بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها از نگاه سایت فیگار

بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

3

1402/3/7

15:31


بسیاری از مخاطبین به تایتان ها علاقه بسیاری دارند که یکی از شخصیت‌ های محبوب آن بلو بیتل است. در ادامه بهترین کمیک های بلو بیتل را به شما معرفی…

بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها از نگاه سایت فیگار

بسیاری از مخاطبین به تایتان ها علاقه بسیاری دارند که یکی از شخصیت‌ های محبوب آن بلو بیتل است. در ادامه بهترین کمیک های بلو بیتل را به شما معرفی خواهیم کرد.

از تد کرد تا جیمی ریس، نسخه‌های متعدد Blue Beetle در برخی از کتاب‌های کمیک باورنکردنی DC از عصر نقره‌ای تا امروز نقش آفرینی کرده‌اند که در ادامه بیشتر درباره بهترین کمیک های بلو بیتل صحبت خواهیم کرد. با انتشار سوسک آبی DCU که برای 18 آگوست 2023 برنامه ریزی شده است، اکنون فرصت مناسبی است تا با مهم‌ترین کمیک های DC این شخصیت آشنا شوید. در سال 1983 توسط DC خریداری شد، سه نفر مختلف لباس سوسک آبی را پوشیدند که آن‌ها دن گرت، تد کرد و اخیراً جیمی ریس بوده‌اند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های بلو بیتل

  • برترین کمیک بلو بیتل

در ادامه قرار است بهترین کمیک های بلو بیتل را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های بلو بیتل

بهترین کمیک های بلو بیتل

در حالی که فیلم بر روی دومی تمرکز دارد، درک تکامل قهرمانانه سوسک آبی ضروری است، که شامل همه چیز از بحران بی نهایت، New 52 ، DC Rebirth و موارد دیگر است. البته، بهترین کمیک های بلو بیتل شامل رفیق بوستر گلد، تد کرد و ابرقدرت‌های عظیم القا شده از سوسک آبی اسکاراب است.

Secret Origins Vol 2. (1986)

بهترین کمیک های بلو بیتل

کیمک برتر بلو بیتل

در Secret Origins جلد 2، سوسک آبی نه تنها سلطنت برجسته خود را در دنیای DC آغاز می کند، بلکه نویسنده لن وین داستان متفاوتی را به اسکاراب سوسک آبی شروع خواهد کرد. اسکاراب سوسک آبی که در سال 1965 از طریق کمیک چارلتون معرفی شد که جزء کیمک برتر بلو بیتل قرار گرفته است، قدرت‌های عرفانی خود را از Ra، خدای خورشید گرفت و از گرت می‌خواست که قبل از تبدیل شدن به سوسک آبی، کلمات “Khaji Da” را بیان کند. Secret Origins داستان پس زمینه اسکاراب را بازگو می‌کند و به منبع قدرت جادویی آن اشاره خواهد کرد تا نیروی الهی آن. این کمیک همچنان به کشف این موضوع ادامه می‌دهد که چگونه منبع اسکاراب به سوسک آبی کمک می‌کند که برای درک ابرقهرمانی او حیاتی است.

Blue Beetle (1986)

بهترین کمیک های بلو بیتل

خواندنی ترین کمیک بلو بیتل

Blue Beetle Vol. 6 اولین سریال دی سی کامیکس بود که پس از به دست آوردن حقوق از چارلتون کامیکس، شخصیت اصلی را بازی کرد و جزء خواندنی ترین کمیک بلو بیتل می‌باشد. در این سریال تد کورد مانتوی قهرمانانه را از دن گرت به دست می‌آورد که یک تغییر بزرگ از نظر منشأ و پیشینه شخصیت است. یک خط داستانی متقاطع اتفاق می‌افتد که در آن با گرت و کورد رو رو به رو می‌شود. همانطور که گرت در یک اتفاق ناگواری می‌میرد، او می‌تواند در یک لحظه احساسی لطیف و تاثیرگذار، لباسش را به کورد بدهد. کورد به فعالیت خود به عنوان سوسک آبی برای نسل‌ها ادامه داد، با Booster Gold پیوند برقرار کرد و به JLI ملحق شد. برای درک چگونگی تکامل سوسک آبی در طول زمان، از جمله اینکه چگونه Len Wien یک بار دیگر منشاء Scarab را به عنوان یک فناوری بیگانه تغییر داد.

Justice League International (1987)

بهترین کمیک های بلو بیتل

جالب ترین کمیک بلو بیتل

Booster Gold ،Justice League International با Blue Beetle را معرفی کرد و به شخصیت اجازه داد تا آن را با تأثیرگذارترین قهرمانان DC از جمله Batman ، Green Lantern ، Shazam و غیره ترکیب کند. علاوه بر این، Blue Beetle نقش رهبری در JLI را بر عهده می‌گیرد و آن را برای طرفداران اولین روزهای این شخصیت در دنیای دی سی محبوب می‌کند. حس شوخ طبعی سوسک آبی در سریال کمیکی 5 ساله کاملاً به نمایش درآمده است که بسیاری آن را خنده دارترین کمیک دی سی در چند وقت اخیر می‌دانند. JLI مملو از کنایه‌های خنده‌دار، Blue Beetle را در سالنامه‌های DC Comics تثبیت کرد و تد کرد را به عنوان متحد قهرمانان DC معرفی کرد. سوسک آبی که اغلب به عنوان یک قهرمان در لیست B سقوط می‌کند، ارزش خود را در کمیک ها ثابت می‌کند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Countdown To Infinite Crisis (2005)

بهترین کمیک های بلو بیتل

جذاب ترین کمیک بلو بیتل

اگرچه شمارش معکوس تا بحران بی‌نهایت چندین شخصیت برجسته DC را به نمایش می‌گذارد؛ اما شاید مهم‌ترین آن برای مرگ تد کورد به دست مکسول لرد، شرور DC با انگیزه‌های مضحک باشد ولی این کمیک دی سی جزء جالب ترین کمیک بلو بیتل قرار گرفته است. بنیانگذار JLI عکس گرفت و در نهایت با کشتن یکی از اعضایش، شرارت بی رحمانه خود را نشان داد. جدای از خداحافظی دردناک کورد که از سال 1966 لباس سوسک آبی را بر تن کرده بود، این کمیک برای دادن جای خود به جیمی ریس به عنوان جدیدترین نسخه ابرقهرمان ضروری می‌باشد.

Infinite Crisis Vol 1. (2006)

بهترین کمیک های بلو بیتل

محبوب ترین کمیک بلو بیتل

Jaime Reyes اولین حضور خود را در DC’s Infinite Crisis داشته است که جزء جذاب ترین کمیک بلو بیتل قرار گرفت، کمیکی که باید بخوانید تا بفهمید که چگونه نسخه او از Blue Beetle در اسطوره های بزرگتر DC پس از مرگ تد کورد قرار می‌گیرد. یک نوجوان بی‌تجربه با پشتکاری قوی، میزان همدردی انسانی که برای این کاراکتر ایجاد می شود، بی تفاوت است. این کمیک زمان ریس را در ال پاسو، تگزاس، قبل از اینکه Blue Beetle’s Sacred Scarab را بیابد، به تصویر می‌کشد، لباس زرهی که در نهایت به ستون فقرات او می‌پیوندد و به او قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد. همانطور که مهم است ببینیم که چگونه گرت مشعل را به کورد رساند، ریس قبل از اینکه در یک نبرد مقابل Brother Eye قرار بگیرد، از قدرت های Booster Gold مطلع شد، این نشان می‌دهد که Blue Beetle از زمان شروعش تا چه حدی پیشرفت کرده است.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Blue Beetle (2006)

بهترین کمیک های بلو بیتل

بهترین کمیک های بلو بیتل

پس از بحران بی نهایت، زمان آن رسیده بود که جیمی ریس رسماً وارد لباس سوسک آبی شود و جزء محبوب ترین کمیک بلو بیتل قرار گیرد. شماره ابتدایی Blue Beetle نه تنها ریس را به عنوان جدیدترین نسخه قهرمان معرفی می‌کند، بلکه به دن گرت و تد کرد ادای احترام خواهد کرد. در یک رابطه صمیمی‌تر و دوستانه‌تر، جیمی به خانواده‌اش می‌گوید که او یک ابرقهرمان است، لحظه‌ای فراموش‌نشدنی صادقانه است که اعتماد به نفس و آسیب‌پذیری‌های او را به یکباره نشان می‌دهد. البته، بزرگترین افشاگری در طول این کمیک این است که چگونه Scarab از سوسک آبی یک بار دیگر مورد بازبینی قرار گرفت و منشأ آن را به نژاد بیگانه The Reach، مهاجمان فضایی باستانی نسبت داد. منشا جدید به اصرار وین برمی‌گردد که اسکاراب از منشأ فرازمینی به جای قدرت عرفانی ناشی شده است.

Blue Beetle Vol 8. (2011)

بهترین کمیک های بلو بیتل

برترین کمیک بلو بیتل

در طول داستان New 52 دی سی، سوسک آبی و اسکاراب مقدس دوباره اختراع شخصیت‌های کمیک دیگری را دریافت کردند که در داستان عالی Metamorphosis به اوج خود رسید. ریچ با در اختیار داشتن کسانی که آن را می پوشند، لباس زره را فاسد می‌کند، و باعث می‌شود جیمی برای جان خود بجنگد، زمانی که اسکاراب سعی می‌کند دستور شیطانی ریچ را انجام دهد و جهان را نابود کند. درگیری بین ریس و زره قابل اعتماد او یک درگیری بزرگ دراماتیک ایجاد می‌کند. این داستان همچنین انگیزه‌های شیطانی The Reach را پیش می‌برد و بار دیگر قدرت‌های فن‌آوری Blue Beetle را تغییر می‌دهد. این مجموعه همچنین انواع مختلفی مانند Blood Beetle را معرفی کرد و به لطف آثار هنری ستاره‌ای ایگ گوارا، برخی از دردناک‌ترین مبارزات سوسک آبی در کمیک های دی سی را به نمایش می‌گذارد.

Booster Gold: Blue And Gold (2008)

بهترین کمیک های بلو بیتل

کیمک برتر بلو بیتل

برای یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و قدرتمندترین دو ابرقهرمانی تاریخ DC، خوانندگان باید Booster Gold: Blue and Gold را بررسی کنند؛ زیرا این کیمک جزء برترین کمیک بلو بیتل قرار گرفته است. این سریال کمیکی داستان شراکت بین تد کرد و مایکل جان کارتر را به تصویر می‌کشد که آن‌ها درگیر ماجراهای خطرناکی می‌شوند که بر روابط شخصی و کار تیمی حرفه‌ای آن‌ها را تأکید می‌کند. این کمیک که با داستانی فوق‌العاده، شوخی‌های خنده‌دار و پویایی زوج‌های عجیب و غریب که سرگرمی‌های بی‌پایانی را فراهم می‌کند، تعریف می‌شود که طنز را با اکشن‌های هیجان‌انگیز ترکیب می‌کند. از جمله بوستر که در زمان سفر می‌کند تا بهترین دوستش آبی بیتل را از مرگ ناگهانی نجات دهد. مهمتر از همه، این کمیک دن گرت، تد کرد و جیمی ریس را به تصویر می‌کشد که تفاوت‌ها و شباهت‌های ریشه و روش‌های مبارزه با جرم و جنایت را متبلور می‌کند.

Blue Beetle: Rebirth (2016)

بهترین کمیک های بلو بیتل

خواندنی ترین کمیک بلو بیتل

Blue Beetle: Rebirth یک بار دیگر به داستان Jaime Reyes احیا کرد و این بار زمینه بیشتری برای لباس Scarab فراهم کرد و جزء کیمک برتر بلو بیتل قرار گرفت. شروع داستان بلوغی شامل یادگیری ریس در مورد اسکاراب پس از اتصال آن به ستون فقراتش از تد کرد و دکتر فیت است. در حالی که برخی می‌گویند DC Rebirth قدیمی نشده است، یک داستان برجسته شامل Road to Nowhere می‌باشد که در آن سوسک آبی با استاپ واچ مبارزه می‌کند در حالی که هویت خود را از دوست دخترش پنهان نگه می‌دارد. یکی دیگر شامل The More Things Change است که بیشتر به بررسی نحوه استفاده ریس از آموزش Kord برای کار همزیستی با Scarab می‌پردازد.

Blue And Gold (2021)

بهترین کمیک های بلو بیتل

جالب ترین کمیک بلو بیتل

با توجه به Booster Gold: Blue and Gold خواندنی ترین کمیک بلو بیتل که محبوبیت گسترده را دارد، دی سی این دو شخصیت کمدی را از طریق Blue and Gold در سال 2021 بازگرداند. این سریال کمیکی سرگرم کننده رابطه افسانه‌ای بین دو تا از بهترین قهرمانان صمیمی را پیش می‌برد که نشان دهنده که آن‌ها چقدر به یکدیگر اهمیت می‌دهند. این کمیک مجموعه‌ای از ماجراهای دلخراش سفر در زمان را در بر دارد. چه در کنار لیگ عدالت بجنگید، چه با بلک‌گارد، پرنسس اومنیزن، لرد کیفن و بلک بیتل، این مجموعه سرگرم‌کننده است و بر حس عمیق قربانی‌هایی که Blue Beetle و Booster Gold مایل به انجام آن هستند تأکید می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بلو بیتل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو