برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان [+ویدیو]

منبع: فیگار

3

1402/3/7

17:18


به تازگی، ویدئویی از برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت.

برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی از برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان منتشر شد که بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی به همراه داشت.

به تازگی، تصاویری از برگزار شدن جشن ایراندخت زاهدان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به انتشار رسیده که بازخوردها و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

بزرگداشت جشن ایران دخت شهر زاهدان یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های هر ساله در این شهر می‌باشد که به عنوان زاهدان و جشن بزرگ ایراندخت برگزار می‌شود.

برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان

زاهدان و جشن بزرگ ایراندخت

برگزاری جشن ایراندخت در زاهدان

برگزار شدن جشن ایراندخت زاهدان

به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و دهه کرامت، با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در جشن بزرگ و باشکوه ایران‌دخت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.

جشن ایراندخت، جشنی است که هر ساله به مناسبت روز دختر برگزار می‌شود و امسال نیز در اکثر شهرهای کشور برگزار شد. زاهدان به‌عنوان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در محدوده جنوب شرق کشور[۲۴] و در فاصلهٔ ۱۴۹۴ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده و ۱۳۸۵ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این شهر از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار گشته و پاکستان، خراسان، کرمان را به هم متصل می‌کند.

بزرگداشت جشن ایران دخت شهر زاهدان

در ادامه می‌توانید ویدئوی برگزار شدن جشن ایراندخت زاهدان را ببینید:

در این جشن، اتفاقاتی مانند هر سال رخ داد. سرودخوانی، جشن و پایکوبی، به مناسبت روز دختر و دهه کرامت، با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و مذهبی در جشن بزرگ و باشکوه ایراندخت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.

زاهدان یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقه سرحد قرار دارد. زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون، از جنوب به شهرستان تفتان، از شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود. نام پیشین آن دزداب بوده که در زمان رضا شاه به زاهدان تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو