زورگیری وحشت آور سارق خشن در برابر چشم پلیس

منبع: سیمرغ

4

1402/3/7

15:23


زورگیری وحشت آور سارق خشن در برابر چشم پلیس

دستگیری مردی که 10 فقره زورگیری داشت

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: شب ۳ خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران بودند که به یک موتورسیکلت تکرو که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین به طرف شهروندی که در حال گذر از خیابان بوده حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیر وارد عمل شدند و متهم به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهم متوقف و وی در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم یک قبضه سلاح سرد که از آن برای زورگیری استفاده میکرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه ۵ شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: rokna.net



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو