اتاق فرار های اهواز معرفی اسکیپ روم های اهواز

اتاق فرار های اهواز معرفی اسکیپ روم های اهواز


منبع: وقت مد

6

1402/3/7

17:40


برای معرفی بهترین اسکیپ روم های شهر اهواز، شاید بهتر باشه در ابتدا بیان کنیم که اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست ؟ اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش …

رپ32تس

برای معرفی بهترین اسکیپ روم های شهر اهواز، شاید بهتر باشه در ابتدا بیان کنیم که اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست ؟

لباس خواب

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک سرگرمی گروهی در فضای واقعی هست که توی اون شرکت کننده ها ( پلیر ها ) تلاش می کنند با حل معما و گذراندن چالش های مختلف، و در زمان محدود ، از اتاق خارج بشن.

این سرگرمی هیجان انگیز، از سال ۱۳۹۵ وارد ایران شد و هم اکنون اکثر شهر های ایران، دارای اتاق فرار هستند و مشهد نیز یکی از شهرهای اتاق فراری ایران میباشد.

در ادامه این مقاله، قصد داریم بهترین اتاق فرار اهواز را به همراه یک راه ساده برای رزرو آنها به شما معرفی کنیم.

پس اگر علاقه مند به اتاق فرار هستی، پیشنهاد میکنیم این مقاله رو از دست ندی و حتی اگر ساکن اهواز هم نیستید، انتهای این مقاله، برای مشاهده سایر شهر های اتاق فراری نیز، شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید با توجه به محل زندگی خود، بهترین اتاق فرار را انتخاب و رزرو کنید.

قابل ذکر است، تمامی مطالب این مقاله، از سایت مای اسکیپ، اولین و تنها اپلیکیشن رزرو آنلاین اتاق فرار جمع آوری شده است.

آیا مای اسکیپ فقط اتاق فرار های اهواز رو داره ؟

فروشگاه لباس سکرت

خیر، شما میتوانید با مراجعه به صفحه شهر های اتاق فراری، همه شهر هایی که دارای اتاق فرار هستند و از طریق سایت مای اسکیپ میتوانید رزرو خود را انجام دهید را مشاهده کنید و هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی، اتاق فرار شیراز ، اتاق فرار تهران ، اتاق فرار یزد ، اتاق فرار مشهد ، اتاق فرار شمال ، اتاق فرار اراک ، اتاق فرار بندر انزلی ، اتاق فرار رشت ، اتاق فرار کرمانشاه ، اتاق فرار کرج ، اتاق فرار اصفهان، اتاق فرار اهواز و … را رزرو کنید و از پشتیبانی عالی و تخفیفات سایت مای اسکیپ نیز بهره مند شوید.

اولین و بهترین ها در مای اسکیپ !

در ابتدای فعالیت مای اسکیپ، امکانات بسیار متفاوتی در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران محترم قرار گرفت که تا آن زمان ( و حتی هم اکنون ) هیچ سایتی این امکانات را ارائه نکرده است.

اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم :

مای اسکیپ یک پلتفرم جامع برای معرفی، رزرو آنلاین و همچنین مدیریت اتاق فرار هست که امکانات متعددی را در اختیار پلیر ها و همچنین مجموعه داران عزیز قرار میدهد …

اتاق فرار آلکاتراز

اتاق فرار فرار از آلکاتراز، اولین اتاق فرار ژانر ترسناک در استان خوزستان از مجموعه هیرو اسکیپ ( Hero Escape ) در سبک تئاتر تعاملی و در اتوبان اصلی گلستان شهر اهواز واقع شده است.

طراحی این اتاق توسط تیم خانه معما با محوریت EQ ، IQ ، خلاقیت و کارِ گروهی انجام شده و برای رده سنی 16 سال به بالا مناسب است.

توصیه می شود برای بازی در این اتاق لباس های راحت بپوشید و در صورت داشتن هرگونه بیماری قلبی، از شرکت در این بازی بپرهیزید.

شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم ۴ تا ۷ نفره خود تجربه کنید.

مدت زمان اتاق فرار آلکاتراز 55 دقیقه است و شما فقط 55 دقیقه است و شما فقط 55 دقیقه فرصت دارید از اسکیپ روم آلکاتراز اهواز خارج شوید …

مکان اتاق فرار آلکاتراز در خیابان اتوبان اصلی گلستان میباشد.

لباس خواب

توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم آلکاتراز، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید.

جهت رزرو اتاق فرار آلکاتراز میتوانید از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱:۳۰ شب، با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ تماس حاصل فرمائید.

هشداد تبلیغات

اتاق فرار دالو

اتاق فرار دالو، دومین اتاق فرار از مجموعه هیرو گیم در خوزستان و در ژانر ترسناک و دلهره آور است.

طراحی این اتاق بومی‌بوده، با محوریت EQ ، IQ ، خلاقیت و کارِ گروهی انجام شده و برای رده سنی 16 سال به بالا مناسب است. توصیه می شود برای بازی در این اتاق لباس های راحت بپوشید و در صورت داشتن هرگونه بیماری قلبی، از شرکت در این بازی بپرهیزید.

شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم 4 تا 10 نفره خود خود تجربه کنید.

مدت زمان اتاق فرار دالو 75 دقیقه است و شما فقط 75 دقیقه است و شما فقط 75 دقیقه فرصت دارید از اسکیپ روم دالو اهواز خارج شوید …

مکان اتاق فرار دالو در خیابان اتوبان اصلی گلستان میباشد.

توجه کنید که برای تجربه کردن اسکیپ روم دالو، میبایست حتما این اتاق فرار را از قبل رزرو کنید.

جهت رزرو اتاق فرار دالو میتوانید از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱:۳۰ شب، با شماره ۰۹۹۰۴۱۳۹۰۲۰ تماس حاصل فرمائید.

رپ32تس

لباس خواب لباس سکرت

اولین و تنها اپلیکیشن رزرو آنلاین اتاق فرار :

در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، پس از تلاش های بسیار تیم توسعه مای اسکیپ، اولین و تنها اپلیکیشن رزرو و مدیریت آنلاین اتاق فرار به صورت رسمی توسط مای اسکیپ و برای پلتفرم های ( اندروید و IOS ) منتشر شد و در دسترس پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار گرفت.

پلیر ها میتوانند از طریق این اپلیکیشن، بهترین اتاق فرار های ایران را مشاهده کنند و به صورت آنلاین اقدام به رزرو اسکیپ روم مورد نظر خود کنند. همچنین مجموعه داران عزیز نیز، میتوانند به سادگی از طریق اپلیکیشن مای اسکیپ، اتاق فرار های خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنند.

امکانات بسیار مناسب و همچنین دسترسی ساده، باعث شد اپلیکیشن مای اسکیپ به سرعت در میان علاقه مندان به اتاق فرار رشد کند . همواره تلاش میکنیم، در فواصل زمانی کوتاه، امکانات جدیدی به اپلیکیشن و سایت اضافه نماییم.

لباس خواب

اولین و تنها سایت ساز اتاق فرار

از ابتدای فعالیت مای اسکیپ، یک سیستم جامع تخصصی سایت سازدر حوزه اتاق فرار راه اندازی کردیم تا همه مجموعه های اتاق فرار بتوانند با حداقل هزینه، سایت اختصاصی خودشان را داشته باشند و برروی برند سازی مجموعه خود کار کنند.

سیستم کسب درآمد مای اسکیپ به این صورت است :

به ازاء رزرو اتاق فرار توسط هر شخصی که از طرف شما به مای اسکیپ معرفی شده است، ۱۰% از درآمد مای اسکیپ به کیف پول همکاری در فروش شما واریز میشود و شما میتوانید مبلغ موجودی کیف پول را در حساب بانکی خود دریافت کنید و یا به منظور تخفیف در رزرو اتاق فرار از آن استفاده کنید.

این امکان برای همه کاربران سایت و اپلیکیشن مای اسکیپ ( هم در سطح مجموعه دار و هم در سطح پلیر ) قعال است و همه کاربران میتوانند از این آپشن استفاده کنند.

همیشه اولین بوده ایم و خواهیم بود !

هدف سازمانی در مای اسکیپ، اولین و بهترین بودن در تمامی عرصه های اتاق فرار بوده و خواهد بود. همواره نهایت تلاش خود را خواهیم کرد، تا با تکیه بر توانمندی همکارانمان، بهترین امکانات را در اختیار پلیر ها و مجموعه داران عزیز قرار دهیم.

اطلاعیه! اطلاعات و محتواهای این مطلب صرفا توسط تبلیغ دهنده نوشته شده و به عنوان تبلیغ منتشر شده است. بنابراین قبل از استفاده از خدمات و یا محصولات تبلیغ دهنده، از طریق سایر منابع تحقیقات لازم را اندام دهید
رسانه ما هیچ مسئولیتی را در این رابطه نمی‌پذیرد
.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو