کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران را بشناسید

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران را بشناسید


منبع: تاپ تراول

5

1402/3/8

09:54


این روزها یکی از مکان‌هایی که می‌تواند اتفاقات خوشی را برای ما رقم بزند، کافه‌ است. با سفارش یک…

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران را بشناسید

این روزها یکی از مکان‌هایی که می‌تواند اتفاقات خوشی را برای ما رقم بزند، کافه‌ است. با سفارش یک قهوه در یک جای دنج، به دور از هیاهوی شهر، می‌توان ساعت‌ها نشست و لذت برد. در این میان در صورت علاقه‌مندی می‌توانید در برخی از کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران از اجرای زنده دی جی لذت ببرید. البته فراموش نکنید که برای اطلاع از زمان دقیق اجرای دی جی‌ ها لازم است که با کافه رستوران انتخابی خود تماس گرفته و جزئیات را از آن‌ها جویا شوید.

دی جی چیست؟

دی جی به شخصی گفته می‌شود که روی دیسک، موزیک‌ هایی که از پیش ضبط شده‌اند را انتخاب می‌نماید و با ترتیب خاص و شکلی متفاوت برای مخاطبان خود پخش می‌کند. دی جی‌ها برای کار خود از یک ست که شامل دو پخش‌ کننده و میکسری با حداقل دو کانال می‌شود بهره می‌برند. تعدادی از کافه رستوران‌ های تهران با استخدام دی جی، رنگ و بویی تازه‌ای را به فضای کافه رستوران خود بخشیده‌اند و سبب محبوبیت بیشتر کافه در بین مردم شده‌اند.

کافه رستوران گارنت

کافه رستوران گارنت در شهر تهران، اندرزگو، حد فاصل کاوه و قیطریه، نبش خیابان مهر محمدی جنوبی، برج دیانا، در طبقات 10 و 111 قرار گرفته است. این کافه رستوران دارای دی جی بوده و محیطی دلنشین دارد. کافه رستوران گارنت همه روزه از ساعت 12:30 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است. برای اطلاع از زمان حضور دی جی در کافه رستوران گارنت می‌توانید با شماره تماس 49927 – 021 تماس حاصل فرمایید. این کافه رستوران از سبک غذایی فرنگی بهره برده و در منوی آن می‌توانید انواع ساندویچ، پاستا، پیتزا، استیک، سالاد، برگر و سوخاری را بیابید.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران نامبر سیکس

کافه رستوران نامبر سیکس از دیگر کافه رستوران‌های شهر تهران است که دی جی دارد و در آن می‌توانید شاهد یک اجرای زنده و زیبا باشید. این کافه رستوران در فرشته، خیابان مریم شرقی، خیابان امین، مجتمع SMP واقع شده است. برای اطلاع از زمان اجرای دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره 09396666919 در تماس باشید. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای مشتریان خواهد بود.

از امکانات کافه رستوران نامبر سیکس تهران می‌توان به پارکینگ، قلیان، آزاد بودن استعمال سیگار و دی جی اشاره کرد. در این کافه انواع سبک‌های غذایی از جمله گیاهی، فرنگی و ژاپنی ارائه می‌شوند. منوی این کافه در بردارنده انواع استیک، پیتزا، پاستا، برگر، سوشی، سالاد، کیک و شیرینی، میگو، سوخاری و غذاهای دریایی است.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران آلباتروس لانژ

کافه رستوران آلباتروس واقع در بلوار مرزداران، تقاطع ناهید، از دیگر کافه رستوران‌های دی جی‌دار تهران است. از امکانات این کافه رستوران می‌توان به فضای باز، چشم‌انداز، دی جی، قلیان و آزاد بودن استعمال سیگار اشاره کرد. برای اطلاع از زمان اجرای دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره 44237100 – 021 تماس حاصل نمایید. این کافه رستوران غذاهایی متنوع از سبک‌های غذایی فرنگی، ایرانی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کند. در منوی این رستوران می‌توانید انواع استیک، سوخاری، پاستا، کباب، برگر، ماهی، سالاد، سوپ، میگو و غذاهای دریایی را مشاهده کنید.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران امپایر

کافه رستوران امپایر در تهران، زعفرانیه، بلوار بهزادی، خیابان بهار، بن بست یاس قرار دارد. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 9 تا 21 میزبان مشتریان است. جهت اطلاع از ساعت فعالیت دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره 22180573 – 021 تماس حاصل نمایید. از امکانات این کافه رستوران می‌توان به دی جی و قلیان اشاره کرد. کافه رستوران امپایر غذاهایی از سبک‌های کره‌ای، فرنگی و ایرانی را سرو می‌کند. در منوی این کافه رستوران می‌توانید انواع استیک، پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگر، سالاد، کیک و شیرینی، سوخاری، میگو، کباب، املت و نیمرو را مشاهده فرمایید.

کافه رستوران سینتیا

کافه رستوران سینتیا در تهران، فرمانیه، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه 2 قرار دارد. این کافه رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 8:30 الی 24 پذیرای مشتریان است. جهت اطلاع از ساعت کاری دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن 26253102 – 021 تماس حاصل فرمایید. از امکانات کافه رستوران سینتیا می‌توان به پارکینگ، فضای باز، قلیان، موسیقی زنده و آزاد بودن سیگار اشاره کرد. این کافه رستوران غذاهای متنوعی از سبک‌های فرنگی و عربی را سرو می‌کند. در منوی کافه رستوران سینتیا می‌توانید انواع استیک، پیتزا، پاستا، سالاد، سوپ، میگو و ماهی را بیابید.

کافه رستوران وایکینگ گریل هاوس

کافه رستوران وایکینگ گریل هاوس واقع در تهران، زعفرانیه، سه راه آصف، ابتدای خیابان طاهری و جنب بانک سامان از دیگر رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران به شمار می‌رود. این کافه رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 12 الی 24 مشغول فعالیت است. جهت اطلاع از زمان فعالیت دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن 22704962 – 021 تماس حاصل فرمایید. این کافه رستوران از یک فضای باز برخوردار است.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران کایا

کافه رستوران کایا واقع در تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، برج ستین، واحد 8 تجاری، از کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران محسوب می‌شود. این کافه رستوران از امکاناتی نظیر قلیان و دی جی بهره می‌برد. جهت اطلاع از ساعت حضور دی جی و همچنین رزرو میز، با شماره تلفن 86175328 – 021 تماس بگیرید. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 10 تا 23:30 مشغول به فعالیت است.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران لوکا لانژ

کافه رستوران لوکا لانژ از دیگر کافه رستوران‌های دی جی‌دار تهران است. این کافه رستوران در چهارراه فرمانیه، مرکز خرید پارک سنتر، طبقه دوم قرار دارد. جهت اطلاع از زمان حضور دی جی و رزرو میز، می‌توانید با شماره 40227002 – 021 تماس حاصل فرمایید. همچنین این کافه رستوران وب سایتی به آدرس https://roccalounge.com دارد که می‌توانید از آن بازدید نموده و اطلاع بیشتری را در رابطه با کافه رستوران لوکا لانژ به دست آورید. این کافه رستوران از شنبه تا جمعه ساعت 8 تا 24 به فعالیت می پردازد.

کافه رستوران مووان

کافه رستوران مووان در تهران، جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، خیابان علوی قرار داشته و یکی دیگر از کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران به حساب می‌آید. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 24 مشغول به فعالیت است. جهت اطلاع از زمان حضور دی جی و همچنین رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن 22017060 – 021 تماس حاصل نمایید. همچنین این کافه رستوران وب سایتی به آدرس http://moveoncafe.ir/menu دارد. در این کافه رستوران سیگار کشیدن آزاد است. کافه رستوران مووان غذاهای متنوعی از سبک غذای فرنگی را ارائه می‌دهد و در منوی این کافه رستوران می‌توانید انواع استیک، پیتزا، سالاد، برگر و پاستا را مشاهده کنید.

کافه رستوران اکسپرس

کافه رستوران اکسپرس در تهران، اقدسیه، نبش خیابان فیروزبخش، تراس طبقه سوم آواسنتر قرار دارد. این کافه رستوران از امکاناتی نظیر پارکینگ، فضای باز، چشم‌انداز زیبا و دی جی بهره‌مند است. کافه رستوران اکسپرس همه روزه از ساعت 11 تا 23 پذیرای مشتریان خواهد بود. جهت اطلاع از زمان حضور دی جی در این کافه رستوران، لازم است تا با آن تماس گرفته و جزییات را جویا شوید.

کافه رستوران لالچه

کافه رستوران لالچه با دارا بودن اجرای زنده دی جی از کافه رستوران‌های مطرح و محبوب شهر تهران است. این کافه رستوران در شهر تهران، کامرانیه شمالی، نبش شریفی، ساختمان یاس کامرانیه، پلاک 8، طبقه 9 قرار دارد. جهت اطلاع از زمان حضور دی جی در این کافه رستوران کافیست که با شماره 09388888628 تماس حاصل فرمایید. کافه رستوران لالچه از شنبه تا جمعه ساعت 12 تا 23:30 به فعالیت می‌پردازد. این کافه رستوران جهت رفاه حال مشتریان خود یک پارکینگ نیز در نظر گرفته است.

کافه رستوران ماهد

کافه رستوران ماهد از دیگر کافه رستوران‌های شهر تهران به شمار می‌رود که می‌توانید در آن شاهد اجرای زنده دی جی باشید. این کافه رستوران در شهرک غرب، بلوار درختی، خیابان حافظی، نرسیده به یادگار امام، پلاک 145 قرار دارد. جهت اطلاع از زمان اجرای زنده دی جی در کافه رستوران ماهد می‌توانید با شماره 22383766 – 021 تماس حاصل فرمایید. این کافه رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 24 پذیرای مشتریان است. سبک غذایی این رستوران فرنگی و عربی بوده و در منوی آن انواع استیک، پیتزا، برگر، کبابا، سالاد و غذاهای دریایی به چشم می‌خورند.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران تن فور اور

کافه رستوران تن فور اور متعلق به علی دایی بوده و به همین علت نیز منوی آن از قیمت‌های بالایی برخوردار است. با این حال آیتم‌های منوی آن همگی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. این کافه رستوران در تهران، کامرانیه شمالی، نبش کوچه مروارید، برج روما سنتر، طبقه 9 قرار داشته و فضای باز و دی جی نیز دارد. جهت اطلاع از زمان اجرای زنده دی جی با شماره تلفن 26130236 – 021 تماس حاصل  فرمایید. این کافه رستوران شنبه تا جمعه ساعت 12 تا 24 پذیرای مشتریان است.

کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران

کافه رستوران رادیو سیتی

کافه رستوران رادیو سیتی در تهران، زعفرانیه، سه‌ راه آصف، مجتمع تجاری بامیک قرار داشته و از کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران محسوب می‌شود. جهت اطلاع از زمان اجرای زنده دی جی و همچنین رزرو میز، با شماره تلفن 22179245 – 021 تماس حاصل فرمایید. همچنین کافه رستوران رادیو سیتی وب سایتی رسمی به آدرس https://radiocity.menew.pw/intro دارد که جهت مشاهده منو و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. از امکانات این کافه رستوران می‌توان به قلیان، پارکینگ، دی جی و دارا بودن چشم‌انداز زیبایی از شهر اشاره کرد. سبک غذایی کافه رستوران رادیو سیتی فرنگی و ایتالیایی بوده و در منوی آن انواع استیک، پیتزا، لازانیا، کیک و شیرینی، سالاد، برگر، ساندویچ و پاستا مشاهده می‌شوند.

کافه رستوران صائم

کافه رستوران صائم واقع در کامرانیه جنوبی، قبل از اندرزگو، کوچه پیروز، مجتمع دریای نور و در طبقه 2 از دیگر کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران به شمار می‌رود که از محبوبیت زیادی برخوردار است. جهت اطلاع از زمان اجرای زنده دی جی می‌توانید با شماره 09362484745 تماس حاصل نمایید. این کافه رستوران از شنبه تا جمعه ساعت 13 تا 24 پذیرای مشتریان خواهد بود. از امکانات کافه رستوران صائم می‌توان به فضای باز، امکان سفارش تلفنی، قلیان و دی جی اشاره کرد. این کافه رستوران غذاهایی به سبک فرنگی، ایرانی و ترکیه‌ ای سرو می‌کند. در منوی آن می‌توانید انواع برگر، کیک و شیرینی، کباب، استیک و سالاد را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

برخی از کافه رستوران‌ های شهر تهران دارای اجرای زنده دی جی هستند که اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زنند. در صورتی که قصد بازدید از این کافه رستوران‌ها را دارید، پیش از مراجعه با آن‌ها تماس حاصل نمایید تا از زمان و جزییات اجرای زنده آن‌ها باخبر شوید. از جمله معروف‌ ترین کافه رستوران ‌های دی جی ‌دار تهران می‌توان به کافه رستوران تن فور اور متعلق به علی دایی، کافه رستوران صائم، کافه رستوران ماهد، کافه رستوران سینتیا، کافه رستوران گارنت و کافه رستوران امپایر اشاره کرد.

+ کافه های روباز تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو