دانلود کامل سریال دادزن قسمت ۳ سوم با لینک مستقیم و همه قسمت ها

منبع: شبونه

4

1402/3/6

16:17


قسمت 3 سوم سریال دادزن منتشر شد در این صفحه قسمت سه سریال دادزن را دانلود و تماشا کنید. سریال دادزن سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سیامک خواجه وند می باشد که در سال ۱۴۰۲ آماده پخش از شبکه نمایش خانگی شده است و توانسته طرفداران زیادی به دست آورد. قسمت 3 سوم …

قسمت 3 سوم سریال دادزن منتشر شد در این صفحه قسمت سه سریال دادزن را دانلود و تماشا کنید.

سریال دادزن سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی سیامک خواجه وند می باشد که در سال ۱۴۰۲ آماده پخش از شبکه نمایش خانگی شده است و توانسته طرفداران زیادی به دست آورد.

دانلود کامل سریال دادزن قسمت ۳ سوم با لینک مستقیم و همه قسمت ها

قسمت 3 سوم سریال دادزن

دانلود با لینک مستقیم

داستان جالب و طنز سریال دادزن باعث شده که مورد توجه مردم قرار بگیرد.

آقای سیامک خواجه وند در کارنامه‌اش فیلمهای یکی از ما دو نفر و یک جیب پر پول و ملودی و قصه دلها را دارد که اکثر های سریال های  او در ژانر طنز تولید شده است.

در سریال دادزن بازیگران شناخته شده ای حضور دارند که مهمترین آنها علیرضا خمسه و بهرنگ علوی و نسرین مقانلو و خاطره حاتمی هستند.

خلاصه داستان

درباره سریال دادزن آمده است که مرد جوانی به نام شهرام به دنبال پیدا کردن کار بوده و شرایط مالی بسیار بدی دارد او به هر کاری دست می زند اما به نتیجه نمی رسد در نهایت تصمیم می‌گیرد به یک شغل جدید به نام داد زنی روی بیاورد که اتفاقات این داستان طنز بسیار بالایی دارد.

دادزن قصه جوانی است که در جریان زندگی دچار پیچیدگی‌هایی می‌شود و پای آدمهای زیادی را به زندگی او باز می‌شود که هر یک داستانی در پی خود دارند. شخصیت‌های داستان دادزن نزدیکی خاصی با ما دارند هر کدام از آنها را در اطراف خود به راحتی می‌توانیم ببینیم، از نظر شخصیت پردازی سریال از حالت فانتزی خارج می‌شود و کمدی در بطن یک زندگی معمولی جریان پیدا می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو