دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت 15 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

3

1402/3/6

16:25


قسمت 15 سریال رهایم کن را در این صفحه دانلود و تماشا کنید سریال مهیج و جذاب رهایم کن با گروهی از بازیگران محبوب سینما موفق شده در شبکه نمایش خانگی محبوبیت زیادی را به دست آورد. سریال رهایم کن قسمت ۱۵ دانلود با لینک مستقیم روایت «رهایم کن» هم روی ریل عشق‌های سه‌ضلعی حرکت …

قسمت 15 سریال رهایم کن را در این صفحه دانلود و تماشا کنید سریال مهیج و جذاب رهایم کن با گروهی از بازیگران محبوب سینما موفق شده در شبکه نمایش خانگی محبوبیت زیادی را به دست آورد.

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۵ پانزدهم قسمت 15 (آپارات و ویدائو)

سریال رهایم کن قسمت ۱۵

دانلود با لینک مستقیم

روایت «رهایم کن» هم روی ریل عشق‌های سه‌ضلعی حرکت می‌کند. تازه در آخرین اپیزود منتشرشده از سریال، مثلث شکل گرفته و روی ریل افتاده. بعد از موفقیت شهرام شاه‌حسینی با سریالِ «می‌خواهم زنده بمانم»، این کارگردان باز هم به‌سراغ یک قصه‌ی عاشقانه آمده است. شاه‌حسینی بعد از چند فیلم سینمایی و سریال‌هایی که برای تلویزیون ساخت، با «می‌خواهم زنده بمانم» توانست ورود موفقی به نمایش خانگی داشته باشد.

وجوه دراماتیک مشترک، میان سریال قبلی شاه‌حسینی با سریال رهایم کن درحال پخش، قابل توجه است: اساسِ «می‌خواهم زنده بمانم» هم یک مثلث عاشقانه بود. در آن‌جا رابطه‌ی عاشقانه‌ی هما حقی (سحر دولتشاهی) و نادر سرمد (پدرام شریفی) به‌وسیله‌ی قدرت و عشق خودخواهانه‌ی امیر شایگان (حامد بهداد) تغییر مسیر داد و مثلثِ امیر، نادر و هما برای پیش‌رویِ روایت شکل گرفت.

بازیگران سرشناس رهایم کن

در این سریال، بازیگران شناخته‌شده‌ی زیادی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن تنابنده و هوتن شکیبا نقش دو برادر را بازی می‌کنند، حاتم و هاتف. یوسف تیموری، آزاده صمدی، هدی زین‌العابدین، حسن معجونی، بابک کریمی، مهدی حسینی‌نیا، شهرام قائدی و مونا احمدی نیز از دیگر بازیگرانی‌اند که در این سریال در نقش‌های فرعی‌تر به ایفای نقش می‌پردازند.

تأکید سریال بر رابطه‌ی این دو کاراکتر و دلیل جدایی‌شان نشان‌دهنده‌ی اهمیت همین مسئله است. هر جند نمی‌توان به‌صراحت مطمئن شد روایتی که حاتم از این جدایی نقل می‌کند صحت داشته باشد و باید منتظر ماند و دید که واقعن چه اتفاقی سبب شده است تا حاتم همسر قبلی‌اش را از خانه بیرون بیندازد. بیرون‌انداختنی که احتمالن پایان حضور صمدی در سریال نیست و باید منتظر برگشت او و دریافت اطلاعاتی تازه درباره‌ی آن رابطه و آن جدایی باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو