هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

منبع: فوت و فن

4

1402/3/7

14:15


سریال مبارز (Warrior) یکی از سریال‌های جذاب به شمار می‌رود که اولین فصل از آن در سال 2019 میلادی پخش شده بود و حالا انتظار برای سومین فصل از آن بسیار بالا است.

هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

سریال مبارز (Warrior) یکی از سریال‌های جذاب به شمار می‌رود که اولین فصل از آن در سال 2019 میلادی پخش شده بود و حالا انتظار برای سومین فصل از آن بسیار بالا است. فصل سوم سریال قرار است همانند فصل‌های قبلی جنگ‌های تانگ در اواخر دهه ۱۸۷۰ میلادی در شهر سانفرانسیسکو را بازگو کند.

این سریال داستان سفر خارق‌العاده اه سهم با بازی اندرو کوجی را دنبال می‌کند که در هنرهای رزمی مهارت بسیار زیادی دارد و به دنبال پیدا کردن خواهرش است. با این حال، او گرفتار شبکه‌ای از قدرتمندترین باندهای محله چینی‌ها می‌شود. حالا قرار است فصل سوم سریال «مبارز» در سال ۲۰۲۳ پخش شود و این فصل قرار است درام‌های جنایی جذاب و مبارزه‌های خارق‌العاده و پرتنشی همانند دو فصل قبلی را به نمایش در بیاورد.

این سریال مهیج، جنایی و درام توسط جاناتان تروپر ساخته شده و از شبکه سینمکس پخش می‌شد. این سریال الهام گرفته شده از ایده‌ای از بروس لی افسانه‌ای است و به نحوی، پروژه مورد علاقه و ساخته نشده وی را زنده کرده است. این در حالی است که دختر وی شانون لی در تحقق این پروژه نقش به سزایی داشته است.

داستان فصل سوم سریال Warrior

اتفاقات سریال «مبارز» در اواخر قرن نوزدهم میلادی در شهرک چینی‌ها در سانفرانسیسکو و در میان جنگ‌های تانگ جریان دارد. این سریال از نوشته‌های استاد هنرهای رزمی بروس لی الهام گرفته شده و سومین فصل از آن به بررسی عواقب شورش‌هایی می‌پردازد که در فصل دوم محله چینی‌ها را به لرزه درآورد.

مای لینگ با استفاده از ارتباطات دولتی خودش، از فرصت استفاده می‌کند تا قدرتش را تثبیت کند. به طور هم‌زمان، آن سهم و هوپ وی با چالش‌های دلهره‌آوری همچون پیدا کردن راهکارهای تازه برای بقا مواجه می‌شوند.

یکی از مدیران اجرایی سریال یعنی جاش استودارد درباره فصل سوم سریال «مبارز» اظهار داشته که این سریال ادامه اتفاقات قسمت پایانی فصل دوم خواهد بود. در حالی که مقامات قوانین جدید و سخت‌گیرانه‌ای را علیه محله چینی‌ها وضع می‌کنند، کاراکترهای مختلف ناامید می‌شوند و به دنبال راه‌های جایگزین هستند.

همین نیز منجر به آن می‌شود که آن‌ها خطرات را به جان بخرند، اتحادهای ناخوشایندی شکل بدهند و خیانت‌های مهمی را تجربه کنند که هر شخصی را با حقایقی تلخ آشنا می‌کند. این در حالی است که فصل سوم قرار است بیشتر به رشد شخصیت آه سهم بپردازد. او با اینکه یک گنگستر است اما به دلیل اتفاقات فصل قبلی، اکنون مردم او را به چشم یک قهرمان می‌بینند و انتظارهایی از او دارند.

بازیگران فصل سوم سریال Warrior

بازیگران برجسته فصل‌های قبلی قرار است در فصل سوم سریال «مبارز» نیز نقش‌آفرینی کنند. اندرو کوجی قرار است بار دیگر نقش آه سهم را بازآفرینی کند، یک فرد با مهارت بسیار بالای هنرهای رزمی که از چین به سافرانسیسکو سفر می‌کند و در نهایت نیز به نیروی یکی از تأثیرگذارترین گنگ‌های محله چینی‌ها تبدیل می‌شود.

اولیویا چنگ نیز بار دیگر نقش آه توی را بازآفرینی خواهد کرد که زن و مادامی برجسته است. جیسون توبین نیز نقش یانگ جون را بازی خواهد کرد که پسر با روحیه یک رهبر تأثیرگذار تانگ است. دایان دوان نیز بار دیگر نقش مای لینگ را بازآفرینی می‌‎کند، یک زن فریبنده و مصمم که عزم مطلقی برای رسیدن به قدرت دارد.

کایران بیو نیز نقش افسر بیگ بیل اوهارا را به تصویر می‌کشد، یک پلیس باهوش ایرلندی که وظیفه تأسیس یک واحد مخصوص محله‌ چینی‌ها را برعهده دارد. دین جاگر نیز نقش دن لیری را بازی خواهد کرد که رهبر حزب کارگران و پدرسالار غیررسمی جامعه ایرلندی‌ها در سانفرانسیسکو محسوب می‌شود.

در فصل سوم سریال «مبارز»، جوانا واندرهام نقش یک وارث اشرافی به نام پنه‌لوپه بلیک را بازی خواهد کرد که به دلیل ثروت زیادش در صنعت راه‌آهن، به ازدواج شهردار درآمده است. تام وستون جونز نیز نقش یک پلیس تازه‌کار و جنوبی به نام ریچارد لی را ایفا می‌کند. هون لی نیز بار دیگر شخصیت وانگ چائو را به نمایش در خواهد آورد،‌ فردی حیله‌گر و فرصت‌طلب که در محله چینی‌ها حضور دارد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل سوم سریال «مبارز» نقش‌آفرینی می‌کنند نیز می‌توان به جو تسلیم در نقش لی یونگ، لنگلی کرکوود در نقش والتر باکلی، کریستین مک‌کی در نقش شهردار ساموئل بلیک، پری یانگ در نقش پدر جون، داستین ان‌گوین در نقش زینگ، سلین باکنز در نقش سوفی مرسر، میراندا ریسون در نقش نلی دیونپورت، چن تانگ در نقش هونگ و ماریا النا لاس در نقش روزالیتا وگا اشاره کرد.

تاریخ پخش فصل سوم سریال Warrior

سومین فصل از سریال «مبارز» قرار است از سرویس آنلاین مکس پخش شود و سه قسمت ابتدایی این فصل قرار است به‌صورت هم‌زمان در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲) روی این سرویس آنلاین عرضه شود. باقی قسمت‌های فصل سوم سریال به‌صورت هفتگی پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو