زیبایی و شکوه گل‌آرایی ماشین عروس با گل‌های بی‌نظیر

زیبایی و شکوه گل‌آرایی ماشین عروس با گل‌های بی‌نظیر


منبع: بیتوته

3

1402/3/8

09:23


تزئین و گل‌آرایی ماشین عروس یکی از مهم‌ترین تزئینات روز عروسی است. تزئین ماشین عروس با گل‌های رز سفید، رز قرمز، لیلیوم، مریم و... توسط یک فرد متخصص می‌تواند شکوه روز عروسی شما را چند برابر نماید. در این مطلب از بیتوته شما را با نحوه گل آرایی ماشین عروس آشنا می کنیم.

زیبایی و شکوه گل‌آرایی ماشین عروس با گل‌های بی‌نظیر



آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس, عکس های گل آرایی ماشین عروس

عکس های گل آرایی ماشین عروس

 

مدل های گل‌آرایی فوق‌العاده برای ماشین عروس 

تزئین و گل‌آرایی ماشین عروس یکی از مهم‌ترین تزئینات روز عروسی است. تزئین ماشین عروس با گل‌های رز سفید، رز قرمز، لیلیوم، مریم و... توسط یک فرد متخصص می‌تواند شکوه روز عروسی شما را چند برابر نماید. در این مطلب از بیتوته شما را با نحوه گل آرایی ماشین عروس آشنا می کنیم.

گل‌آرایی ماشین عروس چیست؟

ماشین عروس ماشینی است که عروس و داماد با آن در بهترین شب زندگی‌شان به خانه بخت قدم می‌گذارند و کلاً یک ماشین خاطره انگیز است؛ بنابراین سعی کنید گل‌آرایی و تزئینات آن را  به افراد متخصص بسپارید تا گل‌های ماشین عروس تا آخر مراسم سرحال و محکم سر جای خودشان بمانند و وسط راه کنده نشوند.

 

متخصصین گل‌آرایی باتوجه ‌به حرفه‌ای بودن، بهترین حالت‌ها را در انتخاب ترکیب گل‌ها، رنگ‌ها و مدل‌ها رعایت می‌کنند. در ضمن می‌دانند که چه گل‌آرایی و تزیینی مناسب چه ماشینی است. ازآنجایی‌که تزئین و گل‌آرایی ماشین عروس سلیقه‌ای است ما در این مقاله به معدود نکاتی در پیرامون این موضوع می‌پردازیم

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل و تور

گل آرایی ماشین عروس با گل و تور

 

انواع گل برای گل‌آرایی ماشین عروس

استفاده از گل‌های وحشی: ازآنجایی ‌که گل‌آرایی ماشین عروس یک ایده  شخصی و سلیقه‌ای است؛ بنابراین دست افرادی که دست‌اندرکارهستند بسیار باز است. یک ایده جالب و خلاقانه این است که از گل‌های وحشی و از شاخ و برگ‌ها برای تزئین ماشین عروس استفاده کنید.

 

استفاده از گل‌هایی که دارای ساقه‌چوبی هستند: برای اینکه تزئین ماشین عروس تا آخر مراسم تازه و زیبا بماند بهترین گزینه استفاده از گل‌هایی است که دارای ساقه‌چوبی هستند. این گل‌ها در برابر عواملی مانند باد و حرکت ماشین و نور و گرمای خورشید مقاوم‌تر بوده و دیرتر خراب می‌شوند. گل‌های ساقه‌چوبی شامل برگ‌های گیاه مونسترا، برگ‌های گیاه راسکوس، برگ‌های کوردیلین، گل ارکیده، گل ادریس، گل رز است.

 

استفاده از گل‌های مصنوعی: بعضی از عروس و دامادها علاقه دارند که تزئینات ماشین عروسیشان را به یادگار نگه دارند. این افراد باید ازگل‌های مصنوعی برای تزئین ماشین عروس استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تزئینات گل‌های مصنوعی کمتر آسیب می‌بینند و مقاومت زیادی در برابر باد و حرکت دارند. گل‌ها مصنوعی از جنس ابریشم، شباهت زیادی به گل‌های طبیعی دارند به‌طوری‌ که باید آنها را لمس کنید تا متوجه مصنوعی بودن آنها شوید. 

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس, گل آرایی ساده ماشین عروس

گل آرایی ساده ماشین عروس

 

انواع گل‌ها متناسب هر فصل

ازآنجایی‌که فصل‌هایی که مراسم عروسی در آن برگزار می‌شوند متفاوت هستند، بنابراین گل‌های که برای استفاده در تزئینات ماشین عروس انتخاب می‌شوند نیز مختلف می‌باشند. در ادامه به معرفی گل‌های مناسب هر فصل می‌پردازیم.

 

فصل زیبای بهار: گل‌های انتخابی این فصل، بسیار زیبا و جذاب هستند. شما می‌توانید از گل‌های نرگس، گل شقایق، ارکیده، فریزیا، جربرا، گل نخود شیرین برای تزئین ماشین عروس در این فصل استفاده کنید.

 

فصل گرم تابستان: گل‌های مناسب جهت تزئین ماشین عروس در فصل تابستان عبارت‌اند از: آفتاب‌گردان، رز، میخک، آنتوریوم، میخک، داوودی، ماگنولیا.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل رز

گل آرایی ماشین عروس با گل رز

 

فصل رنگارنگ پاییز: گل‌های مناسب برای فصل تابستان برای تزئین ماشین عروس گل‌های ادریس، شقایق، نرگس، میخک می‌باشند.

 

فصل سرد زمستان: گل‌های مناسب تزئین ماشین عروس برای فصل زمستان می‌توان به گل حسرت، فرفیون، گل پوینستیا، کاملیا، زنبق اشاره کرد.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل های بنفش

گل آرایی ماشین عروس با گل های بنفش 

 

رنگ گل‌های ماشین عروس

گل‌های به رنگ ارغوانی: گل‌هایی رنگ ارغوانی و مناسب برای تزئین ماشین عروس شامل گل‌های زنبق، اسطوخودوس، ادریس، یاس، شقایق هستند. می‌باشند.

 

گل‌های زرد رنگ: از رنگ‌های جذابی که مناسب تزئین ماشین عروس می‌باشد گل‌های زرد رنگی مانند  فیریزیا، سوسن، نرگس، لاله زرد، جربرا، گل آفتاب‌گردان می‌باشند.

 

گل‌های قرمز رنگ: گل قرمز از جمله رنگ‌های پرطرف‌دار برای ماشین عروس است این گل‌ها شامل گل رز، پوینستیا، کوکب، ژربرا است.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل قرمز

گل آرایی ماشین عروس با گل قرمز

 

گل‌های رنگ سفید: گل‌هایی با رنگ سفید که مناسب تزئین ماشین عروس هستند عبارت‌اند از گل گاردنیا، رز سفید، ارکیده، کاملیا، گل حسرت، گل نخود شیرین، یاسمن.

 

گل‌های رنگ صورتی: گل‌های صورتی مناسب ماشین عروس گل‌های لیلیوم، رز، گل صدتومانی، لاله صورتی، میخک هستند.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس, گل آرایی ماشین عروس با گل های صورتی و تور

گل آرایی ماشین عروس با گل های صورتی 

 

انواع ماشین عروس و گل‌آرایی آن 

اگر ماشین عروس انتخابی شما سمند و پرشیا و پژو است برای تزئین بهتر است به‌صورت خطی و با استفاده از گل‌های درشت تزئین شود.

اگر ماشین عروس شما شاسی‌بلند و یا 206 است بهتر است گل‌آرایی به‌صورت گرد و یا قلبی و از گل‌های ریزتر استفاده شود.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس, گل آرایی ماشین عروس با توجه به مدل خودرو

گل آرایی ماشین عروس با توجه به مدل خودرو

 

انواع گل‌آرایی‌های ماشین عروس 

باتوجه‌ به متفاوت‌بودن سلیقه افراد، قاعدتاً گل‌آرایی و تزئینات ماشین عروس متفاوت خواهد بود. امروزه باتوجه ‌به نوع و رنگ خودرو، نوع تزئین موردنظر خود را می‌توانید از ژورنال‌های تخصصی انتخاب کرده و یا ایده جدیدی را به متخصصین امر ارائه دهید تا آنها بتوانند به نحو احسن آن ایده را پیاده کنند؛ ولی در کل انواع  گل‌آرایی و تزئینات ماشین عروس شامل موارد زیر است که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.

 

گل‌آرایی ساده

 بسیاری از افراد، سبک‌های ساده و مینیمالیستی را در تمام ابعاد زندگی شخصی و مشترک خود می‌پسندند این افراد می‌توانند تزئینات ساده و شیکی از گل‌های ساده را تنها بر روی کاپوت خودرو خود استفاده کنند.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل های لیلیوم

گل آرایی ماشین عروس با گل های لیلیوم

 

کاورهای توری 

پارچه‌های توری گزینه مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال تزئین ساده ماشین عروس می‌باشند. در این تزئین، پارچه‌های توری را بر روی کاپوت ماشین می‌کشند و انتهای آن را به‌صورت اشکال مختلف می‌بندند. ازآنجایی‌که تورها دارای وزن سبکی هستند باید آنها را خیلی محکم بر روی خودرو مهار کنید که توسط باد و یا حرکت ماشین کنده نشوند.

 

حلقه‌های گل یا ردیف‌های گل

حلقه‌های گل از گزینه‌های بسیار شیک در تزئینات ماشین عروس به شمار می‌آیند. این حلقه‌ها ظاهری شگفت‌انگیز به ماشین عروس می‌دهند. همچنین می‌توان با گل‌آرایی ردیفی، کل سپر ماشین را پوشاند و یک تزئین زیبا و عالی ایجاد نمود.

 

قوطی‌های حلبی رشته‌ای و روبان

 از ایده‌های جالب و منحصربه‌فردی دیگری که قدمتی دیرینه دارد استفاده از قوطی‌های حلبی آویزان به پشت ماشین عروس است این ایده بسیار زیبا و جذاب می‌باشد.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس, گل آرایی ماشین عروس با روبان و قوطی های حلبی

گل آرایی ماشین عروس با روبان و قوطی های حلبی

 

نکات مهمی که برای گل‌آرایی ماشین عروس باید رعایت کنید

استفاده از تورها و روبان‌ها: اگر از تورها و روبان‌ها برای تزئین ماشین عروس انتخاب می‌کنید هنگام تزئین باید آنها را محکم بسته تا در وسط کار از ماشین جدا نشود.

 

هماهنگی رنگ‌ها: اگر رنگ خودرو انتخابی شما برای ماشین عروس تیره است برای زیبایی و هماهنگی بیشتر باید از گل‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید و برعکس. در ضمن به تم رنگی لباس عروس و تشریفات مجلس نیز توجه داشته باشید تا فیلم و عکس‌های عروسی هماهنگی و زیبایی لازم را داشته باشند.

 

آموزش گل آرایی ماشین عروس, عکس گل آرایی ماشین عروس,گل آرایی ماشین عروس با گل های مصنوعی

گل آرایی ماشین عروس با گل های مصنوعی

 

عدم استفاده از مواد آسیب‌زا: ازآنجایی‌که اغلب افراد از خودروهای اجاره‌ای برای مراسم خود استفاده می‌کنند بهتراست برای تزئینات از موادی استفاده کنند که به بدنه و رنگ خودرو کوچک‌ترین آسیبی وارد نکنند.

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو