بهترین مراکز تخصصی کراتین مو در تهران

منبع: زیبامون

3

1402/3/8

17:59


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کراتین مو و آشنایی با بهترین مراکز تخصصی کراتین مو در تهران ، در ادامه این بخش با زیبامون همراه باشید.

بهترین مراکز تخصصی کراتین مو در تهران

کراتین پروتئینی است که به تقویت موها برای جلوگیری از شکستن، آسیب حرارتی و موخوره کمک می کند و برای حفظ موهای قوی و سالم بسیار مهم است. امروزه کراتین مو، به دلیل توانایی که در ایجاد موهای صاف و ابریشمی با قدرت ماندگاری بالا دارد، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

بنابراین اگر می خواهید موهای صاف و ابریشمی داشته باشید و از وز شدن موها خداحافظی کنید، شاید درمان کراتین مو بتواند بهترین انتخاب برایتان باشد. در واقع کراتینه تراپی یک سرویس محبوب و پر تقاضا برای صاف کردن مو است که در اکثر سالن ها موجود است. به شرطی که بهترین و تخصصی ترین مرکز کراتین مو در تهران یا شهر خود را پیدا کنید و با خیال راحت از خدمات این مرکز تخصصی بهره مند شوید.

برای اینکه با فرآیند انجام کراتین مو بیشتر آشنا شوید و بهترین مرکز کراتین مو در تهران را بشناسید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

کراتین مو چیست؟

درمان کراتینه مو فرآیندی است که به صاف و ابریشمی کردن موهای وز یا آسیب دیده کمک می کند. زیرا کراتین یک پروتئین فیبری است که بدن به طور طبیعی آن را تولید می کند و به عنوان یک سپر محافظ در برابر رطوبت (چیزی که باعث وز شدن مو می شود) عمل می کند. 

با گذشت زمان، در اثر مواردی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، ابزارها و موادحالت دهی و خدمات شیمیایی مثل رنگ کردن مو، کراتین طبیعی  موها از بین می رود. در این شرایط می توان با استفاده از درمان‌های کراتینه، شکاف‌های ناشی از کاهش کراتین طبیعی مو را از بین برد، به طوری که موها سالم‌تر به نظر می‌رسند.

 بنابراین می توان اینطور گفت که درمان‌های کراتینه، درمان‌های نیمه‌دائمی برای صاف کردن مو هستند که موهای وز را صاف و درخشنده می‌کنند. این درمان‌ها روی اکثر انواع مو به خوبی کار می‌کنند و برای کسانی که می‌خواهند موخوره را کاهش دهند، درخشندگی را افزایش دهند، یا سشوار کشیدن یا صاف کردن موهایشان را کاهش دهند، توصیه می شود.

بعد از کراتین کردن موها، می توانید با یک فرآیند مراقبت از مو مناسب و درست، از موهای صاف، براق و قابل کنترلی بهره مند شوید که حدود 3 تا 6 ماه ماندگاری دارند. برای افزایش ماندگاری کراتین مو لازم است از شامپوهای ملایم مانند شامپوهای بدون سولفات استفاده کنید و تعداد دفعات شستن و شامپو زدن به موها را کاهش دهید و تا حد امکان از ماسک مو مناسب موهای کراتین شده استفاده نمایید.

 

کراتین مو در تهران

 

فرآیند انجام کراتینه مو چگونه است؟

کراتین کردن مو معمولا چند ساعت می کشد و مدت زمان با توجه به بلندی و حجم موها مشخص خواهد شد. برای شروع کراتین کردن موها، ابتدا آرایشگر موهای شما را می‌شوید، سپس کراتینه را روی موهای مرطوب اعمال می‌کند. مواد کراتین باید حدود 30 دقیقه تا 1 ساعت روی موها بماند.

در نهایت، از آنجایی که درمان کراتین مو با گرما فعال می شود، آرایشگر موها را در قسمت های کوچک اتو می کشد تا کراتین کاملا به موها نفوذ کند. پس از اتوکشی، موها شسته می شوند و می توانید از داشتن موهایی فوق العاده نرم، ابریشمی و صاف لذت ببرید.

 

کراتین کردن مو

 

کراتین مو برای چه کسانی مناسب است؟

درمان کراتین مو برای کسانی که می خواهند وز شدن مو را از بین ببرند و حجم ایجاد شده توسط این عوامل را کاهش دهند" بسیار ارزشمند است. همچنین برای کسانی که به دنبال داشتن موهایی با مراقبت کم هستند یا سعی می‌کنند موهایشان را خالی کنند، بسیار عالی است. زیرا بعد از کراتین کردن موها دیگر نیازی به استفاده از سشوار مو برای براشینگ کردن مو و یا اتو مو برای صاف کردن مو نخواهید داشت و فقط با یک باد ملایم از سشوار، موهایتان صاف و ابریشمی می شود و تحت هیچ شرایطی فر خورده و وز نخواهد شد.

 

حتما بخوانید: اکستنشن مو در تهران 

 

مزایای کراتین کردن مو چیست؟

به طور کلی، کراتین کردن موها مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد:

 

موها براق تر به نظر می رسند

درمان‌های کراتینه مو، کوتیکول مو را صاف می‌کند و باعث می‌شود موها کمتر وز شوند و ظاهری کاملا طبیعی و صاف و براق برای موها ایجاد می کند

 

نتایج طولانی مدتی به همراه دارد 

اگر فردی به طور مناسب از موهای کراتین شده خود مراقبت کند، از محصولات مناسب استفاده کند و آن را به طور مکرر شستشو ندهد، نتایج درمان می تواند تا چندین ماه باقی بماند.

 

مو قابل کنترل تر می شود

کراتینه مو برای افرادی که موهای وز یا ضخیم دارند یک انتخاب مناسب است، زیرا می تواند به آنها کمک کند زمان حالت دادن را کاهش دهند و موهایشان را قابل کنترل تر کند. همچنین ممکن است افراد پس از درمان متوجه شوند که موهایشان سریعتر خشک می شود. این به نوبه خود می تواند قرار گرفتن در معرض گرمای سشوار یا اتومو را کاهش دهد که می تواند سلامت مو را بهبود بخشد.

 

شکنندگی موها کمتر می شود

کراتین یک پروتئین ساختاری است و بنابراین می تواند مو را تقویت کرده و شکستگی مو را کاهش دهد. همچنین ممکن است به رشد سریع‌تر موها نیز کمک کند، زیرا موها بعد از کراتین شدن کمتر دچار موخوره می شوند. برای خواندن سایر عوارض و فواید کراتین مو  روی نوشته آبی رنگ کلیک کنید

 

کراتینه مو

 

معرفی بهترین مراکز تخصصی کراتین مو در تهران

بنابراین اگر قصد انجام کراتین مو را دارید لازم است حتما یک مرکز تخصصی برای کراتین مو را پیدا کنید تا حیالتان از بابت کیفیت محصولات و نحوه انجام کراتین مو راحت باشد و با خیال راحت و بدون نگرانی از آسیب دیدن موهایتان، از خدمات کراتین کردن مو بهره مند شوید. برای اینکه کار شما راحتتر شود، در ادامه تعدادی از بهترین مراکز تخصصی کراتین مو در تهران را معرفی کردیم:

 

آکادمی تخصصی سلامت مو نرگس قادری، بهترین مرکز کراتین مو در تهران

اگر می خواهید خدمات کراتین مو را در یک مرکز فوق العاده زیبا و آرام و با استفاده از محصولات اورجینال برزیلی و زیر نظر پرسنل متخصص و آموزش دیده در این زمینه انجام دهید، حتما آکادمی تخصصی سلامت مو نرگس قادری را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. در این مرکز علاوه بر کراتینه مو خدمات گسترده و تخصصی دیگری در زمینه تراپی مو نیز انجام می شود که می توانید با خیال راحت از این خدمات بهره مند شوید و سلامت موهای خود را دوباره بدست آورید.

آدرس: اندرزگو، ابتدای بلوار قیطریه، میدان کتابی، نبش کوچه ذاکری، جنب قنادی قیطریه، پلاک 7، طبقه اول، واحد 1002

شماره تماس: 02122208111  -  02122209111

 

مرکز تخصصی کراتین موی بهاره صیاد، بهترین مرکز کراتین مو در غرب تهران

یکی دیگر از مراکز تخصصی کراتین مو در تهران، مرکز کراتین موی بهاره صیاد است که خدمات کراتینه مو بعد از انجام مشاوره تخصصی، توسط تیم حرفه ای و باتجربه از متخصصان کراتین مو به مشتریان ارائه می دهند. این مرکز مواد کراتین مو خود را به صورت مستقیم از کشور آمریکا وارد می نماید و کاملا بر کیفیت آن اطمینان خاطر دارد.

آدرس: سعادت آباد، خ سرو شرقی، خ مجد، کوچه نسترن، پلاک 41، طبقه اول، واحد 1

شماره تماس: 09229097343

 

آکادمی مو سعیده درویش زاده، بهترین مرکز کراتین مو در تهران

اگر به فکر سلامت موهای خود هستید و می خواهید خدمات مراقبت از مو و درمان موها را زیر نظر افراد متخصص و با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد و با توجه به شرایط موهای خود انجام دهید، بهترین کار این است که به آکادمی مو سعیده درویش زاده مراجعه کنید. در این مرکز، خدمات تخصصی کراتینه مو، بوتاکس مو، ویتامینه مو، پروتئینه مو، پلکس تراپی مو در لاین ترمیم و خدمات تخصصی رنگ مو، هایلایت مو، بالیاژ مو، آمبره مو و سامبره مو در محیطی دنج و جذاب که شامل 3 طبقه مجزا است انجام می‌گردد.

آدرس: فرشته،خیابان بوسنی، بعد از مینیاتور، بن‌بست نفیسی، نبش پولاد، پلاک ۲

شماره تماس: 02122363450

 

مرکز کراتین و احیای مو دانشفر

مرکز تخصصی کراتین  و احیای مو دانش فر، یکی دیگر از مراکز تخصصی کراتین مو در تهران است که علاوه بر ارائه خدمات کراتینه مو به مشتریان، کلاس های آموزشی و آپدیت را نیز برگزار می کند که می توانید با حضور در این کلاس ها، کراتین مو را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و کسب درآمد عالی داشته باشید.

آدرس پیج اینستاگرام: keratin_danesshfar

 

مرکز تخصصی کراتین گیاهی صبرا حیدری

اگر به استفاده از محصولات گیاهی پایبند هستید و می خواهید کراتین موهایتان را نیز با کراتین گیاهی انجام دهید، باید بدانید که مرکز تخصصی کراتین گیاهی صبرا حیدری بهترین مرکز کراتین در تهران است که این خدمات را ارائه می دهد.

آدرس: چهار راه پارک وی، خیابان ولیعصر شمالی، بعد از خیابان فرشته، برج ترمه

شماره تماس: 09120089357

پیج اینستاگرام: sabraheydari.keratin

 

مرکز تخصصی کراتین بانو، بهترین مرکز کراتین در شمال تهران

اگر  هدف از کراتین کردن موهایتان، ترمیم و احیای موهای آسیب دیده است، می توانید این خدمات را در مرکز تخصصی کراتین بانو که به عنوان بهترین مرکز کراتین در تهران شناخته است، دریافت کنید.

شماره تماس: 09374014123

آدرس پیج اینستاگرام: keratine,banoo

 

مرکز تخصصی کراتینه مو ایران

مرکز کراتینه مو ایران نیز جز بهترین مراکز کراتین مو در تهران است که از مواد گیاهی برای کراتین موها استفاده می کند و این خدمات را زیر نظر پرسنل مجرب و آموزش دیده به مراجعه کنندگان ارائه میدهد.

آدرس: بلوار مرزداران(غرب به شرق)، مجتمع نگین آسمان، بلوک c، طبقه 5، واحد 17، پلاک 178

شماره تماس: 09127994467

 

مرکز کراتینه مو گلاریس، بهترین مرکز کراتین در غرب تهران

شما می توانید با مراجعه به مرکز کراتینه مو گلاریس در غرب تهران، مجموعه ای از خدمات تخصصی مو از جمله احیاء مو، صافی مو ، ریباندینگ مو، ماسک مو گیاهی، کراتینه مو، بوتاکس مو، پروتئین تراپی مو صافی مو ژاپنی، پلکس تراپی و آرژنین تراپی مو، صافی مو ریباندینگ، کراتینه کردن مو و مو خوره گیری را با بهترین کیفیت دریافت کنید.

آدرس: شهرآرا - ضلع جنوبی پارک - کوچه۳۲ - پلاک۲ - واحد۲۸

شماره تماس: 09362048315  - 02188231295

 

اگر شما نیز مرکز تخصصی و حرفه ای کراتین مو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران را می شناسید در کامنت معرفی کنید تا به لیست بالا اضافه شوند .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو