مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!


منبع: تیپ زا

3

1402/3/6

21:38


مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید! مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید! لباس پوشیدن مانند یک طراح مد ربطی به خرج کردن پول زیاد برای لباس ندارد، این هنری است که می توانید همین جا بدون خرج کردن یک پنی یاد بگیرید! خوش پوش بودن به معنای […]

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید! لباس پوشیدن مانند یک طراح مد ربطی به خرج کردن پول زیاد برای لباس ندارد، این هنری است که می توانید همین جا بدون خرج کردن یک پنی یاد بگیرید! خوش پوش بودن به معنای ترکیب اشکال، رنگ ها، تناسبات و اکسسوری است تا پوشنده در هر لباسی که می پوشد، شگفت انگیز به نظر برسد!

برخی از افراد استعداد طبیعی برای این کار دارند و از این توانایی در صنعت مد یا کار برای افراد مشهور ثروتمند استفاده می کنند. اما بقیه ما را کجا رها می کند؟ آیا ما نیز لیاقت این را نداریم که به بهترین شکل ظاهر شویم؟

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

ایده های استایل مدرن

چگونه باید بدانیم که چگونه لباس‌هایمان را بالا ببریم تا ظاهری شیک، شیک و مد روز به آن‌ها بدهیم؟ برخی از خانم ها مد مورد علاقه خود را مطالعه می کنند و در نهایت برخی از ترفندهای استایل مفید را یاد می گیرند. اما مگر اینکه قد ، وزن، شکل و رنگ طبیعی خود را نداشته باشند ممکن است متوجه شوید که صرفاً کپی کردن سبک آنها به هیچ وجه شما را متملق نمی کند!

لباس های مد روز

برخی از خانم ها هرگز بهترین مدل ها را برای شکل، اندازه و شخصیت خود پیدا نمی کنند و فقط از تلاش دست می کشند. و این مایه شرمساری است!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

در اینجا چند نکته برای ایجاد لباس های مد روز برای خانم های جوان آورده شده است :

مینیمالیسم : خطوط تمیز و طرح‌های ساده را انتخاب کنید که کیفیت مواد و مهارت را به نمایش بگذارد به دنبال استایلی باشید که جذابیتی کلاسیک دارند و به راحتی می توان آنها را با سایر اقلام موجود در کمد لباس خود ترکیب و ست کرد.

رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید، خاکستری یا بژ را به عنوان پایه لباس های خود انتخاب کنید و با دیگر قطعات کلاسیک این پایه ها را بسازید. مینیمالیسم به معنای بیان بیانیه از طریق سادگی و ظرافت است، بنابراین بر روی جزئیات، مانند برش یا پارچه تمرکز کنید تا لباس خود را برجسته کنید.

لایه بندی: استایل مدرن اغلب شامل لایه بندی به روش های خلاقانه است سعی کنید یک ژاکت کش باف پشمی بلند و سبک وزن را روی یک لباس مناسب ست کنید یا برای داشتن ظاهری شیک یک یقه اسکی زیر کت شلوار را امتحان کنید.

هنگام لایه ضخامت و بافت هر قطعه را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که لباس شما راحت و از نظر بصری متعادل باقی می ماند. لایه همچنین می تواند یک روش عملی برای تغییر کمد لباس شما بین فصل باشد و به شما این امکان را می دهد که در عین تطبیق با تغییر دما، شیک بمانید.

بافت ها و پارچه ها را با هم ترکیب کنید: جنس مختلف مانند چرم و توری یا جین و ابریشم را با هم ترکیب کنید تا به لباس های خود عمق و جذابیت ببخشید این می تواند به ایجاد ظاهری مدرن تر و پویاتر کمک کند که برجسته تر باشد.

هنگام ست کردن بافت ها، به تعادل کلی لباس خود توجه کنید تا مطمئن شوید که هیچ عنصر واحدی بر بقیه چیره نمی شود. ست کردن پارچه ها همچنین می تواند تضاد بصری ایجاد کند که می تواند به تأکید بر ویژگی های مورد علاقه شما کمک کند و توجه را به جذاب ترین قسمت های بدن شما جلب کند.

با تناسبات بازی کنید: با سایه های بزرگ یا نامتقارن آزمایش کنید تا ظاهری مدرن تر و شیک تر ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک پلیور سایز بزرگ را با شلوار جین تنگ یا یک تاپ مناسب با یک شلوار گشاد ست کنید. بازی با تناسبات می تواند به شما کمک کند راه های جدیدی برای پوشیدن وسایل موجود در کمد لباس خود پیدا کنید و ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز ایجاد کنید. هنگام آزمایش تناسبات، اهمیت تعادل را در نظر داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که لباس شما متملق و خوش ساختار باقی می ماند.

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

اکسسوری را با دقت انتخاب کنید: برای تکمیل لباس خود اکسسوری های مدرن و شیک مانند جواهرات مینیمالیستی، کیف های ساختار یافته یا کفش های شیک را انتخاب کنید اینها می توانند به گره زدن ظاهر شما کمک کنند و حسی صیقلی و منسجم به آن ببخشند.

هنگام انتخاب اکسسوری ها، استایل، رنگ و مواد لباس خود را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که انتخاب های شما مکمل و زیبایی ظاهری شماست. علاوه بر این به عملکرد اکسسوری خود فکر کنید و مواردی را انتخاب کنید که نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه هدف عملی نیز دارند مانند یک کیف دستی همه کاره یا یک جفت کفش شیک و در عین حال راحت.

در صدر ترندها بمانید: به ترندهای فعلی مد توجه داشته باشید و عناصری را که با استایل شخصی شما همخوانی دارد ترکیب کنید. این می تواند به شما کمک کند به روز بمانید و ظاهری تازه و مدرن داشته باشید در مجلات مد مشترک شوید، تأثیرگذاران سبک را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید یا در رویدادهای مد محلی شرکت کنید تا از آخرین روندها مطلع شوید.

با این حال به یاد داشته باشید که هر ترندی مناسب استایل یا تیپ بدنی شما نیست، بنابراین مواردی را انتخاب کنید که برای شما مناسب‌تر است و آن‌ها را به گونه‌ای در کمد لباس خود بگنجانید که با زیبایی شناسی شخصی شما مطابقت داشته باشد.

 محبوب ترین لباس های هر فصل شامل ترفندهای استایل مد است که پیچ و تاب خاصی می بخشد و آن ها را به عنوان متعلق به آن لحظه خاص مد می شناسد.

ایده های شیک لباس برای خانم ها

این ایده های لباس ترکیبی از ترفندهای قانون شکن و ایده های تازه است که جزئیات جذاب، عجیب و غریب و مد روز را به لباس های ما اضافه می کند. بنابراین به این ایده‌های استایل مدرن که شما را شبیه یک طراح مد مدرن می‌کند نگاهی بیندازید و ببینید چقدر راحت می‌توانید لباس‌هایی را که از قبل دارید عوض کنید و آیتم‌های جدیدی را برای امسال انتخاب کنید!

1. کت و شلوار سایز بزرگ با کراوات سبز و مردانه به شکل روسری

اول از همه، متوجه شدم که ژاکت و شلوار دقیقاً همان رنگ مشکی نیستند اما این اصلاً مهم نیست. کارشناسان مد با پوشیدن رنگ های مختلف از یک رنگ، از جمله سفید، یا مشکی و رنگ های دیگر، ظاهر را تغییر می دهند.

نکته سبک: شلوارهای بیش از حد بلند به یک جفت کفش پلت فرم نیاز دارند تا به پاهای شما طول بیشتری بدهد و عرض اضافی را که به شکل ظاهری می‌دهد متعادل کند.

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

2. رنگ فیروزه ای و بافت های ریز

این لباس ممکن است یک رنگ فیروزه‌ای باشکوه باشد، اما تن‌های متنوع و بافت‌های مختلف همگی به یک لباس مجلل می‌افزایند!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

3. ژاکت مشکی و تاپ راه راه سفید با شلوار راحتی سبز زیتونی

چهار جزء اصلی کمد لباس، مانند یک تاپ راه راه سیاه و سفید، یک کت مشکی بزرگ ، کفش های ورزشی سفید و یک کیف شانه ای مشکی بردارید و ببینید که چگونه می توانید آنها را به شیوه ای جدید و مد روز استایل کنید!

این بلیزر خنثی به دلیل داشتن جلوی نامتقارن که یک طرف جیب طرف دیگر را می پوشاند، متمایز است. این یک طرح بسیار جسورانه است که با ایده یک ژاکت کنار هم بازی می کند!

و این یک نشانه مطمئن است که گرایش جدیدی به سمت لباس وجود دارد که بسیار اشتباه به نظر می رسد – درست است!

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

بنابراین، اگر می‌خواهید امروزی بمانید مراقب لباس‌های بی‌ساخت مانند این باشید.

نکته استایل: این لباس ژاکت و تاپ یقه مربعی زیبا یک تیپ عالی برای امسال است که هر طراح مد از پوشیدن آن لذت می برد.

استایل از رنگ، طرح و تناسب لباس ناشی می‌شود – هرگز از نام سازنده که بر روی بیرون گذاشته نشده است.

5. کت شلوار سفید سایز بزرگ با کیف دستی 

یک کت بزرگ با این اندازه واقعاً برای خانم ها قد بلندی که بهترین ظاهر را دارد. اما اگر قد شما بالاتر از حد متوسط ​​است می‌تواند لباسی خاص و جذاب به همراه داشته باشد!

شلوار جین سفید گشاد بلند است بنابراین کفش‌های اسپرت تخت با تناسب‌های پهن‌تر مناسب هستند.

شلوارهای گشاد به یک بالاتنه متناسب نیاز دارند مانند این ژاکت سفید شیک و شیک که تا کمر بلند شده است.

و به عنوان یک تضاد سرگرم کننده با تمام ابعاد بزرگ این مدل یک کیف دستی آبی بسیار کوچک را حمل می کند!

نکته سبک: شلوارهای گشاد همیشه باید قبل از اینکه در ساق گشادتر شوند، به خوبی در اطراف باسن قرار بگیرند.

مانند یک طراح مد لباس های مد روز ایجاد کنید!

6. بوت های روی زانو و مینی لباس قرمز

با این لباس مینی و بوت های که از اوایل دهه 1970 می گذرد اما با حال و هوای مد معاصر، تمام تلاش خود را برای زرق و برق انجام دهید.

پوشیدن بوت های مشکی روی زانو در پارچه‌ای نرم کاهش می‌دهد و ظاهر را پیچیده‌تر می‌کند یقه V جذاب است و از آنجایی که دکلره را نشان نمی دهد با دامن کوتاه به نظر می رسد. این لباس خط کمر مشخصی دارد و این همیشه اندام شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد.

و آستین جمع شده روی شانه خط شانه را برجسته می کند و این لباس گلدار و دوست داشتنی را به سطح طراح مد ارتقا می دهد.

بوت های روی زانو و مینی لباس قرمز

7. ژاکت خاکستری

این مجموعه شیک چندین رنگ خنثی مورد علاقه امسال از خاکستری، سفید و سیاه را گرد هم آورده است.

و برای ست جذابیت طیفی از بافت‌های مختلف پارچه وجود دارد، از کلاه مات گرفته تا نمد خاکستری لکه‌دار ژاکت، جوراب شلواری نرم و جوراب‌های آجدار، که با برق خاکستری روی کفش تکمیل می‌شود.

نکته سبک: به جای خرید چندین کت ارزان‌تر با سرمایه‌گذاری روی یک ژاکت غیر رسمی با کیفیت خوب که می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف بپوشید، لباس‌های خیابانی خود را بالا ببرید!

8. کت با شلوار جین 

این ترنچ کت تمام قد خط عمودی شما را طولانی تر می کند و با مربی های پلت فرم ظریف که به شما قد بیشتری می دهد عالی به نظر می رسد.

و شلوار جین معمولی با یقه V به‌علاوه شلوار جین کمی پاره‌شده، ظاهری ایده‌آل برای تابستانی پر از باران است.

کت با شلوار جین 

9. ژاکت کرم پارچه ای با بوت های ساق پا

امسال یک مدل بوت جدید ارائه شده است، و می‌توانید مطمئن باشید که کارشناسان مد جهان آن را با لباس‌های مختلف می‌پوشند!

این مجموعه ماهرانه که با هم ست شده اند رنگ های مختلف سفید/کرم را به شیوه ای مد روز ترکیب می کند و رنگ برنزه ای را به کیف شانه ای گرد اضافه می کند.

نگاه کنید که چگونه بافت نرم یک پلیور ریز با ساتن شکل‌دار شلوارک زیبا و چرم صاف آن چکمه‌های جدید در تضاد است!

ژاکت کرم پارچه ای با بوت های ساق پا

مواظب ژاکت‌های متفاوت باشید مانند چین‌های شانه‌ای یا چین‌دار، و سرآستین‌های بلند و دوست‌داشتنی که قسمت‌های بالایی را کمی پف کرده است.

نکته استایل: همیشه این جزئیات هستند که به لباس‌های شما استایل مد روز می‌افزایند بنابراین به دنبال استایل‌های ساده با ایده‌های جدید در طراحی باشید تا حال و هوای طراح مد را به دست آورید!

10. ژاکت بمب افکن بزرگ خاکستری با شلوار

کت های بمب افکن امسال دوباره به طرز باورنکردنی مد شده اند و در سبک های مختلف برای همه قبایل مد آمده اند! و سایه‌های خاکستری مورد علاقه مد برای همه خانم‌هایی که ته رنگ پوست سرد یا خنثی دارند جذاب و مد روز است.

این لباس متعادل است زیرا اگرچه بالاتنه سایز بزرگ است و حجم زیادی به بالای کمر می‌افزاید، اما شلوار خیلی گشاد نیست.

شلوارهای راسته یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های دم‌گشاد امسال خواهند بود، زیرا مناسب همه خانم‌ها هستند و میان شلوارهای لاغر و خیلی گشاد مناسب هستند.

ژاکت بمب افکن بزرگ خاکستری با شلوار

11. شلوار مشکی با پیراهن آبی معمولی

من عاشق ظاهر کلاسیکی هستم که هنگام پوشیدن یک پیراهن آبی کم رنگ به عنوان “ژاکت” روی یک تاپ تمیز و سفید به دست می آورید، اینطور نیست؟

بنابراین در اینجا نحوه سبک کردن لباس کلاسیک خود با استفاده از دانش مدرن طراح مد آورده شده است.

سعی کنید یک کمربند بافته پیدا کنید یا طول اضافی کمربند را دور سگک بپیچید تا حالت گره‌ای صاف داشته باشید تا بافت جالبی به آن اضافه کنید.

آستین‌هایتان را بالا بزنید تا معمولی به نظر برسید و/یا یقه‌تان را بچرخانید تا حال و هوای دهه ۵۰ را به‌دست آورید.

شلوار مشکی با پیراهن آبی معمولی

12. اهمیت کمربند در لباس های بلند و صاف

این یک کت است که از یک کت و شلوار مردانه الهام گرفته شده است که تا قسمت میانی ساق پا کشیده شده است که ظاهری بسیار هوشمندانه دارد.

و می‌توان آن را در هوای سردتر به‌صورت باز، دکمه‌بندی و یا با کمربند باریک و مشکی تا سطح طراح مد مدرن پوشید!

اهمیت کمربند در لباس های بلند و صاف

13. لباس ماکسی با کمربند پهن و سگک طلایی

سال‌ها مد به گونه‌ای طراحی می‌شد که شکل‌های بدن بزرگ را زیر چند متری پارچه‌های گشاد پنهان کند.

اما اگر می‌خواهید شبیه یک طراح مد مدرن به نظر برسید، فقط باید نکات مثبت خود را نشان دهید و یک شکل منحنی زیبا را به نمایش بگذارید.

یقه مربعی جذاب در دهه 50/60 بسیار محبوب بود و همیشه ظاهری فوق العاده شیک به لباس می بخشید !

مد فراگیر این است که اطمینان حاصل شود که جدیدترین ترندها برای همه اندازه ها در دسترس هستند، بنابراین همه می توانند طرح هایی بپوشند که شکل خانم ها شما را به نمایش بگذارد.

بنابراین امیدوارم از این گالری از ظاهرهای طراح مد مدرن و توضیحاتی در مورد ویژگی های خاص آنها الهام گرفته باشید.

لباس ماکسی با کمربند پهن و سگک طلایی

شما می توانید از این 13 راز آرایش در خانه با لباس های خود استفاده کنید زیرا طراح مد باید آزمایش کند.

و هنگامی که یاد می گیرید که چگونه قوانین قدیمی را بشکنید و “ظاهر” جذاب جدیدی خلق کنید به شما انگیزه می دهد تا ایده های استایل جدید خود را خلق کنید !

و اینگونه است که سبک خود را ایجاد می کنید و به یک طراح واقعی مد تبدیل می شوید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو