شایعه: انتشار تریلر ریمیک Silent Hill 2 و Townfall در آینده نزدیک

منبع: زومجی

4

1402/3/7

23:29


شایعه: انتشار تریلر ریمیک Silent Hill 2 و Townfall در آینده نزدیک

کونامی سال گذشته چند بازی جدید از مجموعه Silent Hill را معرفی کرد اما بعد از آن جزئیات کمی از بازی‌های [جدید این مجموعه‌ی ترسناک و سبک بقا به‌دست ما رسید. بسیاری از افراد به این فکر می‌کنند که چقدر طول می‌کشد تا بیشتر درباره احیای این مجموعه محبوب بدانیم؛ اما به نظر می‌رسد که این شرایط به‌زودی تغییر خواهد کرد.

Dusk Golem که به نام AestheticGamer نیز شناخته می‌شود، اخیراً در دیسکورد درباره Silent Hill صحبت کرده بود و در اینباره فاش کرد کونامی به‌زودی تریلرهای جدیدی برای ریمیک Silent Hill 2 از استودیوی بلوبر تیم و همچنین بازی‌های Silent Hill: Townfall از استودیوی No Code و Annapurna Interactive و بازی Silent Hill: Ascension را منتشر خواهد کرد.

براساس ادعای این اینسایدر، تریلر این سه بازی «خیلی زود» از راه خواهند رسید و ممکن است حتی قبل از Summer Game Fest پخش شوند که برای تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. حتی این احتمال وجود دارد که قبل از پایان این ماه شاهد انتشار ویدیوهای جدید از سوی کونامی باشیم.

جیمز در حال نگاه به آینه در ریمیک Silent Hill 2

اگر تریلرها واقعاً به‌گفته‌ی این اینسایدر منتشر شوند، باید دید که آیا تاریخ انتشار ریمیک Silent Hill 2 نیز در آن مشخص خواهد شد یا خیر. اخیراً گفته شده که این بازی در مراحل پایانی مراحل ساخت قرار دارد. Silent Hill 2 Remake درحال حاضر برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر ساخته می‌شود و برای یک سال در انحصار PS5 خواهد بود. این بازی با دنبال کردن مسیر نسخه اورجینال خود در کنسول PS2، داستان جیم ساندرلند را بازگو می‌کند که بعد از دریافت نامه‌ای از مری، همسر فوت شده‌اش به شهر سایلنت هیل آمده تا سرنخی از او پیدا کند. نسخه بازسازی شده این بازی با همکاری دو نفر از چهره‌های کلیدی نسخه اورجینال بازی در سال ۲۰۰۱ یعنی ماساهیرو ایتو و آکیرا یامائوکا ساخته شده است.

تصویری از بازی سایلنت هیل Townfall

همچنین طرفداران کنجکاو هستند تا گیم‌پلی بازی Silent Hill: Townfall را مشاهده کنند. براساس اعلام توسعه‌دهندگان استودیو No Code، داستان این بازی به‌نوعی حکم نقطه‌ی کانونی بازی‌های قبلی این تیم را پیدا خواهد کرد. در نتیجه اگر با بازی Stories Untold و بازی Observation آشنا باشید، احتمالا کم‌وبیش می‌دانید که در Silent Hill: Townfall شاهد چه جنسی از قصه‌گویی خواهیم بود.

کونامی سال گذشته درکنار این سه پروژه، بازی Silent Hill f را نیز به‌عنوان بازی اصلی بعدی این مجموعه معرفی کرد. این بازی با همکاری NeoBards Entertainment در دست ساخت است. باید دید که چه زمانی درباره این بازی هم خواهیم شنید.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو