ارائه‌ هاست رایگان واقعی و کاربردی توسط‌ هاست ایران

منبع: تکراتو

4

1402/3/6

20:38


هاست رایگان یکی از جذاب‌ترین سرویس‌های میزبانی وب برای کاربران تازه‌کار یا کسانی است که می‌خواهند یک سایت برای نمایش اطلاعات شخصی خودشان مانند رزومه داشته باشند. برای استفاده از این  سرویس نیازی به پرداخت هزینه ندارید و به راحتی می‌توانید تنها با داشتن یک نام دامنه بین‌المللی یا داخلی همین امروز وب‌سایت خودتان را…

ارائه‌ هاست رایگان واقعی و کاربردی توسط‌ هاست ایران

هاست رایگان یکی از جذاب‌ترین سرویس‌های میزبانی وب برای کاربران تازه‌کار یا کسانی است که می‌خواهند یک سایت برای نمایش اطلاعات شخصی خودشان مانند رزومه داشته باشند. برای استفاده از این  سرویس نیازی به پرداخت هزینه ندارید و به راحتی می‌توانید تنها با داشتن یک نام دامنه بین‌المللی یا داخلی همین امروز وب‌سایت خودتان را راه‌اندازی کنید.

هاست ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات میزبانی وب در ایران، خدمات‌ هاست رایگان را با ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌کند. با وجود این ویژگی‌ها می‌توانید هر وب‌سایتی را روی‌ هاست رایگان‌ هاست ایران میزبانی کنید و از سرعت بالای وب‌سایتتان موقع بارگذاری لذت ببرید.

 ویژگی‌های هاست رایگان‌هاست ایران

از جمله ویژگی‌های هاست رایگان‌ هاست ایران که این گزینه را به یکی از بهترین انتخاب ها برای میزبانی وب سایت های تازه کار تبدیل می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

امکان استفاده از دامنه دلخواه

آدرس دامنه یکی از پیش نیازها برای داشتن هر وب‌سایت است. اغلب افراد با توجه به کسب و کارشان یا هدفی که از راه‌اندازی وب‌سایت دارند، یک نام دامنه مناسب با پسوندهای بین‌المللی یا داخلی خریداری می‌کنند. نام دامنه باید به یک‌ هاست متصل شود تا بتوانید اطلاعات وب‌سایتتان را برای کاربرانی که در فضای اینترنت حضور دارند نمایش دهید.

هاست رایگان‌ هاست ایران این امکان را به کاربران می‌دهد که نام دامنه خودشان را به این سرویس میزبانی متصل کنند؛ بنابراین کاربرانی که از سرویس‌  هاست رایگان‌ هاست ایران استفاده می‌کنند می‌توانند با همان نام دامنه‌ای که دارند وب‌سایتشان را میزبانی کنند؛ و نگرانی از بابت تغییر نام دامنه خودشان به آدرس‌های ساب دامین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب‌ نخواهند داشت.

همچنین برای کاربرانی که قصد خرید دامین ندارند، امکان استفاده از ساب دامنه های مخصوص فراهم شده است و برای انتخاب دامنه بصورت کامل حق انتخاب برای کاربر در نظر گرفته شده است.

ارائه‌ هاست رایگان واقعی و کاربردی توسط‌ هاست ایران

تخصیص مناسب منابع

اگر برای امتحان کردن یک قالب آماده نیاز به هاست رایگان دارید، یا اطلاعاتی که قصد دارید روی وب‌سایتتان قرار دهید کم هستند و حجم آن‌ها محدود است، منابعی که در هاست رایگان‌ هاست ایران در اختیارتان قرار می‌گیرد برای این کار کافی خواهد بود.

به عنوان مثال برای راه اندازی وب سایت های شخصی ، بیوگرافی ، رزومه نیاز که به حجم زیادی ندارند می توانید بدون دغدغه از هاست رایگان استفاده نموده و وب سایت خود را راه اندازی کنید.

امکان ارتقا هاست رایگان

از دیگر ویژگی‌های هاست رایگان‌ِ هاست ایران می‌توان به این موضوع اشاره کرد که کاربران به راحتی می‌توانند هاست خودشان را به هاست‌های دیگر مانند هاست وردپرسی، هاست لینوکسی و… ارتقاء دهند.

امکان ساخت ایمیل شرکتی بر روی ایمیل کاربر

یکی از ویژگی های مهم هاست رایگانِ هاست ایران ، امکان داشتن ایمیل شرکتی با نام و نشانی دامنه شما می باشد ، این امکان باعث می شود که شما ارتباط بهتری با کاربران سایت خود داشته باشید.

جهت استفاده از تمامی امکانات ذکر شده می توانید از صفحه هاست رایگان در سایت هاست ایران بازدید نمائید.

دریافت خدمات میزبانی وب از شرکت‌هاست ایران

هاست ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت میزبانی وب و ثبت دامنه در ایران فعالیت دارد. این شرکت که از سال 88 کارش را در زمینه ارائه زیرساخت خدمات میزبانی وب، دامنه، دیتاسنتر، پیام کوتاه، رایانش و شبکه‌های ابری شروع کرده به مرور سرویس‌هایش را ارتقاء داده؛ و امروز بیش از 100 نفر در تیم‌ هاست ایران حضور دارند تا امکان استفاده از بهترین سرویس‌های میزبانی وب مانند سرور مجازی ابری، دامنه‌های بین‌المللی و… را فراهم کنند.

جهت سفارش‌ هاست وردپرسی، هاست ابری، هاست دانلود، هاست رایگان و خرید دامنه‌های بین‌المللی و داخلی می‌توانید با مشاورین‌ هاست ایران در ارتباط باشید؛ و در کمترین زمان ممکن فعالیت خودتان را در دنیای آنلاین شروع کنید.

سخن پایانی

هاست رایگان یکی از محصولات جدید هاست ایران است که برای کاربرانی که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه فعالیت خودشان را در دنیای اینترنت شروع کنند راه‌اندازی شده است. این‌ هاست قابلیت ارتقاء منابع و تغییر به هاست وردپرسی و… را دارد و کاربران می‌توانند دامنه‌های شخصی خودشان را به آن متصل کنند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو