آنر ۹۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سه گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

آنر ۹۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سه گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد


منبع: ترنجی

3

1402/3/8

17:33


گوشی های سری آنر ۹۰ معرفی شدند. این سری از تلفن های هوشمند آنر شامل یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و طراحی Honor 90 بیندازیم.

آنر ۹۰ با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و دوربین سه گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی های سری آنر ۹۰ معرفی شدند. این سری از تلفن های هوشمند آنر شامل یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و طراحی Honor 90 بیندازیم.

گوشی هوشمند آنر ۹۰ از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند 

آنر ۹۰ از نظر طراحی، تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی نداشته است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. این دستگاه دارای ابعادی به طول ۱۶۱.۹ میلی‌متر، عرض ۷۴.۱ میلی‌متر و ضخامت ۷.۸ میلی متر است. این اندازه ها نشان می‌دهد که Honor 90 گوشی خوش دست و جمع و جوری خواهد بود. این دستگاه وزن ۱۸۳ گرمی دارد.

Honor 90

این تلفن هوشمند جدید آنر دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۱۹.۹۸:۹ است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در آنر ۹۰ توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ را داشته و از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این تلفن هوشمند با گوشه های گرد طراحی شده است.

دو گوشی Honor 90 و Honor 90 Pro

تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱، نیروی پردازشی مورد نیاز Honor 90 را تأمین خواهد کرد. CPU این تراشه ترکیبی از هسته های Cortex-A710 با فرکانس های ۲.۵ گیگاهرتز، ۲.۳۶ گیگاهرتز و ۱.۸ گیگاهرتز است. Snapdragon 7 Gen 1 برای بازی ها و پردازش های گرافیکی به Adreno 644 متکی است. آنر ۹۰ به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید برخوردار بوده و از رابط کاربری MagicOS 7.1 استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند در سه نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود.

برخی از مشخصات Honor 90

مطابق با گزارش Gizmochina، این گوشی هوشمند جدید آنر به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده که امکان استفاده طولانی مدت از این دستگاه را در طول روز فراهم می کند. این تلفن هوشمند از شارژ سریع سیمی با توان ۱۱ ولت/۶ آمپر (۶۶ وات) پشتیبانی می کند. البته ظرفیت دقیق باتری این دستگاه ۴,۹۰۰ میلی آمپر بوده و توان شارژ نیز بر اساس شرایط مختلف، متفاوت خواهد بود.

دوربین های Honor 90

همان طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Honor 90 قرار گرفته است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 برخوردار بوده و دوربین دوم آن (که از نوع اولترا واید است) وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد.‌ دوربین دیگر این گوشی دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 بوده و از نوع تشخیص عمق است. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند توانایی ضبط ویدئو های 4K را دارد. این دوربین دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر است. دوربین سلفی آنر ۹۰ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.4 دارد. این دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خیره کننده با جزئیات استثنایی است. دوربین سلفی این دستگاه نیز توانایی ضبط ویدئو های 4K را داشته و از لرزشگیر دیجیتال برخوردار است.

آنر ۹۰ پرو در چین معرفی شد: طراحی جدید و نمایشگری با چهار لبه خمیده

 

قیمت Honor 90

همان طور که اشاره شد مدل استاندارد سری Honor 90 در سه نسخه به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل ۲,۴۹۹ یوآن (۳۵۳ دلار) و نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قیمتی معادل ۲,۷۹۹ یوآن (۳۹۵ دلار) دارد. کسانی که به حافظه داخلی بیشتری نیاز دارند می‌توانند به سراغ نسخه ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی بروند. این نسخه با برچسب قیمتی ۲،۹۹۹ یوآن (۴۲۳ دلار) قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما درباره این سری از گوشی های هوشمند جدید آنر چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو