ارائه بهترین خدمات حقوقی در دادنیک

منبع: زیبامون

4

1402/3/8

12:44


برای این‌که بتوانید بهترین خدمات حقوقی را در رابطه مسئله‌ای که با آن سر و کار دارید، دریافت کنید؛ بهتر است که به یکی از موسسات حقوقی معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از تجربه و تخصص مشاورین و وکلای آن برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

ارائه بهترین خدمات حقوقی در دادنیک

مسائل حقوقی در طول زندگی هر فردی ممکن است رخ دهد. در این حالت افراد به دنبال بهترین و سریع‌ترین راه برای رهایی از آن خواهند بود. با توجه به وجود پرونده‌های بسیاری که در دادگاه‌ها در جریان هستند، برخی از مواقع ممکن است مجبور باشید که مدت زمان زیادی را برای به نتیجه رسیدن پروسه پرونده‌تان صرف کنید. برای این‌که بتوانید بهترین خدمات حقوقی را در رابطه مسئله‌ای که با آن سر و کار دارید، دریافت کنید؛ بهتر است که به یکی از موسسات حقوقی معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از تجربه و تخصص مشاورین و وکلای آن برای حل مشکل خود کمک بگیرید.

با توجه به این موضوع ما در دادنیک قصد داریم شما را با موسسه و همچنین خدماتی که ارائه می‌دهیم، بیشتر آشنا کنیم. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

موسسه حقوقی دادنیک

دادنیک یکی از برترین موسسات حقوقی سطح اول کشور همواره سعی بر این داشته است که با پشتیبانی حضوری و آنلاین، مراجعین محترم را در هر لحظه همراهی کند تا بتوانند سوالات خود را مطرح کرده و هر چه سریع‌تر به نتیجه مد نظرشان دست پیدا کنند. البته باید اشاره کنیم که خدمات و مشاوره آنلاین فقط مختص به ایرانیان خارج از کشور نیست و همه افرادی که در ایران نیز ساکن هستند، امکان بهره‌مندی از خدمات آنلاین و غیر حضوری تیم دادنیک راه خواهند داشت.

خدمات موسسه حقوقی دادنیک

موسسه حقوقی دادنیک در زمینه‌های مختلفی آماده ارائه خدمات به مراجعین است که با توجه به این موضوع در ادامه به برخی از این خدمات اشاره کرده‌ایم.

خانواده و طلاق

مسائل حقوقی مربوط به خانواده و طلاق، همواره بیشترین مراجعه کننده را دارند و پرونده‌های بسیاری در این زمینه در جریان هستند. اما خبر خوب برای افرادی که درگیر چنین مسائلی هستند و می‌خواهند در اسرع وقت از آن رهایی پیدا کنند، این است که دادنیک با وجود بهره‌مندی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری، راه را برای شما در مسیر رسیدن به خواسته‌تان هموار خواهد کرد. در ادامه نیز به برخی از خدمات موسسه دادنیک در این زمینه اشاره شده است.

  • طلاق توافقی

  • طلاق غیابی

  • طلاق از طرف زن

  • مراحل انحصار وراثت

  • رفع توقیف اموال

ایرانیان خارج از کشور

همان‌طور که در ابتدای مطالب گفته شد، ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور یکی دیگر از مواردی است که افراد می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌هایی هم‌چون اسکایپ، با مشاورین و وکلای موسسه ارتباط برقرار کرده تا به آن‌ها کمک شود که از طریق سامانه‌های میخک (وزارت امور خارجه) و ثنا (قوه قضاییه) قرارداد وکالت خود را ثبت کنند. در ادامه نیز به برخی دیگر از خدماتی که دادنیک به ایرانیان خارج از کشور ارائه می‌دهد، اشاره شده است.

  • امکان بهره‌مندی از وکیل طلاق

  • امکان انجام امور اداری، بانکی و دانشگاهی

  • امکان خرید و فروش خودرو در ایران

امور کنسولی

موسسه حقوقی دادنیک می‌تواند به شما برای ثبت وکالت‌نامه و یا تمدید گذرنامه از طریق سامانه‌ میخک کمک کند. همچنین دادنیک برخی از خدمات دیگر در زمینه امور کنسولی هم‌چون ترجمه و تایید گواهی فوت، امور تابعیت پدر غیر ایرانی و ... را نیز می‌تواند برای مراجعین خود انجام دهد.

هزینه طلاق توافقی

همان‌طور که در ابتدای مطالب گفته شد، طلاق یکی از رایج‌ترین مسائل حقوقی است که در سطح جامعه و دادگاه‌ها مشاهده می‌شود. طلاق توافقی نیز یکی از انواع طلاق است که موسسه حقوقی دادنیک در حل پرونده‌ها در این زمینه تبحر دارد. اما سوالی که ممکن است برای زوجینی که می‌خواهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند، پیش آید؛ این است که هزینه طلاق توافقی چقدر است ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که هزینه طلاق توافقی شامل موارد بسیاری می‌شود که در آن دخیل هستند. از این رو در ادامه به آن‌ها اشاره شده است.

  • تنظیم و ثبت دادخواست

  • هزینه دادرسی

  • جلسات مشاوره

  • هزینه محضر جهت ثبت طلاق

  • حق‌الوکاله وکیل طلاق توافقی

در عین حال شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که هزینه طلاق توافقی به عهده کیست ؟

در جواب این سوال نیز باید بگوییم که هزینه طلاق توافقی اگر بر اساس توافقات لازم بین زوجین باشد، به صورت نصف نصف بین آن‌ها تقسیم خواهد شد. اما این موضوع می‌تواند به نحو دیگری نیز پیش برود، به این صورت که مثلا اگر یکی از طرفین دادخواست طلاق توافقی را تنظیم کرده باشد،؛ در این حالت هزینه این‌کار به عهده خودش خواهد بود.

هزینه دیگر انواع طلاق به چه صورت محاسبه می‌شود ؟

تا به اینجای مطالب در مورد هزینه‌های طلاق توافقی صحبت شد، اما طلاق انواع دیگری نیز دارد که هر کدام هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت. به طور مثال هزینه طلاق غیابی چون که از طرف یکی از زوجین صورت می‌گیرد در نهایت به عهده شخصی خواهد بود که درخواست کننده طلاق است.

هزینه طلاق از طرف زن نیز شامل موارد مختلفی است، به طور مثال هزینه دادخواست طلاق از طرف زن حدودا 50 الی 100 هزار تومان است و یا این‌که هزینه دادرسی حدودا 15 هزار تومان خواهد بود.

توجه داشته باشید در مواردی که زن حق طلاق را داشته باشد بایستی هزینه‌هایی را نیز برای به سر انجام رسیدن پرونده‌اش بپردازد. هزینه طلاق با داشتن حق طلاق نیز هم‌چون دیگر انواع طلاق شامل مواردی مثل هزینه ثبت و تنظیم دادخواست، هزینه دادرسی، هزینه وکیل طلاق در صورت بهره‌مندی و ... خواهد بود.

البته در همه موارد ذکر شده بایستی در صورت داشتن وکیل طلاق، هزینه‌های مربوط به آن را نیز در نظر داشت.

کلام آخر ...

مسائل حقوقی هم‌چون طلاق ممکن است گریبان‌گیر زندگی هر فردی شود. اما در این حالت بهترین راه‌کار می‌تواند کمک گرفتن از یک وکیل متبحر یا یک موسسه حقوقی معتبر برای حل این مشکل باشد. موسسه حقوقی دادنیک با در اختیار داشتن مشاورین و وکلای مجرب می‌تواند به‌صورت حضوری و یا آنلاین به شما در مسیر حل پرونده‌تان کمک کرده و تضمین کند که با هزینه‌ بسیار معقول بهترین نتیجه را برای شما حاصل کند. برای ارتباط با ما کافیست از طریق فرم درخواست مشاوره، شماره تماس درج شده در سایت و یا پلتفرم‌های واتساپ یا تلگرام اقدام کنید.

منبع : dadnik.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو