آزمون تشخیص بز کوهی؛ آیا می توانید بز کوهی را در 9 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون تشخیص بز کوهی؛ آیا می توانید بز کوهی را در 9 ثانیه پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

5

1402/3/8

14:33


آزمون تشخیص بز کوهی؛ یک بز به طرز ماهرانه ای خود را در میان سنگ ها استتار کرده است. فقط افراد تیزبین می توانند بز را در 9 ثانیه تشخیص دهند…

آزمون تشخیص بز کوهی؛ یک بز به طرز ماهرانه ای خود را در میان سنگ ها استتار کرده است. فقط افراد تیزبین می توانند بز را در 9 ثانیه تشخیص دهند.

معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوش شما هستند. با انجام آزمون تشخیص بز کوهی می توانید هم بینایی خود را به چالش بکشید و هم سرگرم شوید. آیا آماده اید تا بینایی خود را به چالش بکشید پس بیایید شروع کنیم.

آزمون تشخیص بز کوهی

آزمون تشخیص بز کوهی

تصویر بالا یک کوه سنگی را نشان می دهد که به نظر می رسد هیچ چیزی در آن وجود ندارد. با این حال، یک بز کوهی به خوبی در این تصویر مستتر شده است. آیا می توانید بز را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید؟ تشخیص بز کاری خیلی دشوار است که تنها افراد تیزبین می توانند آن را انجام دهند.

.

.

.

.

نکته کلیدی: برای حل آزمون تشخیص بز کوهی، باید با دقت و تمرکز به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

بز را می توان در سمت چپ تصویر دید، روی یکی از صخره ها ایستاده و صورتش به سمت دوربین است. برای سهولت شما آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

بز کوهی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص بز کوهی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو