تعریف و تمجید شورانر سریال The Witcher از بازیگر جدید نقش گرالت

منبع: گیمفا

4

1402/3/6

18:32


شورانر سریال حماسی و فانتزی The Witcher فاش کرده که نمی‌تواند برای مشاهده لیام همسورث در قامت گرالت از ریویا بیشتر از این صبر نماید.

تعریف و تمجید شورانر سریال The Witcher از بازیگر جدید نقش گرالت

شورانر سریال حماسی و فانتزی The Witcher فاش کرده که نمی‌تواند برای مشاهده لیام همسورث در قامت گرالت از ریویا بیشتر از این صبر نماید.

در حالی که زمان چندانی به پخش نخستین قسمت از فصل سوم سریال مورد انتظار و محبوب The Witcher (ویچر) باقی نمانده است اما نه تنها کمپانی نتفلیکس این مجموعه حماسی و فانتزی را برای فصل پنجم تمدید کرده، بلکه شورانر آن نیز به تعریف و تمجید از بازیگر جدید نقش گرالت پرداخته که از فصل چهارم جایگزین هنری کویل خواهد شد.

پس از آن که این سریال روند متفاوتی را نسبت به کتاب‌های آندژی ساپکوفسکی در پیش گرفت و این مسئله نظر منفی هنری کویل را به عنوان ستاره The Witcher در پی داشت اما کمپانی نتفلیکس همچنان به مسیر اشتباه خود ادامه داد تا جایی که در نهایت این بازیگر ۴۰ ساله انگلیسی‌تبار اعلام کرد که فصل سوم آخرین حضور او در قامت گرالت از ریویا خواهد بود و لیام همسورث از فصل چهارم ایفای این نقش را بر عهده خواهد گرفت.

با وجود آن که مخاطبین از خداحاظفی هنری کویل و جایگزینی او با لیام همسورث استقبال چندانی نکردند اما لورن اشمیت هیسریچ که به‌ عنوان تهیه‌کننده‌ اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت می‌کند، در مصاحبه با خبرگزاری توتال‌فیلم از تصمیم کمپانی نتفلیکس دفاع کرده و اعلام کرده که هنوز داستان‌های بسیاری در دنیای ویچر باقی مانده که باید به روایت آن‌ها پرداخته شود.

ما می‌توانستیم که داستان گرالت را خیلی زود پایان داده و این سریال را به اتمام برسانیم. از سوی دیگر نیز اگر گرالت را با ویچر دیگری جایگزین می‌کردیم، روند داستان‌سرایی سریال کاملاً مسیر متفاوتی را نسبت به کتاب‌ها در پیش می‌گرفت. این‌ها چیزی نبود که ما مایل به انجامشان باشیم زیرا داستان‌های بسیاری باقی مانده که مایل به روایت آن‌ها در دنیای ویچر هستیم.

او درباره حضور لیام همسورث در سریال The Witcher نیز به صحبت پرداخته و اعلام نموده که:

او مسئولیت سنگینی برای ایفای نقش شخصیت گرالت دارد اما از انرژی و توانایی لازم برای تحقق این امر برخوردار می‌باشد. ما نسبت به حضور وی در فصل چهارم بسیار هیجان‌زده هستیم و بی‌صبرانه منتظر روزی هستیم که با حضور بازیگر جدید نقش گرالت بتوانیم به راه خود ادامه دهیم.

لورن اشمیت هیسریچ در پایان نسبت به جدایی هنری کویل از این سریال ابراز ناراحتی کرد و اعلام نمود که تمامی عوامل پشت صحنه دلتنگ وی خواهند شد و بهترین‌ها را برایش آرزو کرد.

تا زمان حضور لیام همسورث در قامت گرالت از ریویا مخاطبین می‌توانند شاهد آخرین هنرنمایی هنری کویل در قامت این نقش باشند. زیرا فصل سوم سریال The Witcher در تاریخ ۲۹ ژوئن ( ۸ تیر) از طریق سرویس نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو