ویدئوی حضور صدف طاهریان روی فرش قرمز کن 2023 [+فیلم]

منبع: فیگار

4

1402/3/8

02:39


عکس های صدف طاهریان در جشنواره کن جنحالی شد. این تصاویر دست به دست میشود. برای تماشای تصاویر صدف ظاهریان در جشنواره کن همراه ما باشید.

ویدئوی حضور صدف طاهریان روی فرش قرمز کن 2023 [+فیلم]

عکس های صدف طاهریان در جشنواره کن جنحالی شد. این تصاویر دست به دست میشود. برای تماشای تصاویر صدف ظاهریان در جشنواره کن همراه ما باشید.

تصاویر جنجالی صدف طاهریان توجه همه را به خودش جلب گرد. استایل بی شرمانه صدف طاهریان در رسانه بازتاب داشت. این روزها همه به دنبال تصاویری از ظاهر مدل معروف ایرانی در جشنواره کن هستند. شما را به دیدن تصاویر صدف ظاهریان در جشنواره کن جلب می‌کنیم.

از دست ندهید: بدل رضا پهلوی غوغا بپا کرد! + [فیلم صحبت مقام معظم رهبری درباره رضا پهلوی]

تصاویر صدف ظاهریان در جشنواره کن 2023

لباس گران قیمت صدف طاهریان در فرش قرمز

صدف طاهریان مدل و بازیگر ایرانی در سن 34 سالگی روی فرش قرمز در روز 11 جشنواره کن با ظاهری متفاوت حاضر شد. صدف طاهریان لباسی از elio abou fayssal پوشیده بود او از طرف شرکت بسیار مطرح camlari برای حضور در فستیوال کن دعوت شده است.

صدف طاهریان در یک شب و خیلی ناگهانی و در فاصله زمانی بسیار کوتاه چندین عکس متفاوت با عکس های قبلی اش و بدون حجاب در صفحه اینتساگرامش گذاشت. انتشار ناگهانی و یک جای این تصاویر جنجالی، به قدری کاربران را متعجب کرد و این موضوع باعث شد تا کاربران اینستاگرام به این تصاویر واکنش های تندی نشان دهند.

رونمایی نیوشا ضیغمی از دخترش در لایو [+ویدیو]

دقایقی بعد صدف طاهریان طی انتشار ویدیویی اعلام کرد که صفحه او هک نشده است. همچنین او در این ویدیو از کاربران کمال تشکر را داشت ومهاجرتش به دبی را نیز اعلام کرد.

جشنواره کن و پوشش نامتعارف صدف طاهریان

در زیر ادامه ویدیوی حضور صدف طاهریان در فرش قرمز را می‌بینید:

صدف طاهریان متولد 30 تیر 1367 در تهران میباشد او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم های سینمایی سلام بر عشق و هیچ کجا هیچ کس (1390) و پس کوچه های شمرون (1391) خوش درخشیده است.

وی در فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی را در سن ۲۶ ایفای نقش کرده است. در این فیلم با بازیگران خوبی مثل سحر دولتشاهی، آناهیتا نعمتی، فرهاد اصلانی و بهرام رادان هم بازی شده و تجربه های خوبی را بدست آورد و بسیار هم خوش درخشیده است. حضور در عصر یخبندان آخرین اثر او در سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید:

نظرات


تصویری


ویدئو