اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی [+ویدیو]

منبع: فیگار

4

1402/3/7

17:37


اخیراً ویدیویی تحت عنوان اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی [+ویدیو]

اخیراً ویدیویی تحت عنوان اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اجرای صادق زین در قابل بهنام بانی ویدیوهای وایرال فضای مجازی است که تعجب بهنام بانی از صدای صادق زین را نشان می‌دهد. صادق زین خواننده ایرانی است که طرفداران زیادی دارد.

اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی

تعجب بهنام بانی از صدای صادق زین

اجرای زیبا از صادق زین در مقابل بهنام بانی

اجرای صادق زین در مقابل بهنام بانی

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود. او پدرش را که نوازنده آکاردئون است، علت گرایش او را به موسیقی می‌داند. وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد. سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت. بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. بانی در فیلم گشت ارشاد ۳ (۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و پدرش در آموزش موسیقی و خواننده شدن او نقش بسیاری داشته است. پدر بهنام بانی نوازنده آکاردئون بود و بهنام آموزش ابتدایی نوازندگی را نزد پدرش آموخت و بعد برای یادگیری نزد استادان به نام موسیقی همچون محمد نوری رفت.

صادق زین خواننده

در ادامه می‌توانید ویدیو تعجب بهنام بانی از صدای صادق زین را ببینید:

بهنام بانی علاوه بر خوانندگی به دنیای فوتبال هم بسیار علاقه مند است و در تیم فوتبال هنرمندان بازی میکند و از میان تیم های فوتبال از طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران است. یکی از اتفاقات جالب دنیای فوتبالی بهنام بانی مربوط به بازی او در تیم هنرمندان مقابل تیم پرسپولیس بود که در این بازی هم گلی را به ثمر رساند و چهره او در لباس فوتبالی و شادی بعد از گل او دیدنی بود.

بهنام بانی آموزش ابتدایی نوازندگی را نزد پدرش آغاز کرد و از دوره نوجوانی برای آموزش حرفه ای موسیقی نزد استاد محمد نوری رفت و موسیقی را از این استاد به نام دنیای هنر آموخت. بهنام بانی زمانی که 19 سال داشت و در دوران دانشجویی به همکاری با گروه موسیقی روژان پرداخت و در کنار مهدی یغمایی که در این گروه فعالیت میکرد حضور جدی تری را در دنیای هنر تجربه کرد.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو