در مسافرت‌های تابستانه شیک لباس بپوشید

منبع: دلتا پیام

5

1402/3/8

12:03


لباس های مناسب تابستان را اگر شما بشناسید و آن‌ها را تهیه کنید، تا آخر تابستان کارتان راحت است و دیگر دغدغه لباس در مسافرت‌های تابستانه را ندارید.

در مسافرت‌های تابستانه شیک لباس بپوشید

لباس های مناسب تابستان را اگر شما بشناسید و آن‌ها را تهیه کنید، تا آخر تابستان کارتان راحت است و دیگر دغدغه لباس در مسافرت‌های تابستانه را ندارید. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید تا به شما لباس شیک و مناسب این فصل را نشان دهیم.

لباس های مناسب تابستان

با توجه به اینکه در تابستان جایی که می‌رویم به احتمال زیاد گرم است، برای اینکه به ما خوش‌بگذرد باید لباس‌هایی از جنس خنک و آزاد در طرح و رنگ متنوع بپوشیم. در ادامه تمام این موارد را برایتان توضیح می‌دهیم.

لباس های مناسب تابستان مثل ست بلوز و دامن‌های خنک

یکی از بهترین لباس‌های برای این فصل، لباس‌ها و دامن‌های خنک و با رنگ روشن هستند. پیشنهاد ما به شما آن است که از اکسسوری هم استفاده کنید.

برای مثال برای این فصل می‌توانید از لباس‌های یک‌دست سفید استفاده کنید.

مدل‌هایی که برای تعطیلات تابستانی مناسب هستند عبارت‌اند از سارافون‌های بلند یا کوتاه، لباس‌های ماکسی، لباس‌های کوتاه، تاپ‌ها و دامن‌ها. پنبه پارچه مناسب این فصل است، اما تنها مشکلی که دارد آن است که به‌سرعت چروک می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید از لباس‌ها و دامن‌های تابستانی «بدون چروک» استفاده کنید که بعد از بیرون آوردن از چمدان نیاز به اتو نداشته باشند.

پارچه لنین

پارچه لنین

امسال یکی از بیشتر پارچه‌هایی که در لباس‌ها استفاده می‌شوند، پارچه لنین هست. این پارچه بهترین انتخاب برای لباس و دامن و همچنین کت‌وشلوار است. جنس این پارچه بسیار خنک و مناسب تابستان است. لنین سفید یک انتخاب عالی است؛ اما مرجانی، مشکی، قهوه‌ای و شکلاتی هم به نظر خوب آیند.

لباس های مناسب تابستان مثل شلوار طرح‌دار

در فصل تابستان دنیایی از رنگ‌ها و طرح‌ها را می‌توان بپوشیم تا حس سرزندگی در ما زنده شود. شلوارهایی با طرح و رنگ‌های بسیاری تولید می‌شوند که مناسب برای این فصل هستند. خانم‌های جوان‌تر شلوارک کوتاه را انتخاب کنند. اما اگر شلوار بلندتر را ترجیح می‌دهید، شلوار برمودا را برای تابستان انتخاب کنید.

رنگ‌های لباس های مناسب تابستان

پوشیدن رنگ‌های روشن در این فصل بسیار مناسب است هرگز در این فصل از رنگ‌های تیره استفاده نکنید؛ زیرا این رنگ‌ها گرما را به خودشان می‌گیرند و باعث عرق‌کردن شما می‌شوند.

رنگ‌های لباس های مناسب تابستان

از رنگ‌های سرد و آرام مانند آبی آسمانی، سبز روشن و… استفاده کنید. شاید این مورد از نظر بسیاری از مسافرها مهم نباشد؛ اما به‌خاطر بسپارید که در طول سفر بسیار اهمیت دارد. شما سفر می‌کنید که اوقات خوشی را داشته باشید پس تا آنجا که ممکن است به همه وسایل ضروری سفر دقت کنید. از دیگر ویژگی‌های لباس مناسب مسافرت در تابستان انتخاب لباس‌های رنگ روشن است.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مجله دلتا مطلب چگونه بدون شل شدن پوست لاغر شویم؟ را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو