باکس آفیس | فیلم The Little Mermaid صدرنشین شد

باکس آفیس | فیلم The Little Mermaid صدرنشین شد


منبع: گیمفا

4

1402/3/8

15:35


فیلم The Little Mermaid در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

باکس آفیس | فیلم The Little Mermaid صدرنشین شد

فیلم The Little Mermaid در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

فیلم پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) اثری لایو اکشن و جدید از کمپانی دیزنی به شمار می‌رود که بر اساس انیمیشنی کلاسیک به همین نام ساخته شده است. حالا این اثر پس از مدت‌ها انتظار به تازگی روی پرده سینماها اکران شده و توانست در همان هفته ابتدایی در صدر جدول باکس آفیس قرار بگیرد.

فیلم «پری دریایی کوچولو» در اولین هفته اکرانش در داخل آمریکا توانست به فروش ۱۱۷٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس بایستد. این فیلم در گیشه‌های بین‌المللی نیز فروش ۶۸٫۳ میلیون دلار را بدست آورد تا در همان هفته آغازین به فروش جهانی ۱۸۵٫۸ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم Fast X

فیلم Fast X

جایگاه دوم جدول باکس آفیس این هفته را فیلم سریع ۱۰ (Fast X) به خودش اختصاص داده است. این فیلم که هفته گذشته در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته به فروش ۲۸٫۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم تاکنون ۱۱۳٫۶ میلیون دلار در داخل آمریکا فروش داشته است.

فیلم «سریع و خشن ۱۰» این هفته در فروش خودش در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۸۷٫۳ میلیون دلار را بدست آورد. این اثر تاکنون در فروش خود در خارج از آمریکا به مبلغ ۳۹۹ میلیون دلار دست پیدا کرده تا پس از تنها دو هفته اکران، فروش جهانی‌اش به مرز ۵۱۳ میلیون دلار برسد.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) که چهارمین هفته اکرانش را روی پرده سینماها سپری می‌کند، این هفته به فروش ۲۶٫۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت. با احتساب فروش این هفته، این فیلم تاکنون مبلغ ۳۰۶ میلیون دلار را در داخل آمریکا بدست آورده است.

این در حالی است که فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» در خارج از آمریکا این هفته به فروش ۲۵٫۱ میلیون دلار دست پیدا کرد و فروش کلی بین‌المللی‌اش را پس از چهار هفته اکران به رقم ۴۳۱٫۶ میلیون دلار رساند تا با احتساب فروش داخلی و خارجی، فروش جهانی این اثر به رقم ۷۳۷٫۶ میلیون دلار برسد.

انیمیشن Super Mario Bros Movie

انیمیشن The Super Mario Bros Movie

انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) تاکنون و پس از هشت هفته اکران روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۵۶۰٫۸ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کرده و مبلغ ۸٫۳ میلیون دلار از آن مربوط به اکرانش در این هفته بوده است.

این انیمیشن این هفته در گیشه‌های بین‌المللی مبلغ ۱۳٫۱ میلیون دلار را از آن خودش کرد تا فروش کلی‌اش در خارج از آمریکا به مرز ۷۱۸ میلیون دلار برسد. با احتساب فروش داخلی و خارجی می‌توان فروش جهانی این انیمیشن را یک میلیارد و ۲۷۸ میلیون دلار دانست.

یکی از فیلم‌های تازه اکران شده این هفته گیشه، فیلم ماشین (The Machine) نام دارد که با کسب فروش ۵٫۸ میلیون دلاری توانست جایگاه پنجم جدول باکس آفیس را از آن خودش کند. در رده بعدی نیز فیلم تازه اکران شده درباره پدرم (About My Father) قرار دارد که در اولین هفته حضورش روی پرده سینماهای داخل آمریکا به فروش ۵٫۲ میلیون دلاری بسنده کرد.

فیلم قندهار (Kandahar) با بازی جرارد باتلر در نقش اصلی نیز در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا دست پیدا کند و در جایگاه هفتم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. در جایگاه هشتم جدول باکس آفیس این هفته نیز فیلم تازه اکران شده به احساساتم ضربه زدی (You Hurt My Feelings) قرار دارد که به فروش ۱٫۷ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرده است. در ادامه جدول کامل باکس آفیس را مشاهده می‌کنید.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱The Little Mermaid۱۱۷٫۵
۲Fast X۲۸٫۶
۳Guardians of the Galaxy Vol. 3۲۶٫۶
۴The Super Mario Bros Movie۸٫۳
۵The Machine۵٫۸
۶About My Father۵٫۲
۷Kandahar۳
۸You Hurt My Feelings۱٫۷
۹Evil Dead Rise۱٫۳
۱۰Book Club: Next Chapter۱٫۱
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو