اعلام تاریخ انتشار بلوری انیمه Suzume

منبع: زومجی

4

1402/3/8

18:12


اعلام تاریخ انتشار بلوری انیمه Suzume

از زمان اکران انیمه Suzume در نوامبر گذشته در ژاپن‌، این انیمه موفق شده تا رتبه ۱۴امین فیلم پر فروش تاریخ سینمای ژاپن دست پیدا کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمه سوزومه مشخص شده است. با پایان یافتن اکران این انیمه در ژاپن، حالا مشخص شد که نسخه بلوری و DVD انیمه Suzume در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۹ شهریور ۱۴۰۲) در ژاپن عرضه خواهد شد.

نسخه خانگی انیمه Suzume شامل زیرنویس انگلیسی و چینی نیز خواهد شد و همچنین یک نسخه کالکتور ادیشن در نظر گرفته شده است که شامل نسخه 4K Ultra HD Blu-ray، تفسیر صوتی، ویدیو مستند پشت صحنه ساخت انیمه و مصاحبه با بازیگران و کارگردان انیمه می‌شود. انیمه سوزومه که هم‌اکنون بیش از ۳۲۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است، به‌عنوان چهارمین انیمه پر فروش‌ تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود.

انیمه Suzume اثر جدید ماکوتو شینکای، کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You است که از آبان گذشته در کشور ژاپن روی پرده‌های سینما رفت. نانوکا هارا در نقش سوزومه ایواتو، هوکوتو ماتسومورا، اری فوکاتسو، شوتا سومتانی، سیری ایتو، کانا هانازاوا، ماتسوموتو کوشیرو نهم، ریونوسوکه کامیکی، آیمی، کوتونه هاناسه و ان یامانه از جمله صداپیشگان انیمه Suzume هستند.

انیمه Suzume داستان دختری ۱۷ ساله به‌نام سوزومه را دنبال می‌کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز مسافر جوانی به او می‌گوید که دنبال یک در می‌گردد و این موضوع زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد. او مرد جوان را تا سمت کوه‌ها دنبال می‌کند که در آن یک در قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان‌های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است.


نظرات


تصویری


ویدئو