خرید مطمئن تبلت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

منبع: تکراتو

4

1402/3/7

16:51


خرید مطمئن تبلت از مواردی است که زمینه فوق‌العاده راحتی برای کاربر هنگام تماشای فیلم در هواپیما یا صرف شام و همچنین دسترسی آسان به برنامه‌ها در موقعیت‌ها و اماکن مختلف فراهم می‌آورد. این دستگاه شگفت‌انگیز بدون نیاز به موس و صفحه کلید، می‌تواند جایگزینی مناسب برای لپ‌تاپ‌ باشد، همچنین این دستگاه با ورود خود به…

خرید مطمئن تبلت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

خرید مطمئن تبلت از مواردی است که زمینه فوق‌العاده راحتی برای کاربر هنگام تماشای فیلم در هواپیما یا صرف شام و همچنین دسترسی آسان به برنامه‌ها در موقعیت‌ها و اماکن مختلف فراهم می‌آورد. این دستگاه شگفت‌انگیز بدون نیاز به موس و صفحه کلید، می‌تواند جایگزینی مناسب برای لپ‌تاپ‌ باشد، همچنین این دستگاه با ورود خود به بازار، انقلابی عظیم در دنیای تکنولوژی ایجاد نمود.

برندهای پرفروش تبلت

طیف گسترده‌ای از تبلت‌ها در انواع برندهای سامسونگ، هوآوی، اپل، مایکروسافت، آمازون، لنوو، ایسوس، آی‌تاچ و… در مدل‌های مقرون‌به‌صرفه و پیشرفته وجود دارند. در این بخش، اطلاعات مختصری از بهترین برندهای تبلت بررسی خواهیم کرد.

۱) Apple

برند اپل، از بهترین گزینه‌ها در خرید مطمئن تبلت است که اکنون بالاترین رده آن، آیپد در مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با سریع‌ترین و پرقدرت‌ترین تراشه و صفحه نمایش سوپ‌آپ هستند.

۲) Lenovo

از دیگر راهنمایی‌های ما در خرید تبلت، معرفی برند لنوو است. این برند آمریکایی با سال‌ها فعالیت خود، موفق به ایجاد فضای شدیدا رقابتی میان تولیدکنندگان تبلت شده و کاربران بسیاری را به‌خود جذب کرده است. مدل‌های لنوو معمولاً در نسخه‌های 8 و 10 اینچی عرضه می‌شوند.

۳) Samsung

خرید مطمئن تبلت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

از شناخته‌شده‌ترین برندها در تولید انواع محصولات الکترونیکی بوده که تبلت‌ها و تلفن‌های همراه از پرفروش‌ترین این محصولات به‌شمار می‌آیند. در واقع برند کره‌ای سامسونگ، تبلت‌های خود را با بالاترین امتیاز عرضه می‌کنند. به‌طوری که برخی از مدل‌های آن با قدرتمندترین آیپدهای اپل برابری می‌کند.

خلاصه بگوییم که خرید تبلت سامسونگ، با صفحه‌نمایش باکیفیت، باتری بادوام، سیستم عامل انعطاف‌پذیر، سرعت پردازش بالا و… قطعاً انتخابی مناسب در خرید مطمئن تبلت است.

۴) Microsoft

به‌دلیل ارائه نسخه‌های متفاوتی از سیستم عامل ویندوز و نرم‌افزارهای کاربردی، این برند اغلب با نام آفیس شناخته می‌شود. از معروف‌ترین محصولات این برند، تبلت‌هایی با نام سورفیس هستند که نشان‌دهنده‌ نازکی محصولات این برند و جذابیت آنها برای کاربران است.

در طی چند سال اخیر، شاهد پیشرفت محصولات مایکروسافت در سرفیس پرو ۴، سرفیس پرو ۵، سرفیس پرو ۶ و سرفیس پرو ۷ هستیم.

در خرید تبلت، به چه ویژگی‌هایی باید توجه کنیم؟

در ادامه به ویژگی‌های یک تبلت که شما باید هنگام خرید مطمئن تبلت به آن توجه کنید می‌پردازیم:

۱) سیستم عامل

سیستم­عامل یک تبلت، تعیین‌کننده قابلیت‌های آن و در دسترس‌بودن تعداد برنامه‌هاست. به‌طور مثال در مدل‌های قدیمی‌تر انواع تبلت‌ها، اجرای دو برنامه در کنار هم، کمی مشکل به‌نظر می‌رسید چون سرعت عملکرد پایینی داشتند، اما در مدل‌های جدیدتر، سیستم عامل به‌روزرسانی شد و شما می‌توانید تا هشت برنامه را به‌طور هم‌زمان در پنجره‌های قابل تغییر اجرا کنید.

۲) پردازنده تبلت

تبلت‌ها مجهز به پردازنده‌هایی هستند که به اجرای روان اپلیکیشن‌ها کمک می‌کند. در خرید مطمئن تبلت، شما باید به تعداد هسته‌های موجود در پردازنده دقت فرمایید. اکثر پردازنده‌های قوی، به ۸ یا تعداد بیشتری هسته مجهزند. این در حالی است که پردازنده‌های رده پایین دارای ۴ هسته، هستند.

۳) باتری

ظرفیت و نوع باتری، نکته قابل توجهی در انتخاب تبلت است. اگر فکر می‌کنید سروکار زیادی با این تکنولوژی دارید، توصیه می‌شوند به‌دنبال باتری با دوام 7 الی 9 ساعت پس از پایان شارژ باشید.

۴) صفحه‌نمایش

اندازه نمایشگر از فاکتورهایی است که بیشترین میزان توجه کاربر را معطوف خود می‌کند. بهتر است بدانید که این اندازه متناسب با کاربرد تبلت انتخاب می‌شود. به این معنی که اگر از تبلت به‌عنوان کتابخانه الکترونیکی استفاده می‌کنید یا قرار است فیلم‌های زیادی از طریق این وسیله تماشا کنید، صفحه نمایش ۱۰ اینچی یا بزرگتر قطعا مناسب شما خواهد بود.

۵) کیفیت دوربین

لازم است در این مورد بگوییم، تبلت‌ها از کیفیت دوربین بالایی برخوردار نیستند و به‌دلیل ارگونومی خاص خود، در عکس برداری، استفاده چندانی ندارند. پس در خرید مطمئن تبلت، توجه به کیفیت دوربین نباید جنبه مهمی به‌خود بگیرد.

۶) حافظه

مقدار حافظه کافی به شما امکان نصب و نگه‌داری فایل‌های بسیاری را خواهد داد و علاوه بر بهبود سرعت اجرای برنامه‌ها، از هنگ‌کردن سیستم، جلوگیری خواهد کرد.

انتخاب مرجع معتبر خرید کالای دیجیتال

خرید مطمئن تبلت از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

امروزه، جست‌وجو در فضای اینترنت، ابزاری کارآمد برای بررسی انواع کالا و خدمات است. راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی در سراسر جهان، به‌علت دسترسی راحت افراد، موجب جذب مشتریان زیادی خواهد شد.

اما مشکلی که افراد هنگام خرید لوازم دیجیتال با آن مواجه می‌شوند، انتخاب یک فروشگاه معتبر است. برای این منظور شما باید به مجوزهای اخذ شده از طرف مراجع رسمی توسط فروشگاه های اینترنتی دقت کنید. از جمله مهم ترین این مجوزها می توان به ای‌نماد اشاره کرد که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به وبسایت های فروشگاهی اعطا می شود و به هیچ وجه نباید از فروشگاه های بدون ای نماد خرید کرد. برای تشخیص این که سایتی ای نماد دارد یا خیر می تواند به فوتر وبسایت ها یا بخش مجوزهای سایت را بررسی کنید. با کلیک بر روی لوگوی ای نماد باید به سایت ای نماد منتقل شوید و تاریخ انقضای آن را مشاهده کنید.

از دیگر مجوزهای قانونی فروشگاه های اینترنتی، می توان به نماد ساماندهی وزارت ارشاد و مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی اشاره کرد.

نکته‌‌ مهمی که افراد هنگام خرید محصول، در نظر می‌گیرند، گارانتی لوازم دیجیتال بوده تا در صورت بروز هر نوع مشکل، به‌جای پرداخت هزینه‌های مازاد برای تعمیرات، از گارانتی آن بهره‌مند شوند. در این زمینه، باید به شرکت ارائه دهنده گارانتی دقت کرد که از گارانتی معتبر محصول مطمئن شوید. اگر به گارانتی کالا شک دارید یا اطلاعات آن در وبسایت فروشگاهی مشخص نشده است، حتما با فروشگاه تماس بگیرید.

جمع‌بندی

خرید مطمئن تبلت به‌جای رایانه قابل حمل، از سال ۲۰۲۰ تا کنون، به‌طور قابل توجهی افزایش یافته‌ و در بین دستگاه‌های دیجیتال، محبوبیت زیادی برای دانشجویان و محصلان کسب کرده است. هزینه کمتر، سبکی، قابلیت نصب سیم‌‌کارت، حمل‌ونقل آسان، صفحه‌نمایش لمسی، اجرای نرم افزارهای مختلف و…، از مزایای استفاده از تبلت به جای لپ‌تاپ یا تلفن همراه است.

اما برای خرید تبلت مراقب باشید که از کجا خرید می‌کنید و آیا خرید شما مطمئن هست یا خیر. برای این کار بررسی مجوزهای قانونی را جدی بگیرید. البته در حال حاضر فروشگاه های با سابقه و معتبر زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها جهت مشاهده قیمت و خرید تبلت، استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو