آشنایی با چراغ حیاطی، باغی و چمنی لاکچری لایت

3

1402/3/7

17:50


چراغ حیاطی

تامین روشنایی محیط یکی از اصلی ترین معضلاتی است که در محوطه سازی، مورد توجه قرار می گیرد. امروزه با کمک چراغ حیاطی ، نور مورد نیاز در فضاهای سبز و باغ های مختلف را تامین می کنند.

راه های زیادی برای تامین روشنایی باغ، تراس یا هر فضای بیرونی دیگری وجود دارد. خوشبختانه امکانات مورد نیاز برای روشن نگه داشتن فضاهای باز تقریباً بی پایان است، زیرا شرکت های مختلف، محصولات گوناگون و متنوعی را به بازار وارد می کنند و در نتیجه، مشتری راحت تر می تواند چراغ چمنی و یا چراغ پارکی دلخواه را تهیه کند. امروزه انتخاب یک چراغ باغی مناسب بسیار مهم است و شما باید در انتخاب آن ها هم ویژگی های فنی و هم زیبایی شناسی را مورد توجه قرار دهید.

چراغ باغی

  • ارتفاع لامپ های باغ

اگر توجه کرده باشید، خواهید دید که انواع چراغ باغی، ارتفاع های مختلفی دارند و ما می توانیم چراغی متناسب با فضای دلخواه خود را انتخاب کنیم. هر چه ارتفاع لامپ بیشتر باشد، فضای بیشتری را می توانیم روشن کنیم. معمولا برای باغچه از چراغ هایی با ارتفاع کمتر از یک و نیم متر استفاده می شود. این در حالی است که برای روشن نگه داشتن فضای باغی وسیع، از چراغ هایی با ارتفاع بیش تر استفاده می کنند.

  • متریال چراغ باغ

در بیشتر موارد، انواع چراغ باغی از پلاستیک یا آهن ساخته می شوند. چراغ‌های آهنی مقاوم‌تر هستند، در حالی که پایه‌های چراغ‌های پلاستیکی در فضای باز ممکن است مقاومت بالایی نداشته باشد. با این حال مدل پلاستیکی، ارزان تر است.

  • تعیین فاصله بین لامپ های باغ

هنگامی که چراغ دلخواه خود را انتخاب کردید، برای نصب باید فواصل منظمی را رعایت کنید تا هیچ نقطه ای از باغ تاریک نماند و کل محوطه روشن شود.

مقایسه انواع چراغ حیاطی  

شاید در ابتدا فکر کنید که خرید یک چراغ باغی جدید و نو بسیار بهتر از خرید چراغ باغی است. این در حالی است که اگر دو محصول گفته شده را از نقطه نظرهای متفاوتی مقایسه کنید، متوجه مزایای فوق العاده خرید چراغ باغی خواهید شد. پس بار دیگر ما را همراهی کنید تا هر دوی این چراغ ها را از جنبه های گوناگون مورد بررسی و نقد قرار دهیم:

چراغ چمنی

  • طی یک بررسی دقیق و هوشمندانه، متوجه می شوید که چراغ باغی قیمت بسیار پایین تری دارد. بنابراین لازم نیست که برای خرید آن، مبلغ بیش تری پرداخت کنید و این عامل، در حفظ بودجه شما تاثیرات عمیقی خواهد داشت. ضمن اینکه برای یک باغ با ابعاد وسیع، به تعداد بیش تری چراغ نیاز دارید و مسلما کاهش قیمت خرید محصول برای شما اهمیت فوق العاده ای دارد.
  • برای خرید چراغ دست دوم، با محصولات متنوع تری روبرو هستید و در نتیجه می توانید مدل دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید. در واقع فروشندگان زیادی اقدام به عرضه چراغ دست دوم می کنند و در نتیجه دست شما برای انتخاب و مقایسه محصولات گوناگون، بازتر است.

منبع : لاکچری لایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو