ببینید: کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور

منبع: فیگار

8

1402/3/7

17:10


روز گذشته، فینال کشتی جام تختی برگزار شد که بین دو کشتی‌گیر محبوب کشور بود و در ادامه کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور را خواهید دید.

ببینید: کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور

روز گذشته، فینال کشتی جام تختی برگزار شد که بین دو کشتی‌گیر محبوب کشور بود و در ادامه کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور را خواهید دید.

روز گذشته، فینال کشتی جام تختی برگزار شد که با مسابقه کشتی هادی وفایی پور و حسن یزدانی همراه بود و حسن یزدانی با برتری دوازده بر دو مقابل وفایی پور قهرمان رقابت‌های کشتی جام تختی شد.

در ادامه فیلم کشتی گرفتن حسین یزدانی در فینال و مسابقات کشتی آزاد جام تختی در وزن ۸۶ کیلوگرم را مشاهده خواهید کرد.

کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور

فینال کشتی جام تختی

کشتی حسن یزدانی و هادی وفایی پور

فینال کشتی جام تختی

در فینال مسابقات کشتی جام تختی ۱۴۰۲ در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد، حسن یزدانی مقابل هادی وفایی پور با نتیجه ۱۲ – ۲ پیروز شد و به مدال طلا رسید. در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات نامه علیرضا دبیر به رئیس فدراسیون کشتی

بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.

مسابقه کشتی هادی وفایی پور و حسن یزدانی

در ادامه می‌توانید فیلم کشتی گرفتن حسین یزدانی در فینال را ببینید:

حسن یزدانی چراتی متولد ۵ دی ۱۳۷۳ کشتی‌گیر ایرانی است که در دسته ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد به رقابت می‌پردازد. او برنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در دسته ۷۴ کیلوگرم و مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دسته ۸۶ کیلوگرم است. یزدانی قهرمان کشتی جهان در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱، و دارنده دو مدال نقره و یک برنز قهرمانی جهان به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۲۲ و ۲۰۱۸ است.

سب مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و دو عنوان قهرمانی کشتی آسیا از دیگر افتخارات اوست. او در سال ۲۰۱۷ از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان بهترین کشتی‌گیر سال جهان انتخاب شد. یزدانی در ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ با گرفتن مدال نقرهٔ مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از نظر شمارش مدال جهانی و المپیک بالاتر از غلامرضا تختی شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو