دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۹ نهم شهرام قائدی و جواد هاشمی

منبع: شبونه

4

1402/3/8

15:36


قسمت 9 سریال مسابقه تی ان تی امروز منتشر شد و علاقمندان به این برنامه میتوانند قسمت نهم را دانلود کنند برنامه ای که به سبک مسابقه تولید شده است و آیتم های طنز زیادی دارد به عبارتی این مسابقه تلاش کرده از دورهمی مهران مدیری الهام بگیرد و حامد آهنگی به شکل عالی آن …

دانلود کامل تی ان تی tnt قسمت ۹ نهم شهرام قائدی و جواد هاشمی

قسمت 9 سریال مسابقه تی ان تی امروز منتشر شد و علاقمندان به این برنامه میتوانند قسمت نهم را دانلود کنند برنامه ای که به سبک مسابقه تولید شده است و آیتم های طنز زیادی دارد به عبارتی این مسابقه تلاش کرده از دورهمی مهران مدیری الهام بگیرد و حامد آهنگی به شکل عالی آن را اجرا میکند.

قسمت 9 سریال مسابقه تی ان تی

دانلود با لینک مستقیم

حامد آهنگی تخصص بسیار بالایی در اجرای برنامه های طنز دارد و استعداد خود را در برنامه شباهنگی نشان داد و حالا با مسابقه تی ان تی گام دیگری در اجرا برداشته است او همچنین این روزها در سریال نیوکمپ بازی میکند که این سریال نیز طرفداران زیادی دارد.

درباره برنامه تی ان تی

مسابقه تی ان تی به این گونه برگزار میشود که شرکت کننده ها آیتم های مختلفی را پشت میگذارند انها باید به سوالان حامد آهنگی پاسخ صحیح بدهند در غیر اینصورت اتفاقات بدی برایشان رخ خواهد داد و با چالش هایی رو به رو میشوند که باعث میشد طنز مسابقه بالا برود.

در قسمت 9 برنامه تی ان تی شهرام قائدی و جواد هاشمی به عنوان شرکت کننده حضور پیدا کرده اند که پیشنهاد میکنیم حتما این قسمت را دانلود کنید.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر و یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

این برنامه شاد و حال و هوای خنده دار به صورت هفتگی از زردفیلم پخش می شود. این برنامه برای نوروز 1402 آماده شد و شما میتوانید از همین صفحه اقدام به دانلود این سریال زیبا کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو