بازیگران سریال قهوه ترک [عکس + بیوگرافی]

بازیگران سریال قهوه ترک [عکس + بیوگرافی]


منبع: تکراتو

7

1402/3/8

00:17


مجموعه قهوه ترک یکی از سریال‌های جدید فیلم‌نت است که به کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده و حامد بهداد و سارا رسول‌زاده در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. در این مقاله به زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک می‌پردازیم.

بازیگران سریال قهوه ترک [عکس + بیوگرافی]

مجموعه قهوه ترک یکی از سریال‌های جدید فیلم‌نت است که به کارگردانی علیرضا امینی ساخته شده و حامد بهداد و سارا رسول‌زاده در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. در این مقاله به زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک می‌پردازیم.
سریال «قهوه ترک» به قلم محمد رضایی‌راد، بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. محمد شایسته تهیه‌کنندگی این محصول جدید فیلم‌نت را برعهده دارد.

اولین قسمت سریال قهوه ترک، روز چهارشنبه، سوم خردادماه ۱۴۰۲ ساعت 8:00 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال رهایم کن [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال آکتور [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال قهوه ترک

پوستر سریال قهوه ترک توسط شایان شفابخش با لوگویی از عرفان بهکار طراحی شده است. در ادامه، علاوه بر اسامی عوامل تولید و بیوگرافی کارگردان این مجموعه، می‌توانید عکس بازیگران سریال قهوه ترک را نیز مشاهده کنید.

بازیگران سریال قهوه ترک

بازیگران سریال قهوه ترک

در سریال قهوه ترک بازیگران مطرحی از جمله امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و محمت پولات به نقش آفرینی پرداخته‌اند. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک ما را همراهی کنید.

حامد بهداد

بازیگران سریال قهوه ترک

زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک را با حامد بهداد آغاز می‌کنیم. بهداد زاده‌ی بیست‌وششم آبان ماه سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر کوچک‌تر به نام حسام دارد.

حامد بهداد کودکی خود را در تهران گذرانده و بزرگ شده‌ی خیابان جیحون است. او پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کرد و تحصیلات مقطع راهنمایی را در آنجا گذراند. سپس به مشهد نقل مکان کردند و دوران دبیرستان بهداد در آنجا سپری شد.

حامد بهداد با قبولی در در رشته‌ی بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران برای ادامه تحصیل و زندگی به تهران آمد. او با معرفی رامبد جوان به همایون اسعدیان برای بازی در فیلم آخر بازی وارد سینما شد. بهداد با نقش‌آفرینی درخشان خود در این فیلم، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی از جمله کارگردان‌های موفقی هستند که حامد بهداد با آنها همکاری داشته است.

بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر و قصر شیرین برخی از فیلم‌های کارنامه هنری حامد بهداد هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال نون خ 4 [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال گیلدخت [بیوگرافی + عکس]

سارا رسول زاده

بازیگران سریال قهوه ترک

عکس بازیگران سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده در هجدهم شهریور ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی است.

او فعالیت هنری خود را پیش از ورود به دانشگاه با تئاتر عروسکی آغاز کرد و پس چند سال کار، وقتی 21 سال داشت، در ورک شاپ دکتر علی رفیعی از بین 40 نفر انتخاب شد و سال بعد با 14 نفر دیگر در نمایش یرما به کارگردانی رفیعی اولین بار روی صحنه رفت و دو سال کنار این کارگردان کار کرد.

رسول‌زاده در سال 1388 وقتی 20 سال داشت، به عنوان مجری در برنامه ترمه طلا گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری شروع به فعالیت کرد.

وی در سال 1393 با ایفای نقش هاجر (همسر یک طلبه) در سریال پرده نشین جلوی دوربین رفت و در این مجموعه با محسن کیایی همبازی شد. دو سال بعد با نقش‌آفرینی در سریال عاشقانه‌ها به کارگردانی منوچهر هادی که از شبکه خانگی پخش شد به شهرت رسید. او در این مجموعه با بازیگرانی چون هومن سیدی، محمدرضا گلزار و مهناز افشار همبازی بود.

سارا رسول زاده در سال 1396 برای بازی در مجموعه عاشقانه، نامزد بهترین بازیگر زن بخش درام شد؛ اما در نهایت ساره بیات توانست این جایزه را به نام خود ثبت کند.

بهاره کیان افشار

بازیگران سریال قهوه ترک

بهاره کیان افشار در دوازدهم اردیبهشت سال 1364 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است.

او در سال 1383 با گروه تئاتر آزیتا حاجیان آشنا شد و تمرین بدن، لحن و بیان را از او آموخت. پس از دو سال با معرفی تینا پاکروان (همکلاسی دوره‌ی دبیرستانش) به محمدرضا شریفی‌نیا، در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را ایفا کرد.

کیان افشار علاوه‌بر بازیگری، در زمینه طراحی دکوراسیون و تبلیغات نیز فعال است. او در مصاحبه‌ای درباره‌ی بازیگری تئاتر گفته است: «عاشق تئاتر هستم، انگیزه‌ام برای زندگی و مسیر پیش روی بازیگری است. با اینکه بازیگری به شکل جدی را با بازی در سریال آغاز کردم، اما انگیزه‌‌ام از بازیگر شدن، حضور روی صحنه تئاتر بوده و هست.»

خانه شیشه‌ای، کوزوو، آهنگ دونفره، سگ بند، گربه سیاه، مرد نقره‌‌ای، پسرکشی، رویای سهراب، بی وزنی، پالتو شتری، حضور مخفی یک بیگانه، عطر داغ، دشمن زن، لونه زنبور و گناهکاران، از جمله فیلم‌هایی هستند که بهاره کیان افشار در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

بازیگران سریال سقوط [بیوگرافی + عکس]

امیر جعفری

بازیگران سریال قهوه ترک

بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک

زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک را با امیر جعفری ادامه می‌دهیم که زاده‌ی دهم شهریور ماه سال 1353 در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت و بازرگانی از دانشگاه آزاد اراک است و با شرکت در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان بازیگری را آموخته و وارد دنیای هنر شده است.

امیر جعفری جزو بازیگران پرکار تئاتر بوده و تاکنون پنج بار از جشنواره تئاتر فجر، جایزه دریافت کرده است. شروع کار جعفری در سینما در سال 1380 با فیلم نان، عشق و موتور 1000 بود و در همان سال به طور حرفه‌ای در فیلم قارچ سمی جلوی دوربین رفت. سپس سال 1381 با بازی در کنار زنده یاد فتحعلی اویسی در سریال کمدی بدون شرح که از بهترین سریال های طنز ایرانی در آن سال‌ها بود، مشهور شد.

امیر جعفری در سال 1386 با ریما رامین فر ازدواج کرد و ثمره‌ی زندگی موفق این زوج هنرمند، یک پسر به نام آیین است. او از طرفداران تیم فوتبال استقلال است.

مجتبی پیرزاده

بازیگران سریال قهوه ترک

مجتبی پیرزاده در یازدهم دی ماه سال ۱۳۶۴ در شهر ری به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است.

مجتبی پیرزاده برای بازی در مجموعه‌ی سایه‌بان (۱۳۹۶) نامزد جایزه‌ی حافظ و برای بازی در فیلم تومان (۱۳۹۸) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

از دیگر آثار مجتبی پیرزاده می‌توان شکستن همزمان بیست استخوان، غلامرضا تختی، مرگ فروشنده، یک روز بخصوص و مجبوریم را نام برد.

مجتبی پیرزاده با فرزانه تفرشی ازدواج کرده است. فرزانه تفرشی، بازیگر تئاتر و کارگردان، از دانش‌آموختگان رشته تئاتر از دانشگاه سوره است. این زوج هنری دختری به نام رونا دارند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال یاغی ؛ بیوگرافی و تصاویر

بهترین فیلم های امین حیایی

امیر نوروزی

بازیگران سریال قهوه ترک

زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک

امیر نوروزی در سی‌ام مهر ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه هنر است.

نوروزی کارش را از سال 1394 با بازی در تئاتر B5-6 آغاز کرد و با نقش‌آفرینی در فیلم مامان به کارگردانی آرش انیسی، بازیگری را به طور حرفه‌ای ادامه داد. امیر نوروزی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در همین فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

وی در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که از شبکه‌ی نمایش خانگی فیلیمو پخش شد، بازی کرده است. نوروزی در سال 1400 با نقش‌آفرینی در سریال «مردم معمولی» به شهرت رسید.

امیر نوروزی از بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ بود. این مجموعه طنز پرطرفدار به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی ساخته شد و از پلتفرم نماوا منتشر شد.

پیام احمدی‌نیا

بازیگران سریال قهوه ترک

پیام احمدی‌نیا متولد چهارم آبان ماه سال 1359 است. وی فعالیت هنری خود را از پشت صحنه، به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. او اولین بار در سال ۱۳۹۲ با ایفای نقش در فیلم پایان خدمت به کارگردانی حمید زرگرنژاد وارد سینما شد.

پیام احمدی‌نیا با نقش‌آفرینی در سریال‌ لژیونر و مجموعه وارش به شهرت رسید. او برای ایفای نقش در سریال لژیونر در نقش بوکسوری به نام جابر، دوره‌های بوکس را گذارنده است.

سریال هیولا، آسپرین، بیگانه‌ای با من است، سرجوخه، زیرخاکی ۳ و حکم رشد، و فیلم‌های صحنه زنی، گربه سیاه، حمال طلا، لونه زنبور، پایان خدمت و ملاقات خصوصی، از آثار کارنامه هنری پیام احمدی‌نیا هستند.

احمدی نیا برای فیلم ملاقات خصوصی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال پوست شیر ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

محمت پولات

بازیگران سریال قهوه ترک

عکس بازیگران سریال قهوه ترک

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال قهوه‌ ترک به بازیگر ترکی این سریال می‌رسیم. محمت پولات (Mehmet Polat) متولد 14 ژانویه 1970 در دیاربکر است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است.

محمت پولات اول بار در سال 1997 با مجموعه اینجوری میشه، جلوی دوربین رفت. روزگارانی در چوکوروا یکی از سریال های پرطرفدار ترکی است که پولات در آن نقش‌آفرینی کرده است.

شاهرخ فروتنیان

بازیگران سریال قهوه ترک

شاهرخ فروتنیان متولد ۱ فروردین ماه سال ۱۳۳۵ در تهران است. او نقاشی را از آیدین آغداشلو فرا گرفت و پس از آن به مدت 8 سال به تدریس و آموزش نقاشی پرداخت.

وی به واسطه آشنایی با زنده یاد علی حاتمی و با تشویق وی به سینما راه یافت و به عنوان طراح لباس و صحنه و گریم در فیلم تختی با مجید میرفخرائی به همکاری پرداخت.

فروتنیان پس از همکاری با میرفخرایی، به فعالیت خویش ادامه داد و به عنوان طراح صحنه در فیلم های سپید و سیاه، مثلث آبی، طوطیا و همچنین در سریال قصه‌های غلامحسین خان تهرانی، سریال پزشکان و سریال قصه‌های رودخانه حضور یافت.

شاهرخ فروتنیان که از بازیگران سریال قهوه ترک است، سابقه بازی در فیلم و سریال‌هایی همچون خاتون، کار کثیف، روابط، امکان مینا، شام آخر، دختر، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، به آهستگی، کافه ستاره، بوسیدن روی ماه، آزادی مشروط، هم گناه، مارمولک و ایستگاه اتمسفر را در کارنامه هنری خود دارد.

شاهرخ فروتنیان در بیست و دوم  مهر ماه سال 1361 با افسانه چهره آزاد، نوه رقیه چهره آزاد بازیگر سینمای ایران ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بی گناه ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

محمد ولی زادگان

بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک

بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک

زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک را با بیوگرافی محمد ولی زادگان ادامه می‌دهیم. وی متولد سال ۱۳۶۵ است و بازیگری را از تئاتر شروع کرده و حالا یکی از بازیگران با تجربه تئاتر محسوب می‌شود.

محمد ولی زادگان برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ در فیلم پوزه چرمی به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی جلوی دوربین رفت و سپس در فیلم «چند متر مکعب عشق» ایفای نقش کرد. وی با بازی در سریال تلویزیونی سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش سعید به شهرت رسید.

از جمله آثار محمد ولی زادگان می‌توان جمشیدیه، روشن، غلامرضا تختی، شهربانو، شیطان وجود ندارد و سیاوش را نام برد.

عرفان ناصری

بازیگران سریال قهوه ترک

عرفان ناصری از بازیگران با تجربه و مطرح تئاتر است که در چهارم آذر ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمده است. او دانش آموخته رشته بازیگری است.

ناصری در سال 1395 در فیلم سد معبر به کارگردانی محسن قرایی نقش‌آفرینی کرد که به سکوی پرتاب او در بازیگری تبدیل شد. فیلم سد معبر برنده جوایز بسیاری شده است که از جمله آنها می‌توان به جایزه «بهترین فیلم بخش جریان‌ های نو جشنواره فیلم پوسان ۲۰۱۷» اشاره کرد.

فیلم طنز طبقه حساس، تجربه جدیدی برای عرفان ناصری بود که توانست در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون رضا عطاران، بهاره رهنما و آزاده صمدی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

از آثار درخشان دیگر کارنامه هنری عرفان ناصری، فیلم بی همه چیز به کارگردانی و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی است. بی همه چیز در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدین قرار گرفت.

عرفان ناصری علاوه بر بازیگری در فصل اول مسابقه استعدادیابی ستاره ساز، از عوامل این برنامه در کنار داوران بود.

داستان سریال قهوه‌ ترک

پس از زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک سراغ خلاصه قصه‌ی آن می‌رویم. در خلاصه داستان سریال قهوه‌ ترک آمده است: «که می‌شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!

بازیگران سریال قهوه ترک

زندگینامه بازیگران سریال قهوه ترک

اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می‌خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می‌کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سقوط [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های عاشقانه 2023 [معرفی 10 عنوان برتر]

کارگردان سریال قهوه‌ ترک

علیرضا امینی در دهم دی ماه سال ۱۳۴۸ در اراک به دنیا آمد و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

امینی در سال ۱۳۷۲ فعالیت هنری خود را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه شروع کرد و سپس کار حرفه‌ای خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان با فیلم زمانی برای مستی اسب‌ها (بهمن قبادی) ادامه داد.

علیرضا امینی تجربه بازی هم دارد و در فیلم صنم نقش آفرینی کرده است. ایشان در سال ۱۳۷۹ کار جلوه‌های ویژه فیلم هفت پرده را انجام داد و در سال ۱۳۸۰ فیلم‌نامه نامه‌های باد را نوشت و آن را کارگردانی و تدوین کرد. او موفق شد سیمرغ بلورین بهترین اثر هنر و تجربه را از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

بازیگران سریال قهوه ترک

امینی سپس فیلم‌های کنار رودخانه، دانه‌های ریز برف کنار رودخانه، زمان می‌ایستد، فقط چشم‌هاتو ببند و استشهادی برای خدا را ساخت. وی در ۱۳۸۸ فیلم موفق هفت دقیقه تا پاییز را کارگردانی کرد و توانست دیپلم افتخاری بهترین کارگردان را از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

علیرضا امینی جایزه بهترین فیلم برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم پوسان ـ دوره هشتم (۲۰۰۳-کره جنوبی)، جایزه بهترین دستاوردهای هنری برای دانه‌های ریز برف از جشنواره بین‌المللی فیلم تسالوینکی ـ دوره چهل و چهارم (یونان)، تقدیرنامه هیئت داوران برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم لوکارنو ـ دوره پنجاه و ششم (سوئیس) و جایزه محیط زیست هیئت داوران جوانان برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم لوکارنو ـ دوره پنجاه و ششم (سوئیس) را در کارنامه هنری خود دارد.

عوامل اصلی سریال «قهوه ترک»

  • مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی
  • طراح صحنه: بابک کریمی طاری
  • صدابرداری: وحید مقدسی
  • مدیران تولید: سید علی ساداتیان و علیرضا شایسته
  • تدوین: حمید نجفی راد
  • موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست
  • طراحان لباس: رعنا امینی و تیام اسکندری
  • طراح گریم: سایه غلامی
  • مدیر صداگذاری و میکس: حسین قورچیان
  • جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی
  • سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی
  • مدیر اجرایی تولید ترکیه: افسانه دوچی

سوالات متداول

چه کسانی در سریال قهوه ترک نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

سریال قهوه ترک کی منتشر می‌شود؟

سریال قهوه ترک چهارشنبه هر هفته ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود.

کارگردان سریال قهوه ترک کیست؟

این سریال ساخته‌ی علیرضا امینی است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره بازیگران سریال قهوه ترک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو