انفجار وان پلاس Nord 2T: حادثه ای دیگر در هند

منبع: ترنجی

4

1402/3/6

21:11


وان پلاس Nord 2T همیشه بازخورد های مثبتی را دریافت کرده است. آخرین اخبار اما از انفجار این تلفن هوشمند خبر می‌دهند. پس از وان پلاس ۸ پرو، یک کاربر از انفجار وان پلاس Nord 2T خبر می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم

انفجار وان پلاس Nord 2T: حادثه ای دیگر در هند

وان پلاس Nord 2T همیشه بازخورد های مثبتی را دریافت کرده است. آخرین اخبار اما از انفجار این تلفن هوشمند خبر می‌دهند. پس از وان پلاس ۸ پرو، یک کاربر از انفجار وان پلاس Nord 2T خبر می‌دهد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

انفجار وان پلاس Nord 2T باعث آسیب دیدن کاربر آن شد

فناوری گاهی می‌تواند یک نعمت باشد و گاهی خطرناک. این جمله درباره وضعیت اخیر گوشی های وان پلاس صدق می‌کند. چندی پیش باتری OnePlus 8 Pro آتش گرفت. اگرچه این اتفاق باعث آسیب به کاربر نشد، اما خود یک اتفاق عجیب و شوکه کننده بود. هم اکنون یک کاربر به نام Vipul، ادعا می‌کند که تلفن هوشمند OnePlus Nord 2T او، بدون هیچ آسیب قبلی منفجر شده است. نکته عجیب حادثه آن است که تنها چند روز از خرید این گوشی می‌گذشت.

وان پلاس Nord 2T منفجر شده

بر اساس گزارش منبع این خبر، Vipul در حال دوچرخه سواری بود که گوشی او به طور غیرمنتظره ای در جیبش منفجر شد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تنها ۶ روز پیش خریداری شده بود. این انفجار عجیب وان پلاس Nord 2T در جیب Vipul، باعث آسیب به این کاربر شده است. وی پس از این اتفاق بلافاصله در بیمارستان بستری شد. اما در حال حاضر، وضعیت سلامتی او خوب است.

آسیب کاربر

این کاربر در ادامه با خدمات مشتریان OnePlus و سایر سایت‌ های رسمی تماس گرفت. اما پس از پرس و جو، تکنسین ها پاسخ دادند که صاحب گوشی خود مسئول انفجار است و هیچ تقصیری متوجه شرکت نیست. با وجود آنکه پشتیبانی وان پلاس مسئولیت این حادثه را قبول نکرده اما این شرکت باید مشکل به وجود آمده را بررسی کرده و در صورت نیاز، به مشتریان خود کمک کند. به نظر می‌رسد که نوشته های موجود در شبکه های اجتماعی، وان پلاس را بمباران کرده اند تا این شرکت را وادار به حل مشکل پیش آمده کنند.

انفجار میانرده وان پلاس حادثه آفرید: باز هم وان پلاس نورد 2 و باز در هند

نظر شما چیست؟ آیا این کاربر هندی مقصر انفجار OnePlus Nord 2T خود است؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو