طرز تهیه سس مک دونالد با روش اصلی در خانه

منبع: آرگا

4

1402/3/6

17:40


طرز تهیه سس مک دونالد بسیار ساده است. این سس طعم و مزه ای عالی داشته و با انواعی از ترکیب های فست فودی یک غذای بی نظیر و فوق العاده است.

سس ها یک چاشنی فوق العاده برای غذا هستند که می توانید در کنار انواعی از غذاها به ویژه فست فودها نوش جان کنید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه سس مک دونالد آشنا شوید.

تهیه انواعی از سس های خانگی کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک نیز با طرز تهیه سس لیمو و سس صدف آشنا شوید. این سس ها طعم فوق العاده ای دارند.

طرز تهیه سس مک دونالد

مواد اولیه:

  • سس مایونز: ۳ قاشق غذاخوری
  • سس کچاپ: ۲ قاشق غذاخوری
  • سس خردل: ۱ قاشق چای خوری
  • خیار شور: ۲ عدد
  • پیاز: ۱/۲ عدد
  • پودر پیاز: ۱ قاشق چای خوری
  • پودر سیر: ۱/۲ قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه: ۱/۲ قاشق چای خوری
  • فلفل قرمز: ۱/۲ قاشق چای خوری
  • پودر آویشن: ۱ قاشق چای خوری

شیوه سس مک دونالد

طرز تهیه سس مک دونالد:

تهیه این سس برای انواعی از برگرهای رستورانی می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. شما برای داشتن این سس خوشمزه رستورانی باید ابتدا سس خردل و سس کچاپ را درون کاسه ای با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را مخلوط کرده تا به خوبی یکدست شود.

در این بخش باید پیازها را رنده کنید و به کاسه حاوی سس اضافه نمایید. شما می توانید مقداری از خیارشورها را به صورت نگینی نیز خرد کنید. همچنین رنده کردن خیارشور نیز می تواند به خوشمزه تر شدن سس شما کمک کند و بافت بهتری به آن می دهد.

حالا سراغ اضافه کردن ادویه های این سس بروید. برای داشتن یک سس عالی با طعم خاص باید مقداری پودر آویشن، پودر سیر، فلفل سیاه و فلفل قرمز اضافه کرده و مواد سس را کمی هم بزنید. شما میزان تندی این سس را می توانید با توجه به ذائقه خودتان تغییر دهید.

تهیه سس مک دونالد

شما می توانید در این غذا از یک تکه زنجبیل تازه هم استفاده کنید تا عطر و طعم بهتری داشته باشد. شما به دلخواه می توانید از پودر زنجبیل یا زنجبیل رنده شده در این سس استفاده کنید. حالا در این مرحله از طرز تهیه سس مک دونالد نوبت به استراحت دادن این سس می رسد.

سس را به مدت ۲ ساعت درون یخچال قرار داده و بعد از آن می توانید این سس دست ساز را درون ظرف سس ریخته و با انواع غذاهای فست فودی خود استفاده کنید. این سس طعم و مزه ای متنوع داشته که اغلب در کنار برگرهای رستورانی سرو می شود.

اگر از علاقه مندان به سس های جادویی هستید، می توانید با نحوه تهیه این سس ها در آرگا آشنا شوید. این سس های بی نظیر را می توانید با انواع پیتزا و … هم سرو کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو