عذرخواهی سازنده The Lord of the Rings: Gollum بابت مشکلات زمان عرضه

منبع: زومجی

4

1402/3/7

14:46


عذرخواهی سازنده The Lord of the Rings: Gollum بابت مشکلات زمان عرضه

باتوجه‌به اینکه بازی The Lord of the Rings: Gollum قرار بود داستان ماجراجویی‌های یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای ارباب حلقه‌ها را روایت کند، بسیاری از طرفداران منتظر نتیجه تلاش‌های استودیو Daedalic بودند. سرانجام این بازی در هفته گذشته منتشر شد و منتقدان نمرات بسیار ضعیفی به آن دادند. پس از استقبال بسیار منفی طرفداران و منتقدان از بازی The Lord of the Rings: Gollum، توسعه‌دهنده در توییتر از بازیکنان عذرخواهی کرد و توضیح داد نسبت به کیفیت عرضه بازی، عمیقا متاسف است. دیدالیک در این‌باره نوشت:

«ما می‌خواهیم صمیمانه به خاطر تجربه‌ای که بسیاری از شما در The Lord of the Rings: Gollum داشته‌اید، عذرخواهی کنیم. ما آگاه شدیم و عمیقا متأسف هستیم که این بازی در برآورده کردن انتظارات ما و طرفداران شکست خورد. لطفا عذرخواهی صمیمانه ما را برای هرگونه ناامیدی که ممکن است این بازی برای شما ایجاد کرده باشد، بپذیرید. هدف ما به‌عنوان یک استودیو و به‌عنوان طرفداران پرشور دنیای ارباب حلقه‌ها، همیشه این بود که یک ماجراجویی جذاب و همه‌جانبه را ارائه دهیم. روایت داستانی از سرزمین میانه به‌عنوان زمینه فعالیت ما، بزرگ‌ترین افتخار و چالشی بود که تاکنون با آن رو‌به‌رو بوده‌ایم».

مخفی شدن گالوم پشت صخره‌ها در بازی The Lord of the Rings: Gollum

درحالی‌که بسیاری از نقدهای منفی به مشکلات بی‌شمار بازی از جمله طراحی اصلی و داستان مربوط می‌شود و بسیار بعید به نظر می‌رسد سازندگان بتوانند پیشرفت چندانی در آن‌ها ایجاد کنند، استودیو دیدالیک به طرفداران قول داده است که روی رفع نقص‌ها و مشکلات فنی بازی کار خواهد کرد.

توسعه‌دهنده در پیام دیگری خاطرنشان کرد: «در استودیو دیدالیک، ما می‌دانیم که موفقیت یک بازی به میزان لذت و رضایت بازیکنان آن بستگی دارد. بازخوردهای شما برای ما بسیار ارزشمند هستند و همیشه به پیام‌های شما گوش می‌دهیم، نظرات شما را می‌خوانیم و انتقادهای سازنده‌ای که ارائه می‌کنید را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. تیم توسعه ما به سختی کار می‌کند تا نقص‌ها و مشکلات فنی که بسیاری از شما تجربه کرده‌اید را رفع کند. ما متعهد هستیم به‌روزرسانی‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم تا به شما امکان بدهند از حداکثر پتانسیل بازی لذت ببرید».

بازی The Lord of the Rings: Gollum هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو