۱۰ حقیقت باورنکردنی از BTS که شما را بیشتر از قبل عاشق این گروه می کند

منبع: ماگرتا

4

1402/3/8

02:13


گروه موسیقی BTS، که مخفف Beyond The Scene یا Bangtan Sonyeondan است، یک گروه پسرانه کره‌ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط بیگ‌هیت انترتینمنت تشکیل شد. این گروه با ترکیبی از رپ، آر اند بی، هیپ هاپ و پاپ، سبکی خاص در صنعت موسیقی را بوجود آورده است. در ادامه در بخش آهنگ خارجی ماگرتا تعدادی از حقایق جالب در مورد گروه BTS را برای شما آورده ایم.

حقایقی درباره گروه موسیقی BTS

فکت های جالب و باور نکردنی از گروه BTS

۱. نام “Bangtan Sonyeondan” به زبان کره‌ای به معنی “پسران گلوله‌بار” است که نشان دهندهٔ قوی بودن، مقاومت و انرژی گروه است.

۲. BTS یک گروه خودتولیدکننده است و به طور فعال در فرایند ساخت و تولید آلبوم‌هایشان شرکت می‌کنند. اعضا به نوشتن و ترانه‌سرایی موسیقی‌های خود می‌پردازند و در تنظیم و میکس اهنگ‌ها نیز دخالت دارند.

۳. آهنگ “Dope”، از آلبوم “The Most Beautiful Moment in Life, Part 1″، با عنوان “쩔어” (به معنی “خطرناک”) در کره‌ی جنوبی منتشر شد و در مراسم جوایز موسیقی مشهور Mnet Asian Music Awards به عنوان بهترین آهنگ هیپ هاپ معرفی شد.

۴. در سال ۲۰۱۷، گروه BTS برای اولین بار در جشنواره موسیقی بیلبورد (Billboard Music Awards) حضور یافت و جایزهٔ “Top Social Artist” را به خانه برد. این جایزه را بعد از آن هر سال تا سال ۲۰۲۰ به خود اختصاص دادند.

۵. در سال ۲۰۱۸، گروه BTS به عنوان اولین گروه کره‌ای و دومین گروه خارجی پس از The Beatles، موفق به کسب جایزهٔ “Top Duo/Group” در جشنوارهٔ موسیقی بیلبورد شد.

۶. BTS به طور مداوم در فهرست مجلهٔ Forbes از “مشهورترین ۳۰ نوجوان موفق” قرار گرفته‌اند و در سال ۲۰۱۹ به عنوان موفق‌ترین گروه موسیقی جهان در سال ۲۰۱۹ توسط یونسکو (UNESCO) تشویق شدند.

۷. در سال ۲۰۲۰، BTS برای اولین بار در تاریخ فهرست مجلهٔ TIME از “۱۰۰ نفر برتر تاثیرگذار” قرار گرفتند.

۸. گروه BTS در سال ۲۰۲۰ یک اجرای آنلاین به نام “BTS Map of the Soul ON:E” برگزار کردند که به عنوان یکی از بزرگترین کنسرت‌های مجازی تاریخ به ثبت رسید.

۹. در سال ۲۰۲۰، آهنگ “Dynamite” از BTS، به طور رسمی به عنوان اولین ترانهٔ کره‌ای که رتبهٔ اول در جدول بیلبورد Hot 100 را کسب کرد، ثبت شد.

۱۰. BTS اعضای بسیاری از کمپین‌های اجتماعی هستند و به بیان مسائل مهمی مانند تحصیلات، اعتباربخشی، دستیابی به حقوق بشر و مبارزه با زباله‌های پلاستیکی می‌پردازند. آن‌ها همچنین به عنوان سفیران جهانی برای برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) انتخاب شده‌اند.

شما چه نظری در مورد این فکت ها دارید؟ حتما نظرتان را از بخش دیدگاه با ما و سایر دوست داران این گروه موسیقی به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو