روش های موثر در سمپاشی حشرات

منبع: روزیاتو

3

1402/3/6

19:29


روش های موثر در سمپاشی حشرات

روش های موثر در سمپاشی حشرات

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حشرات می توانند باعث گسترش بیماری و یا واکنش های آلرژیک شوند. در این مقاله سعی می کنیم تا موثرترین روش مقابله با این مشکل را به شما معرفی کنیم.

روش های موثر در سمپاشی حشرات

راه حل مقابله با حشرات

با یک مثال ساده در خصوص زندگی موریانه ها این موضوع را به شما می گوییم.سمپاشی موریانه یک کار کاملا تخصصی است. موریانه ها زندگی اجتماعی دارند که کنترل کلنی توسط ملکه انجام می شود. ملکه تعیین می کند کدام موریانه ها کارگر باشند، یا سرباز. ملکه می تواند روزانه تا چندین هزار تخم بگذارد؛ اینجا مشکل بزرگ بوجود می آید، زمانی که شما با سمپاشی ناآگاهانه ی قسمت هایی که موریانه در آنجا مشاهده می شود، باعث گسترش کلنی و تونل های این حشرات، بیش از پیش می شوید. با توجه به قدرت تخم گذاری ملکه، آسیب چندانی به کلنی وارد نمی شود، چرا که ظرف چند روز، تعداد بسیار بیشتری از حشرات از دست رفته جایگزین می شوند. نکته ی بسیار مهم در خصوص موریانه ها این است که ملکه تا زمانی که زنده باشد، همچنان شما با این مشکل دست به گریبان خواهید بود. پس تنها راه خلاصی از شر موریانه ها، از بین بردن ملکه ی آن ها است. در اینجا شاید به فکر مسموم کردن ملکه با طعمه های مسموم بیفتید. اما متاسفانه باید به شما بگوییم که حتی با طعمه های مسموم نیز نمی توانید ملکه ی موریانه ها را از بین ببرید. چرا که ملکه، مهمترین جز کلنی است. پس همه ی موریانه ها شدیدا از ملکه محافظت می کنند. ملکه ی موریانه ها پیش مرگ دارد؛ به این صورت که حتی غذای ملکه نیز توسط برخی از موریانه ها خورده می شود تا آسیبی به ملکه نرسد. پس سمپاشی موریانه به چه صورت است؟

پس راه حل حذف حشرات مزاحم چیست؟ لطفا با ما تا انتهای این مقاله هم‌راه باشید تا پس از آشنایی با تعدادی از فراوان‌ترین این حشرات موذی، موثرترین روش سمپاشی حشرات را به شما معرفی کنیم.

ساس‌ها عمدتاً شبانه فعال هستند و از طریق بویایی به شکار خود حمله می‌کنند.

ساس‌ها می‌توانند در طول سال، بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تخم بگذارند. برخی از گونه‌های ساس حامل بیماری‌هایی مانند بیماری لیشمانیوزیس و ویروس زیکا هستند که می‌تواند به انسان منتقل شوند. هم‌چنین ساس‌ها می‌توانند با نیش خود باعث بروز عوارض آلرژیک در انسان شوند. در این زمان، تنها راه خلاصی از شر این حشرات مزاحم، سمپاشی ساس با سموم ارگانیک است. شرکت سمپاشی تضمینی آریا، با ارائه ضمانتنامه کتبی، این اطمینان را به شما می دهد تا ساس ها هرگز باز نخواهند گشت.

موریانه حشره‌ای است که در بیشتر مناطق جهان یافت می‌شود. این حشرات به شکل گروهی زندگی می‌کنند.

تعداد تخم‌هایی که یک موریانه می‌تواند بگذارد به نوع آن بستگی دارد. این حشرات عمدتاً در زیر زمین زندگی می‌کنند و برای دسترسی به غذا و ایجاد کندو، تونل‌های زیادی را در خاک یا خانه‌های چوبی می‌سازند.

موریانه‌ها از انواع غذایی مختلفی مانند قارچ، لوازم چوبی منازل و حشرات کوچک تغذیه می‌کنند.

موریانه‌ها می‌توانند به ساختمان‌ها و لوازم چوبی مانند مبلمان، درب و پنجره آسیب جدی بزنند. آسیب‌های ایجاد شده توسط موریانه‌ها ممکن است باعث ضررهای مالی و ظرفیت کاهشی در خصوص تحمل وزن ساختمان شوند.

همچنین، موریانه‌ها می‌توانند با سوراخ کردن، باعث تخریب لوازم داخلی مانند کتاب‌ها، مبل‌ها و دیگر لوازم خانگی شوند. این آسیب‌ها می‌توانند باعث کاهش ارزش و زیبایی محیط زندگی شوند. بنابراین، موثرترین راه برای جلوگیری از این آسیب‌ها، استفاده از روش‌های پیشگیری و یا در نهایت مشاوره با یک شرکت سمپاشی معتبر است.

بید فرش یکی از حشراتی است که ممکن است در خانه‌ها و ساختمان‌ها پیدا شود. این حشره‌ها از طریق لاروهایشان به شکل بالغ در می‌آیند و اغلب در محیط‌های گرم و مرطوب پرورش می‌یابند. بید فرش با تغذیه بر روی پوست مرده انسان‌ها و حیوانات، فرش، لباس، موی حیوانات و کفش‌ها، می‌تواند آسیب‌هایی را به سلامتی افراد وارد کند. این حشره ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی، خارش و آسیب‌های مختلفی در پوست شود. علاوه بر این، بید فرش می‌تواند باعث آلودگی هوا و گسترش باکتری‌ها شود و به همین دلیل ممکن است به سلامتی افراد آسیب بزند.

اما راه حل مقابله با حشرات مختف چیست؟

روش های موثر در سمپاشی حشرات

در این مجموعه با استفاده از سموم ارگانیک، طعمه ای لذیذ برای موریانه ها فراهم می کنیم که بسیار قوی است، اما سم آن بلافاصله تاثیرگذار نخواهد بود. در این روش، طعمه ی سمی با توجه به تاثیر دو هفته ای، از سیکل پیش مرگ های ملکه نیز عبور می کند و خوراک ملکه می شود. پس از دو هفته ملکه خواهد مرد و این پایان مزاحمت موریانه ها برای شما خواهد بود. چرا که کلنی بدون ملکه، مانند یک بدن بدون سر، در مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

ازبین بردن و روش سمپاشی حشراتی مثل ساس، سمپاشی سوسک ریز،کنه کبوتر، بیدفرش و مایت ها نیاز به تخصص بیشتری دارد و هرگز این حشرات را دست کم نگیرید. همراه تیم تخصصی و مجرب حشره شناسی و سم شناسی با استفاده از روشهای نوین سمپاشی در دنیا در کنار شما هموطنان عزیز است. این شرکت مشکل کنه کبوتری را به صورت تضمینی با سموم ارگانیک بدون نیازبه جابه‌جایی وسایل منزل و بدون نیاز به ترک طولانی مدت منزل برطرف کرده است. کلیه خدمات سمپاشی در شهرهای تهران، البرز، بوشهر، بندرعباس و همچنین سمپاشی شیراز نیز انجام می‌شود. لازم است بدانید در این روش از سموم کاملا گیاهی بی ضرر برای انسان استفاده می‌شود. شرکت سمپاشی تضمینی آریا تنها وارد کننده سموم خانگی آلمانی و ایتالیایی در ایران همواره موثرترین و جدیدترین روش ها رو در اختیار دارد.

تماس: ۰۲۱۸۸۶۷۳۵۰۲ – ۰۹۱۲۰۳۲۶۳۶۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو