آغاز ثبت نام نسخه Early Access بازی FairGame

منبع: زومجی

5

1402/3/8

11:25


آغاز ثبت نام نسخه Early Access بازی FairGame

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امکان ثبت نام برای نسخه Early Access بازی $FairGame ازطریق یک فرایند پنهان و عجیب‌وغریب فراهم شده است. بازیکن‌ها با استفاده از رمزینه پاسخ سریع (QR code) موجود در تریلر رونمایی بازی می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند و حتی به معرفی میلیاردری بپردازند که به تنبیه نیاز دارد.

کد کیوآر ثبت نام نسخه Early Access بازی FairGame

بازیکن‌ها برای ثبت نام نسخه Early Access می‌توانند کد کیوآر موجود در انتهای تریلر معرفی بازی $FairGame را اسکن کنند یا با مراجعه به صفحه TakeTheirMoney در وب‌سایت پلی استیشن مراحل زیر را دنبال کنند:

  • در پنجره ورود کد H28E-N788-D46S را وارد کنید. این کد در تریلر معرفی بازی به نمایش درآمد و برای همه مناطق یکسان است.
  • فرم ثبت نام را با نام و آدرس ایمیل خود پر کنید.
  • میلیاردری را نام ببرید که نیاز به تنبیه دارد.
  • از فهرست کشویی یک دلیل برای ثبت نام انتخاب کنید. بازیکن‌ها می‌توانند بین گزینه‌های بازی جوانمردانه، هیجان، طمع یا انتقام یکی را انتخاب کنند که ظاهرا هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند.
  • دکمه ارسال را بزنید.

سپس این سایت وعده دیدار بازیکن‌ها در آینده نزدیک را می‌دهد، اما استودیو Haven هنوز تاریخ شروع فاز Early Access بازی $FairGame را اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.

در بازی رقابتی لایو-سرویس تازه استودیو Haven به یک جنبش زیرزمینی می‌پیوندید که با نام Collective شناخته می‌شود. هدف این جنبش سرقت از میلیاردرهای دست‌نیافتنی و توزیع دوباره ثروت آن‌ها بین فقیران است. بازیکن‌ها می‌توانند سرقت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند و در محیط‌های سندباکس روی دست نگهبانان و سیستم‌های امنیتی بلند شوند. البته این جنبش دارای ۱۵ میلیون عضو است و همیشه بیش از یک گروه به‌سراغ یک هدف می‌روند.

بازی $FairGame در زمانی نامعلوم به پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه می‌یابد. هنوز معلوم نیست که آیا نسخه Early Access در دسترس کاربران هر دو پلتفرم قرار می‌گیرد یا خیر، اما امکان انتخاب پلتفرم در فرم ثبت نام وجود نداشت.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو