نگارش فیلم‌نامه فیلم بعدی Terminator توسط جیمز کامرون با تمرکز روی هوش مصنوعی

منبع: زومجی

4

1402/3/8

14:29


نگارش فیلم‌نامه فیلم بعدی Terminator توسط جیمز کامرون با تمرکز روی هوش مصنوعی

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیمز کامرون مشغول کار روی فیلم بعدی Terminator (نابودگر) است؛ هرچند این فیلم‌ساز می‌خواهد پیش از اتمام فیلم‌نامه اجازه دهد تا دنیای هوش مصنوعی پیشرفت کند. این فیلم‌ساز کانادایی اخیرا در جریان کنفرانس Dell Tech World اعلام کرد که از ۳ ماه پیش مشغول کار روی فیلم‌نامه فیلم تازه ترمیناتور بوده است، اما تا پیش از پیشرفت هوش مصنوعی قصد اتمام نگارش فیلم‌نامه را ندارد.

این خبر مطمئنا برای بسیاری از افراد تعجب‌آور خواهد بود. جیمز کامرون قبلا اعلام کرد که از تولید فیلم Terminator بعدی اطمینان ندارد، اما اگر قصد ساختن قسمت جدیدی را داشته باشد، بیشتر روی جنبه هوش مصنوعی تمرکز می‌کند.

جیمز کامرون در ماه دسامبر ۲۰۲۲ در جریان پادکست Smartless شرکت‌های Wondery و Amazon اظهار داشت: «اگر بخواهم فیلم ترمیناتور دیگری بسازم و سعی در راه‌اندازی دوباره این مجموعه داشته باشم، به‌جای مقوله از کنترل خارج‌شدن ربات‌های شرور بیشتر به جنبه هوش مصنوعی آن‌ها خواهم پرداخت. البته بحث‌هایی درباره تولید قسمت جدیدی از فیلم نابودگر وجود دارد، اما هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده است».

پیش از این شایعاتی از شروع یک سه‌گانه با فیلم Terminator: Dark Fate (نابودگر: سرنوشت تاریک) با نقش‌آفرینی آرنولد شوارتزنگر به گوش می‌رسید، اما با شکست این فیلم در گیشه تمام برنامه‌های این مجموعه لغو شد.


نظرات


تصویری


ویدئو