ایلان ماسک: سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را به کسی توصیه نمی‌کنم!

منبع: تکراتو

4

1402/3/7

15:31


ایلان ماسک طی اظهاراتی تازه اعلام کرد که سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و قمار کل سرمایه روی دوج کوین را به هیچ‌کسی توصیه نخواهد کرد.

ایلان ماسک: سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را به کسی توصیه نمی‌کنم!

ایلان ماسک طی اظهاراتی تازه اعلام کرد که سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال و قمار کل سرمایه روی دوج کوین را به هیچ‌کسی توصیه نخواهد کرد.

ایلان ماسک مدت‌ها است که به عنوان حامی اصلی دوج کوین شناخته می‌شود و حتی چند وقت قبل لوگوی توییتر را به لوگوی این پروژه رمزارزی تغییر داد، هم‌اکنون اما طی رویدادی بالاخره این مرد ثروتمند دنیای تکنولوژی از قالب شوخ‌طبعی خارج شده و به‌طور جدی در مورد سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال صحبت کرده است.

ایلان ماسک طی همین کنفرانس نیز اعلام کرد که دوج کوین همچنان محبوب‌ترین رمزارز او محسوب می‌شود زیرا از همه بامزه‌تر است و البته خودش هم صاحب یک سگ است. اما، وی مجدداً تأکید کرد که ابراز علاقه شخصی‌اش نباید به‌عنوان عاملی جهت تشویق کاربران به سرمایه‌گذاری در این پروژه مورد توجه قرار گیرد.

یشتر بخوانید: هشدار خالق دوج کوین: سرمایه‌گذاری در حوزه رمزارزها مثل سرمایه‌گذاری روی بیماری‌های روانی است!

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را توصیه نمی‌کنم!

مدیرعامل تسلا که به‌طور مجازی در کنفرانس وال استریت ژورنال حضور پیدا کرده بود، در خصوص سرمایه‌گذاری روی کریپتو اعلام کرد: «به هیچ‌کس توصیه نمی‌کنم که رمزارز بخرد یا کل سرمایه‌اش را روی دوج کوین قمار کند.»

این یکی از معدود دفعاتی است که ماسک از شخصیت همیشگی خود در شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفته و به‌طور جدی به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال هشدار داده است.

سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال

شایان ذکر است که دوج کوین احتمالاً نخستین رمزارزی بوده که با هدف شوخی در سال 2013 طراحی شد. این پروژه در سال‌های گذشته همواره از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و حالا ارزش بازار آن بیش از 10 میلیارد دلار عنوان می‌شود. ماسک نیز چند سالی است که حمایت خود را از این پروژه اعلام کرده و حتی در برنامه تلویزیونی Saturday Night Live از خود با عنوان «پدر دوج» یاد کرد.

در همین راستا، طرفداران دوج کوین و فعالان بازار رمزارزها نیز به ایلان ماسک و اظهاراتش نگاه می‌کنند و هر بار که وی توییتی در خصوص این رمزارز منتشر می‌کند، قیمت این ارز دیجیتال به طرز چشمگیری بالا و پایین می‌شود.

این اتفاق تا حدی افزایش پیدا کرده که تعدادی از سرمایه‌گذاران این بازار از ماسک به علت کلاهبرداری از طریق تغییر قیمت دوج کوین شکایت کردند. بااین‌حال، ایلان ماسک همچنان به حمایت از دوج تداوم بخشیده است؛ هرچند که حالا صراحتاً اعلام کرده که توصیه‌ای جهت سرمایه‌گذاری روی این پروژه ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم توصیه ایلان ماسک به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو