هتل ایرانیان یکی از بهترین هتل های قزوین است

منبع: همگردی

4

1402/3/8

12:30


سیری در ایران/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، هتل ایرانیان یکی از بهترین هتل های قزوین است.

هتل ایرانیان قزوین یکی از هتلهای خوب شهر قزوین بوده که دارای سه ستاره هست. هتل ایرانیان قزوین با پرسنل مجرب و محیطی آرام در فاصله هشت کیلومتری از شهر قزوین و در شهرک هفت سنگان واقع شد. اتاق ها چیدمان مطلوبی داشته و فضایی راحت و دلنشین دارند بطوریکه از اقامت در آنها احساس خوشایندی خواهید داشت. ضمن اینکه از امکانات رفاهی مناسبی هم برخوردارند. برای مثال میتوان به تهویه مطبوع، تختخواب های راحت، تلویزیون، مبل نشیمن، چای ساز و یخچال اشاره کرد. حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی هم در همه اتاق ها موجود است.

اگر به تنهایی سفر می کنید، می توانید اتاق های یک تخته را رزرو کنید. برای گروههای دونفره و زوج ها هم اتاق های دونفره به صورت دو تخت تکی یا یک تخت دونفره در دسترس است. اما اگر به همراه خانواده یا دوستان پرجمعیت تر خود سفر می کنید، اتاق های سه تخته و چهار تخته گزینه مناسبی برای اقامت شما در این هتل هستند. اما اگر بدنبال اقامتی لوکس تر هستید، می توانید سوئیت های هتل را انتخاب کنید. این سوئیت ها فضای بیشتر و امکانات بهتری داشته و سه نفر ظرفیت دارند.

رستوران هتل فضایی شیک و چشم اندازی زیبا دارد. این رستوران با ارائه منو غذایی متنوع شامل غذاهای لذیذ ایرانی، سنتی، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از سلایق مختلف میهمانان هتل است. در کافی شاپ هتل هم می توانید ضمن استراحت و معاشرت با همسفران، از سفارش انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید.

در این هتل به منظور آسایش خاطر میهمانان امکانات رفاهی متنوعی فراهم شده است. برای مثال، میتوان به مجموعه ورزشی و آبی آن اشاره کرد. می توانید از شنا در استخر لذت ببرید یا برای رفع خستگی در حمام ترکی و جکوزی ریلکس کنید. برای آقایان خدمات ماساژ هم مهیاست. این هتل همچنین دارای سالن های پذیرایی چند منظوره جهت برگزاری انواع مراسم از جمله جشن های عروسی، میهمانی ها، کنفرانس ها، جلسات کاری و اداری و سمینارها است. این سالن ها به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز بوده و با توجه به هدف برگزاری رویداد، امکان تغییر چیدمان هم دارند. خدمات اینترنتی و فکس و فتوکپی هم برای میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم در دسترس است.

به علاوه با اقامت در این هتل، به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با خودروی شخصی، می توانید از پارکینگ روباز هتل استفاده کنید. سالن های آرایش بانوان و آقایان، آتلیه فیلم و عکس، کرایه دوچرخه، صندوق امانات و خدمات خشکشویی هم از دیگر تسهیلات ارائه شده هستند.

هتل ایرانیان یکی از بهترین هتل های قزوین است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو