نابغه ها بیان تو 15 ثانیه جواب درست و پیدا کنند | فقط 2 درصد مردم این معما را درست حل کردند

4

1402/3/8

10:05


نابغه ها بیان تو 15 ثانیه جواب درست و پیدا کنند | فقط 2 درصد مردم این معما را درست حل کردند

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​تست هوش  نوعی پازل است که برای به چالش کشیدن و تحریک مغز طراحی شده است. آنها به سطح معینی از تفکر انتقادی، مهارت حل مسئله و استدلال منطقی برای حل نیاز دارند.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. بازی های فکری به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هایی هستند که باید حل شوند. اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، شامل تفکر جانبی است. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

به تصویر ارسال شده در زیر نگاه کنید. شما یک معمای ریاضی پیدا خواهید کرد که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند به آن پاسخ دهند. این پازل ریاضی را با دقت بررسی کنید. آیا آسان است؟ آیا توانستید این معمای ریاضی را حل کنید؟ اگر توانستید آن را حل کنید، بیایید آن را به یک چالش تبدیل کنیم. تایمر را روی 15 ثانیه تنظیم کنید. ببینید با چه سرعتی می توانید این معمای ریاضی را حل کنید. اگر بتوانید این بازی فکری را در زمان کمتری حل کنید، بهتر است. اکنون، پیش بروید و مغز ریاضی خود را برای حل این معمای روی حیله بیرون بیاورید. زمان شما از الان شروع می شود. بهترین ها!

حل بازی های فکری به طور منظم می تواند شما را روشن تر و واضح تر کند. چگونه؟ خوب، بازی های فکری برای بهبود عملکرد شناختی و تقویت تفکر انتقادی و توانایی های حل مسئله شناخته شده است. همچنین، به عنوان یک امتیاز، آنها به شما کمک می کنند تا ذهن شما را تازه کنید و استراحتی بسیار مورد نیاز را به شما می دهند و یکنواختی را می شکند. و تکمیل این مقاله به شما کمک می کند ضریب هوشی (ضریب هوش) خود را بالا ببرید و هوش فرد را تعیین کنید. یک موقعیت برد-برد، درست است؟ عجله کن! تیک تاک ساعت! آیا تا به حال بازی فکری را حل کرده اید؟ زمان به پایان رسیده است. اکنون می خواهیم پاسخ ها را فاش کنیم.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش

برای حل یک معمای ریاضی، پازل را مشاهده کنید و سعی کنید آن را حل کنید تا راه حل مسئله را بیابید. اگر نمی توانید راه حل را پیدا کنید، ما برای شما پاسخی داریم. اگر هنوز در تلاش برای کشف آن هستید، ما راه حل این معمای ریاضی را داریم. این پازل به شما این امکان را می دهد که ببینید چقدر مشتاق هستید و چقدر ناظر منطقی هستید. اگر همچنان به کمک نیاز دارید، تصویر زیر به شما در درک راه حل کمک می کند.

2+2-2÷2=؟

2+2-2÷2

2+2-1

2+2-1=3

بنابراین، پاسخ 3 است.

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو