فقط باهوش ها می تواند آزمون تشخیص شوهر زن را در 7 ثانیه حل کند! شوهر زن کیست؟

فقط باهوش ها می تواند آزمون تشخیص شوهر زن را در 7 ثانیه حل کند! شوهر زن کیست؟


منبع: خبرنما

3

1402/3/7

16:34


تصویر زیر را مشاهده کنید و به این سوال پاسخ دهید: «چه کسی شوهر زن است؟»

فقط باهوش ها می تواند آزمون تشخیص شوهر زن را در 7 ثانیه حل کند! شوهر زن کیست؟

آزمون تشخیص شوهر زن: آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از مردهای تصویر، همسر این خانم است. در تصویر سه عکس ا سه مرد وجود دارد که یکی از آنها شوهر زن هستند. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا در عرض 7 ثانیه آزمون تشخیص همسر زن را حل کنید.

برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. بازی های فکری و معماها مغز را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشیم. آزمون تشخیص شوهر زن نیز یکی از همین گونه معماها است که در آن شما باید تشخیص دهید کدام مرد، همسر زن است.

اگر آماده اید پس بیایید شروع کنیم.

تصویر آزمون تشخیص شوهر زن

تصویر زیر را مشاهده کنید و به این سوال پاسخ دهید: «چه کسی شوهر زن است؟»

شوهر زن کیست؟

زنی در مقابل سه عکس ایستاده و به آنها نگاه می کند. عکس ها سه مرد را نشان می دهد که یکی از آنان شوهر این زن است. این تست هوش شما را به چالش می کشد تا با کمک مهارت های بینایی، ذهنی و دقت خود آزمون تشخیص شوهر زن را حل کنید. به نظر شما زن همسر کدام یک از مردها است؟

همچنین به یاد داشته باشید، شما فقط 7 ثانیه زمان دارید و پاسخ آزمون تشخیص شوهر زن در پایین صفحه گذاشته شده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون

تفریح و سرگرمی تنها مزیت بازی های فکری نیست! کارشناسان می گویند بازی های فکری و سلامت روان، رابطه مستقیمی باهم دارند.

زمان شما به پایان رسیده است. اگر تا هنوز به دنبال جواب هستید، نگران نباشید چون اکنون ما آن را فاش می کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص شوهر، مرد اولی از سمت چپ تصویر است. اگر دقت کنید در گردن او کلمه Lisa- که یک اسم است- تتو شده است و زن نیز گردنبدی به شکل حرف L انگلیسی را دارد. بنابراین به این دلیل او ما معتقدیم که او شوهر زن است.

پاسخ آزمون تشخیص شوهر زن

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص شوهر زن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو