با شماری از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس آشنا شویم

با شماری از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس آشنا شویم


منبع: همگردی

3

1402/3/8

11:32


شما به عنوان مسافر، ابتدا باید به خوبی تفلیس را بشناسید تا لذت کافی را از سفر خود به این منطقه ببرید. شما با دانستن این مطالب، می توانید بیشتر با فرهنگ و آداب مردم تفلیس ارتباط برقرار کنید. در کنار همه اینها، شناختن مجموعه ها و بازارهایی این شهر جهت خرید سوغات و یادگاری یا رستورانهایی لوکس که با ورود به آنها چشم هر بیننده ای خیره خواهد شد، مهم هست. یکی از موارد مهمی هم که ما برایتان عنوان می کنیم، رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس هستند که شما با شناخت آنها قادر خواهید بود که اندکی در هزینه های سفرتان صرفه جویی نمایید. با ما در مقاله بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس همراه باشید تا شما را با شماری از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس آشنا کنیم.

رستوران جی وینو

در صورتی که به این رستوران مراجعه نمایید، می توانید غذاهای گرجی را میل کنید و حتی اگر جز دسته گیاهخواران محسوب می شوید، در این رستوران برای شما غذاهایی در همین رده سرو می نمایند. رنج قیمتی این رستوران متوسط بشمار می آید و در واقع، برای هر وعده چیزی بین 5 الی 25 دلار هزینه خواهید کرد. از دیگر ویژگی های این مورد از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس میتوان این نکته را ذکر نمود که برای همه وعده های غذایی پذیرای شماست چه صبحانه، چه ناهار یا شام.

این رستوران از جمله رستورانهای واقع شده در مرکز شهر تفلیس است. اگر به این رستوران سری بزنید، با صرف یک وعده غذا و گذراندن اوقاتی خوش، حسی نظیر خوردن غذا در رستورانهایی ایتالیایی، اسپانیایی یا فرانسوی را خواهید داشت. در رستوران جی وینو نوشیدنی های فوق العاده ای را نیز سرو می کنند. مسئولان این رستوران خاص به صورت کاملا هدفمندانه و با علم و دانش کافی جلو می روند و به تمامی مشتریان خود چه مسافر باشند و چه محلی، خدماتی در یک سطح را ارائه می نمایند.

از جمله ترکیباتی که شما در اغلب غذاهای این مورد از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس مشاهده خواهید کرد، می توانیم به انواع پنیرها و فرآورده های گوشتی و کالباس اشاره کنیم که سرآشپز توانای مجموعه به خوبی توانسته تا با میکس درست آنها، غذاهایی عالی را فراهم آورد که با توجه به حجم آن که اکثراً در ظرف هایی کوچک سرو می شوند، شما را به راحتی سیر می کند. یکی از نکاتی که در چشم بسیاری از مشتریان این رستوران مثبت بوده، ممنوعیت کشیدن سیگار هست. شما می توانید در ساعاتی بین 12 تا ساعت 24 به این رستوران مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند گردید.

رستوران جی وینو

رستوران ارگانیک جاسپربار

از نظر مبلغی پرداختی نگران نباشید، چرا که رستوران ارگانیک جاسپربار در زمره مکانهایی با قیمت متوسط بشمار می رود یعنی در هر وعده چیزی معادله 20 تا 30 دلار را پرداخت می کنید که مبلغی مناسبی است در مقایسه با برخی رستورانهای بسیار گران. در این رستوران همه وعده های غذایی سرو می شود ولی از نظر زمانی اندکی جابجایی دارد بدین گونه که برای ناهار یا شام شما مجبور خواهید بود که اندکی دیرتر از حد معمول مراجعه نمایید ولی وعده ناهار شما در وقت خود سرو می شود.

منوی این رستوران اغلب شامل غذاهای اروپایی می شود و غذاهایی که شما در این رستوران میل می نمایید به نوعی بدون گلوتن هستند. یکی از نکاتی که باعث می شود این رستوران را به شما معرفی نماییم، استفاده مواد اولیه طبیعی در این رستوران است که به نوعی زمان زیادی از خرید آنها نگذشته باشد و همگی شادابی خود را داشته باشند. در رستوران جاسپربار اصل سرو غذا بر همین پایه استوار است و توانسته تا با حفظ کیفیت غذایی، جایگاه خود را همچنان بالا نگه دارد.

در کنار همه اینها نباید نقش یک سرآشپز خوب را نادیده گرفت. سرآشپز این رستوران یکی از بهترین ها در کار خود بوده و عقایدی خاص برای کار خود دارد. اگر بخواهیم این رستوران را از دیدگاه ارائه خدمات بررسی کنیم، خواهیم دید که در تمام طول زمانی که شما مشغول میل کردن غذای خود هستید، خدمتکاران در این رستوران نگران راحتی شما هستند و همگی بهترین امکانات را به شما ارائه می نمایند. پس، به یاد داشته باشید که صرف یک غذای کاملا طبیعی و ارگانیک را در این رستوران از یاد نبرید. ساعات ارائه خدمات در رستوران جاسپربار از ساعت 11 تا 23 هست.

رستوران ارگانیک جاسپربار

رستوران فیونیکولار

در رستوران فیونیکولار شما می توانید غذایی در سبک اروپایی را سفارش دهید یا اروپای شرقی. شما دوست دارید که غذاهای گرجی را امتحان کنید؟ هیچ نگران نباشید در این رستوران انواع غذاهای گرجی نیز سرو می شود. شما با خوردن غذا در این رستوران هزینه ای معقول را پرداخت خواهید کرد که مناسب تمامی امکانات آن هست. اگر برای خوردن وعده های غذایی خود به این رستوران می روید، بخاطر داشته باشید که صبحانه در این رستوران دیرتر از حد معمول سرو می شود و شام نیز به همین صورت ولی در مورد ناهار می توانید راس ساعات مشخص آن مراجعه کنید.

در این رستوران همراه با صرف بهترین غذاها شما خواهید توانست از منظره هایی زیبا بهره مند شوید و بهترین ساعات خود را در آن بگذرانید. در رستوران فیونیکولار تنها مکان قرارگیری و مناظر آن حائز اهمیت نیست بلکه کیفیت و تنوع غذای آن نیز مسئله ای درخور توجه خواهد بود. از نکاتی که غذاهای این رستوران را با توجه به قیمت مناسب ویژه می کند، مواد بکار رفته در آنهاست که همگی تازه و از بهترین نوع هستند که با استفاده از آنها یک سرآشپز توانا می تواند بهترین خروجی ممکن را داشته باشد. شما برای صرف هر وعده غذایی در این مورد از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس می توانید از ساعت 13 الی ساعت 24 مراجعه نمایید.

رستوران فیونیکولار

کافه رستوران گابریا دزه

در کافه رستوران گابریا دزه غذاهایی از اروپا یا اروپای شرقی سرو خواهد شد که همگی توسط سرآشپزی توانا تهیه می شود و از ویژگی آن میتوان به سبک بودن غذا و سنگین نشدن معده شما اشاره نمود. غذاها در این رستوران با کیفیتی مناسب و قیمتی مناسب ارائه می شوند. شما در این رستوران برای صرف وعده شام باید کمی دیرتر اقدام نمایید. برای صبحانه و ناهار در این مورد از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس محدودیت زمانی خاصی نیست حتی اگر شما اندکی دیرتر برای صرف صبحانه بروید، باز هم افرادی در این رستوران آماده پذیرایی از شما هستند.

در کافه رستوران گابریا دزه تمامی تلاش و سعی مدیریت ایجاد یک فضای بی نظیر و زیبا بوده که شما با ورود به آن احساس راحتی و صمیمت کنید و از محیط دنج آن نهایت استفاده را ببرید. این محیط برای هر نوع سلیقه ای مناسب هست. اگر شما با همسر و خانواده خود به این مکان آمده اید یا حتی به همراه دوستان خود، می توانیم بگوییم که شما بهترین انتخاب خود را انجام داده اید. در این رستوران همگی عوامل دست به دست هم می دهند که در ساعاتی که از آن بهره مند می شوید، به هیچ وجه احساس ناراحتی و خستگی نکنید و جز عالی ترین های سفر شما بحساب بیاید. شما همه روزه از ساعت 12 تا حدود 23:30 می توانید به اینجا مراجعه نمایید و از خدمات آن بهره مند گردید.

کافه رستوران گابریا دزه

رستوران سیسکویلی

شما با مراجعه به این رستوران و دیدن منو آن به غذاهایی گرجی می رسید و در صورت علاقه می توانید غذایی مدرن را در سفارش خود قرار دهید. در این رستوران وعده های ناهار و صبحانه و شام سرو می شود ولی وعده هایی چون شام یا گاها صبحانه اندکی از زمان معمول دیرتر سرو می گردد. شما با وارد شدن در رستوران سیسکویلی با طراحی بسیار عالی مواجه خواهید شد که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد نمود.

رستورانی با فضایی بزرگ و چیدمانی عالی در دل شهر زیبای تفلیس برای شما مسافر دوست داشتنی این شهر. در این رستوران به دلیل دارا بودن یک فضای به نسبت وسیع، شما برای انتخاب مکانی برای نشستن دارای آزادی هستید که چه اتاقی را برای خود برگزینید که بتوانید در کنار لذت بردن از موسیقی روح نوازی که در این رستوران پخش می شود، بهترین ساعات را داشته باشید. شما در ساعات 9 تا 12 شب خواهید توانست با مراجعه به این رستوران، از امکانات عالی آن بهره مند شوید.

رستوران سیسکویلی

برگر هوس

برگر هوس با سرو غذاهایی آمریکایی یا اروپایی در کنار فست فودها شما را برای لذت بردن هر چه بیشتر از میل کردن غذا یاری می کند. از نظر هزینه این رستوران با داشتن قیمتهایی مناسب می تواند به اندوختن مبلغ بیشتری در سفر شما را یاری کند و شما با پرداخت چیزی در حدود 3 تا 8 دلار خواهید توانست بهترین ها را نصیب خود کنید. تمامی وعده هایی غذایی از صبحانه تا شام در این رستوران به شما ارائه خواهد شد. ممکن است شما از دسته افرادی باشید که در کنار خوردن غذاهای سنتی و محلی، علاقه زیادی به غذاهای فست فود دارید. پس، به این رستوران آمده و از غذاهای فست فود این رستوران مانند برگرهای عالی نوش جان کنید.

با انتخاب این مورد از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس، شما در کنار یک غذای عالی از محیطی بسیار مناسب بهره می برید که همه این مسائل در کنار مبلغی خوبی که پرداخت خواهید کرد، کامل می شود. زمان سرو غذا در این رستوران بین ساعات 11 الی 23 خواهد بود.

برگر هوس

رستوران فیمس

شما با وارد شدن به این رستوران می توانید انتخابهای گسترده ای برای غذای خود داشته باشید؛ غذاهایی به سبک اروپایی، اروپای شرقی، اروپای مرکزی، غذاهای مخصوص گرجستان و در کنار همه اینها غذاهایی گیاهی. رنج قیمتی این غذاها با چیزی در حدود 5 الی 17 دلار مبلغی مناسب محسوب می شود که ممکن است شما در جای دیگری با این میزان قیمت نتوانید این کیفیت را دریافت کنید. از مزایای دیگر، سرو همه وعده های غذایی در این رستوران است از صبحانه گرفته تا نهار و شام.

شما در رستوران فیمس با انواع غذاها و برترین کیفیت ها برخورد خواهید نمود ولی فقط غذای عالی از جمله محاسن این رستوران بحساب نمی آید بلکه داشتن محیطی دنج خاص در کنار دارا بودن موسیقی روح نواز به شما امکان می دهید که بهترین تجربه های سفر خود را در این رستوران داشته باشید و هرگز از انتخاب خود احساس پشیمانی نکنید. این رستوران زیبا از ابتدا به این منظور ساخته نشده بود بلکه در قرن نوزدهم برای اسکان افراد طراحی و بنا شد و آن هم نه هر قشری بلکه طبقه مرفه و متمول و بعدها به شکل کنونی درآمد.

همانطور که اشاره کردیم، ازجمله نکات مهم درباره این رستوران فقط نمیتوان به غذای خوب آن اشاره نمود بلکه این رستوران با دارا بودن موقعیت مکانی بسیار مناسب و امکان دسترسی سریع و آسان به مناطق مرکزی شهر برای شما راحتی عمل و آرامش خیال را به ارمغان خواهد آورد. به یاد داشته باشید که زمان سرو غذا رستوران فیمس یکی از استثناها در بین رستورانهاست، چرا که این رستوران در ساعت 12 ظهر سرویس دهی خود را آغاز می کند و تا 2 بامداد به کار خود ادامه خواهد داد.

رستوران فیمس

رستوران این د شدو آو متکی

رستوران این د شدو آو متکی تنها به سرو و ارائه غذاهایی از اروپای شرقی می پردازد که قیمت آنها همگی در رنجی متوسط خواهد بود و با ارائه تمامی وعده ها به شما کمک می کند که برای یافتن مکان مناسب برای غذا خوردن زیاد وقت صرف نکنید. ولی به یاد داشته باشید که وعده های صبحانه و شام کمی دیرتر از زمان مرسوم آن سرو می شود. البته اگر شما بخواهید صبحانه را در زمان عادی میل کنید، این امکان برای شما فراهم خواهد بود. اگر علاقمند هستید که با میل کردن غذای جسم اندکی به غذای روح خود نیز بپردازید، می توانید به رستوران این د شدو آو متکی بیایید و با دیدن محیطی عالی و منظره های بی بدیل شهری روح خود را نیز تازه کنید.

دقت کنید که تنها محیط این مورد از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس جالب توجه نیست بلکه در کنار آن سرو غذاهایی با طعم بسیار لذیذ و عالی می تواند از نمونه های بارز برترین بودن آن باشد که در کنار موسیقی های دل انگیز و فضایی مفرح برای شما ساعاتی خوش را به همراه خواهد داشت. با انتخاب این رستوران می توانید لحظات خاص و زیبایی را برای خود و خانواده یا دوستانتان فراهم آورید. این امکان را از خود نگیرید و در لیست انتخابها حتما رستوران این د شدو آو متکی را نیز بگنجانید. این رستوران از ساعت ابتدایی ظهر چیزی در حدود 12 تا پاسی از شب یعنی تا ساعت 1 بامداد پذیرای حضور گرم شما خواهد بود.

رستوران این د شدو آو متکی

رستوران تگلارا

از ویژگی های بارز این رستوران، سرو غذاهایی از اروپای شرقی است که شما می توانید به امتحان این غذاها بپردازید و نهایت لذت را ببرید. در مقابل این امکان، صاحبان رستوران قیمتهایی مناسب را از شما مطالبه خواهند نمود و نیازی نیست که نگران باشید. شما می توانید برای همه وعده های خود به این رستوران مراجعه کنید؛ از صبحانه که در وقت عادی یا دیرتر از آن ارائه می شود و ناهار تا وعده شام که اگر از آن جا مانده اید و در زمانی دیرتر بخواهید استفاده کنید هم برای شما مهیا خواهد بود.

رستوران تگلارا در واقع یک رستوران زنجیره ای بحساب می آید که در 4 شعبه و در شهر تفلیس مشغول بکار هستند و از جمله رستورانهای با مشتریان زیاد و فروش بالا بحساب می آیند. این شعبه ای که به معرفی آن خواهیم پرداخت، در بین سایر شعب از برتری بالاتری برخوردار است و با داشتن محیطی عالی و موسیقی که به صورت محلی و زنده به نمایش در می آید، توانسته تا جایگاه عالی خود را حفظ و حراست نماید. از نکاتی که در نظر اول برای هر گردشگری دلچسب خواهد بود، نوع نانهای این رستوران است که همگی به صورت تازه و در تنورهایی در داخل رستوران مهیا می شوند و با بوی خوش خود شما را به خوردن انواع غذاهای مخصوص گرجستان یا سایر غذاها ترغیب می نمایند.

رستوران تگلارا

رستوران مک لارن آیریش پاب

رستوران مک لارن آیریش پاب دارای قیمت های مناسب است یعنی رنج قیمتی در حدود 3 تا 20 دلار که مبلغ مناسبی برای یک کیفیت مناسب بشمار می آید. این رستوران وعده های ناهار و شام را برای شما سرو می کند و از دادن صبحانه معذور است. ولی نکته جالب توجه این است که اگر شما علاقه به خوردن شام در ساعات انتهایی شب دارید یا بخاطر گشت و گذار یا خرید نتوانسته اید سر موقع به شام خود برسید، می توانید به این مورد از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس آمده و از امکانات آن بهره مند گردید.

رستوران مک لارن آیریش واقع در شهر تفلیس است و به دلیل نزدیک بودن به آثار تاریخی این شهر به شما این امکان را می دهد که غذاهایی سنتی و عالی را در یک محیط تاریخی و سنتی نوش جان کرده و نهایت لذت را ببرید. مسئولان این رستوران برای رفاه هرچه بیشتر حال گردشگران و میهمانان عزیز برای آنها از ساعات ابتدایی شب یعنی حوالی ساعت 22 تا پاسی از شب در حدود ساعت 00:30 موسیقی را تدارک دیده است و آن هم نه هر موسیقی، بلکه اجرایی زنده و عالی از موسیقی در انتظار شما خواهد بود.

رستوران مک لارن آیریش پاب

رستوران مسپیندازلو

شما در بدو ورود به این رستوران و دیدن منو غذایی آن ممکن است با خود بیندیشید که انتخابهای گسترده غذایی و سبکهای غذایی متفاوتی را برای ارائه به شما مهیا نکرده اند. از نظر تعدد سبک حق با شماست ولی نکته در این است که شما با انتخاب غذاهایی از اروپای شرقی به طیف گسترده ای از غذاها دسترسی دارید که در این رستوران به بهترین نحو برای شما مهیا شده و بهترین طعم ها را برای شما تدارک دیده است. این غذا در رنج غذاهای با قیمت مناسب قرار می گیرد که برای عموم مردم و گردشگران خوب است و متعلق به دسته خاصی از افراد نخواهد بود.

در این رستوران همه وعده های غذایی سرو می شود ولی بخاطر داشته باشید اگر به هر دلیلی موفق به خوردن صبحانه یا شام در وقت مناسب خود نشده اید، این رستوران در اولویت انتخابی شما باشد، چرا که در این زمانها سرو غذای آن متوقف نمی شود. رستوران مسپیندازلو دارای محیطی شیک و در عین حال ساده است که سادگی آن باعث خاص بودن آن شده و با ارائه بهترین طعم ها و عالی ترین مزه ها در کنار خدمات عالی کارکنان خود توانسته تا در میان همگان جایگاه خود را بدست آورده و آن را حفظ نماید.

در این رستوران مسئولان آن با قرار دادن یک نوازنده در کنار پیانو سعی دارند که شما را در کنار غذایی لذیذ به موسیقی عالی میهمان نمایند. موردی که در اینجا ذکر آن اساسی است، بسته بودن رستوران در روزهای شنبه و یکشنبه هست ولی در باقی روزها شما 24 ساعته می توانید به این رستوران آمده و تقاضای سرویس نمایید.

رستوران مسپیندازلو

رستوران کولیناریوم

در این مورد از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس انواع غذاهای آسیایی، اروپایی و بین المللی سرو می گردد. این رستوران در طیف رستورانهایی با قیمتی متناسب قرار می گیرد و تنها با مبلغی بین 10 تا 25 دلار به شما سرویس خواهد داد. در این رستوران ناهار را نمی توانید میل کنید، چرا که فقط شام و صبحانه آن هم دیرتر از معمول ارائه می گردد. در رستوران کولیناریوم برترین غذاهای گرجی سرو می شود که شیوه ارائه آن بسیار جدید و نوین هست. این رستوران محیط بسیار وسیعی را شامل نمی شود که به نوع خود باعث می گردد محیط دوستانه و صمیمانه تر جلوه کند و هر مشتری احساس راحتی بیشتری برای صرف غذایی خود داشته باشد.

یکی از نکات در مورد این رستوران که شاید نقطه ضعف آن محسوب گردد، معمولی بودن غذاهایی با سبک اروپایی است که در این رستوران مهیا می شود. ولی در مقابل، شما با برگزیدن غذاهای اصیل گرجی می توانید از یک وعده غذایی عالی بهره مند گردید. موقعیت جغرافیایی این رستوران با وجود نزدیک بودن به قسمت مرکزی شهر کمی پیچیده است و گاهی نیازمند یک راهنمای کار بلد خواهد بود که شما را راهنمایی نماید. در این رستوران اگرچه کارکنان بسیار خوب و خوش برخورد هستند اما گاهی سرعت پایین ارائه خدمات آن ممکن است شما را اندکی نگران کند. شما می توانید در ساعات 13 الی 24 به این رستوران مراجعه نمایید و غذای مورد نظر خود را نوش جان کنید.

رستوران کولیناریوم

رستوران اینتری

این مورد از مشهورترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس تنها به سرو و ارائه غذاهایی از اروپا می پردازد که قیمت آنها همگی در رنجی متوسط خواهد بود و با ارائه تمامی وعده ها به شما کمک می کند که برای یافتن مکان مناسب برای غذا خوردن زیاد وقت صرف نکنید ولی به یاد داشته باشید که وعده های صبحانه و شام کمی دیرتر از زمان مرسوم آن سرو می شود. البته اگر شما بخواهید صبحانه را در زمان عادی میل کنید، این امکان برای شما فراهم خواهد بود. در حقیقت، رستوران اینتری در شهر تفلیس چندین شعبه مختلف دارد و باید بدانید که در همه آنها شما می توانید غذاهایی با برترین کیفیت های را میل کنید و با خیال به آنها برای ارائه خدمات اعتماد نمایید.

فضای دلنشین و صمیمانه این مورد از بهترین رستورانهای با قیمت متوسط تفلیس چشم هر بیننده ای را خیره خود می کند و برای هر میهمانی جز برترین انتخاب ها خواهد بود پس، میل کردن یک وعده غذایی عالی در این رستوران را به هیچ وجه از دست ندهید. شما می توانید همه روز در ساعات 8 صبح الی 10 شب به این رستوران مراجعه کنید و اطمینان داشته باشید که همیشه بهترینهای این رستوران به شما ارائه می گردد.

رستوران اینتری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو