حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان [+جزئیات]

منبع: فیگار

5

1402/3/8

16:12


به تازگی خبری مبتنی بر حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان در فضای مجازی فارسی پخش شده که حواشی و واکنش های زیادی را از سوی کاربران داشته…

حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان [+جزئیات]

به تازگی خبری مبتنی بر حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان در فضای مجازی فارسی پخش شده که حواشی و واکنش های زیادی را از سوی کاربران داشته است.

پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های روایت رافئی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است. گویا حواشی در مورد پشتیبانی رائفی پور از طالبان سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی داخلی ایجاد کرده است. در ادامه بیشتر در مورد موضوع حمایت طالبان از سوی رائفی پور و علی زاده خواهیم پرداخت.

حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان

حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان

حمایت طالبان از سوی رائفی پور و علی زاده

همان زمانی که بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان به کشور هشدار می‌دادند که نسبت به حمایت از طالبان مرتکب اشتباه نشوید، کمتر گوش شنوایی وجود داشت و گمان می‌کردند که این یک موضع سیاسی و احتمالاً طرفدارانه از آمریکا یا دولت نزدیک به آمریکا در افغانستان است.

در روزهای گذشته و با شدت گرفتن بحران حقابه هیرمند و همچنین تعدی چندین باره طالبان به مرزهای کشورمان، اظهارنظرهای برخی از شخصیت‌های سیاسی و مسئولان در حمایت از طالبان، دوباره در شبکه‌های اجتماعی داغ شده است.

حمایت طالبان از سوی رائفی پور و علی زاده

حمایت رائفی پور و علی زاده از طالبان

حواشی در مورد پشتیبانی رائفی پور از طالبان

رائفی پور همچنین در یک سخنرانی درباره طالبان گفت: «طالبان کسی را با این عنوان که شیعه است مطلقا نمی‌کشد و تا به حال یک پرچم امام حسین آتش نزده‌اند. در حالی که قبلا گفته بود طالبان آرزویش است دستش برسد به شما (شیعیان) که اگر هفت تا از شما بکشند، به بهشت می‌روند.»

رائفی پور احمد مسعود را هم به همکاری با اسرائیل متهم کرد. علی علیزاده چهره جنجالی توییتر ساکن لندن نیز که گاه و بی گاه در برنامه‌های شبکه افق حاضر می‌شود نیز در چند مرحله به دفاع از طالبان پرداخت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو