با کسب پول در بازی GTA 6 آنرا در زندگی واقعی خرج کنید!

منبع: تکراتو

4

1402/3/7

23:33


با کسب پول در بازی GTA 6 می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. بهترین بازی جهان‌ این‌بار به‌سراغ بیت‌کوین رفته و قدرت تصمیم‌گیری گیمرها را از بین برده است.

با کسب پول در بازی GTA 6 آنرا در زندگی واقعی خرج کنید!

با کسب پول در بازی GTA 6 می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. بهترین بازی جهان‌ این‌بار به‌سراغ بیت‌کوین رفته و قدرت تصمیم‌گیری گیمرها را از بین برده است.

شرکت RockStar به‌عنوان سازنده مجموعه بازی‌های محبوب GTA در یک خبر جنجالی عنوان کرده است که با کسب پول در بازی GTA 6 می‌توانید آن را در زندگی واقعی خود خرج کنید. اما این پایان ماجرا نیست چرا که این شرکت گفته برای بازی کردن در مجموعه جدید GTA و پایان رساندن مراحل خواسته شده در آن، به‌جای پول نقد، بیت‌کوین دریافت خواهید کرد و همین موضوع جذابیت این بازی را دوچندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه سرسا‌م‌آور ساخت GTA 6 آن را به گرانترین بازی تاریخ بدل می‌کند!

آیا کسب پول در بازی GTA 6 و خرج آن در دنیای واقعی حقیقت دارد؟

یکی از یوتیوبر و استریمرهای معروف گیمینگ به‌نام Tom Henderson اعلام کرده است که‌کمپانی Rockstar در سری جدید از بازی‌های GTA, با یک رمز ارز در این‌بازی، به‌پلیرهای آن پاداش می‌دهد.

تقریباً 8 سال پیش، استودیو مستقر در نیویورک، یعنی راک استار (Rockstar), عنوان GTA 5 محبوب را روانه بازار کرد و همچنان هیچ‌ اطلاعاتی مبنی‌بر تاریخ انتشار GTA 6 در دست نیست. اما بنا به‌شایعات اخیر، به‌نظر پرچمدار کریپتو کارنسی‌ها (بیت کوین) در این بازی ایفای نقش خواهد کرد.

آیا کسب پول در بازی GTA 6 و خرج آن در دنیای واقعی حقیقت دارد؟

تام هندرسون در این خصوص گفته است:

من شنیده‌ام که‌ در بازی GTA 6 در ازای به‌انجام رساندن برخی از ماموریت‌ها، به‌جای پول نقد، به‌شما با بیت کوین پاداش داده خواهد شد. ویژگی بازار سهام با اضافه‌شدن یک کارگزار ارزهای دیجیتال مختلف بازخواهد گشت. اگر GTA 6 چنین قابلیتی را شامل شود، برای دنیای کریپتوکارنسی بسیار بزرگ خواهد بود.

در پی توییت هندرسون، برخی از کاربران منظور او از In-game بیت کوین را متوجه نشدند و او برای رفع ابهام به‌تکمیل توضیحات خود پرداخت و اضافه کرد که‌ این یک دارایی خیالی فقط درون بازی است و با BTC واقعی فرق دارد. موردی مشابه به‌عملکرد بازار سهام در بازی GTA 5. وی ادامه داد که‌ منبع مورد اطمینان او، در این‌باره گفته است که‌رمز ارز به‎‌کار برده شده در این بازی، احتمالاً با نام بیت کوین منتشر نمی‌شود.

تام هندرسون عقیده دارد که به‌کار گیری یک ارز دیجیتال خیالی در یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویانه، می‌تواند اتفاق بزرگی برای رمز ارزها باشد که‌بحث در مورد افزایش گستردگی پذیرش کریپتو به‌دنبال چنین رویدادی را به‌میان می‌آورد.

توییت تام لگ

در حالی که‌ فضای ارزهای دیجیتال در حال گسترده‌شدن است، مقامات همچنان اصرار دارند که‌همه باید تحت قوانین آن‌ها فعالیت داشته باشند.

آیا کسب پول در بازی GTA 6 و خرج آن در دنیای واقعی حقیقت دارد؟

با وجود دیده‌شدن تمام تهدیدهای زندان، مقررات بانکی و سیاست‌های مالی که‌پیرامون این عرصه به‌چشم میخورد، سخت است که‌یاد یک بازی کلاسیک دیگر به‌نام “Monopoly” نیفتیم.

همانطور که‌افراد قدیمی‌تر میدانند، خدمات رفاهی در Monopoly ارزش چندان زیاد و قابلیت رشد انفجاری را ندارند، اما وقتی صحبت از ارزهای دیجیتال می‌شود، همه می‌دانند که‌برق چه‌نقش مهمی در آن دارد.

بازی GTA 5 برای سال‌های پیاپی عنوان پرفروش‌ترین بازی سال را در بین رقبای بزرگ دیگر به‌خود اختصاص داد و بخش آنلاین آن همچنان شاهد ورود گیمرهای جدید می‌باشد.

ورود ارزهای دیجیتال به‌صنعتی که‌درآمد خالص آن از مجموع درآمد صنعت سینما و موسیقی در سراسر جهان، بیشتر است می‌تواند نوید بخش مرحله‌ای جدید با پتانسیل بالا برای این فناوری باشد.

لازم به‌ذکر است که‌پیوند شاخه‌های مختلف در قالب توکن‌های NFT هم به‌خودی خود می‌تواند زمینه‌ساز تحول‌هایی بزرگ در این عرصه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کسب پول در بازی GTA 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو