آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان؛ به نظر شما قاتل کیست؟

آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان؛ به نظر شما قاتل کیست؟


منبع: خبرنما

6

1402/3/8

17:02


در تصویر زیر شما می توانید سه بیمار را در بیمارستان مشاهده کنید. ظاهرا همه آنها مریض هستند، اما چنین نیست. یکی از این بیمارها یک قاتل است که…

آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان؛ به نظر شما قاتل کیست؟

کارآگاه ها آیا می توانید آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان را حل کنید؟ این بازی فکری جذاب شما را به چالش می کشد تا نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی در تصویر یک قاتل است. تصویر را با دقت بررسی کنید و به این سوال پاسخ دهید!

اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید، پس با این تست خود را بیازمایید. معماهای مانند آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان به تحریک توانایی های ذهنی کودکان و بزرگسالان کمک می کند و باعث می شود تا آنها در جریان روز بیشتر متمرکز باشند. برخی از تحقیقات جدید نشان می دهند، تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهند. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می‌توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان

در تصویر زیر شما می توانید سه بیمار را در بیمارستان مشاهده کنید. ظاهرا همه آنها مریض هستند، اما چنین نیست. یکی از این بیمارها یک قاتل است که منتظر فرصت مناسب برای به قتل رساندن هدفش است. اکنون ما شما را به چالش می کشیم تا قاتل را شناسایی کنید.

قاتل کیست؟

این معما آن قدر ها هم فکر می کنید دشوار نیست، فقط کافی است خوب حواس تان را جمع کنید. اما اگر موفق نشدید، پاسخ آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون

تست‌های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند. این پازل ها و معماهای فکری نه تنها راهی عالی برای سنجس هوش، مهارت بینایی و قدرت ذهنی شما است، بلکه روشی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید برای شور و هیجان بخشیدن به جمع دوستانه خود استفاده کنید.

به هر حال، آیا موفق شدید قاتل را شناسایی کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. اگر نه، نگران نباشید، چون ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

پاسخ آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان: قاتل مرد وسطی است. اگر دقت کنید سرم در دست او متصل نیست و او تظاهر به بیمار بودن می کند.

پاسخ آزمون تشخیص قاتل

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص قاتل در بیمارستان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو