بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق


منبع: شبونه

3

1402/3/8

19:34


حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی کیست حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی متولد ۱۳۵۴ در قم میباشد و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است و دکترای ادیان و عرفان دارد او در حال حاضر دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. بیوگرافی سال ۱۳۵۴ در قم چشم به …

حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی کیست

حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی متولد ۱۳۵۴ در قم میباشد و در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است و دکترای ادیان و عرفان دارد او در حال حاضر دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

بیوگرافی

سال ۱۳۵۴ در قم چشم به جهان گشود، او دانش آموخته حوزه علمیه قم و دکترای ادیان و عرفان، عضو هیأت علمی موسسه آ. پ. امام خمینی قم و پژوهشگر حوزه ادیان و مذاهب، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر است. وی به زبانهای عربی، انگلیسی تسلط کامل دارد و در زمینه تاریخ و سیره، ادیان و مذاهب تخصص دارد.

ایشان در حوزه علمیه قم تحصیل کرده است و مدرک دکترا در رشته ادیان و عرفان را اخذ نموده است.

دکتر محمد حسین طاهری آکردی به زبان‌های عربی و انگلیسی کاملا مسلط می باشد و در عرصه تاریخ و سیره، ادیان و مذاهب کتاب تبحر می باشد.

محمد حسین طاهری آکردی در تاریخ خرداد ماه سال جاری از طرف کاظم صدیقی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر دبیر این ستاد انتخاب گردید.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

سوابق مدیریتی و اجرایی

حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی در سال ۱۳۶۸ پا به حوزه علمیه قم نهاد و علاوه بر تدریس حوزوی مشغول به تحصیل آکادمیک و دانشگاهی شد و سال ۱۳۹۰ توانست مدرک دکترا در رشته ادیان وعرفان را دریافت کند و همچنین به عنوان یکی از اعضای هیئت علمی دانشیار گروه ادیان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی رحمة الله مشغول به کار می باشد.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

از سایر سوابق محمد حسین طاهری آکردی می توان: مشاور فرهنگی مدیرکل دیوان محاسبات ایران، مدیر مرکز آموزش مجازی موسسه امام خمینی رحمةالله، مدیرکل موسسه بین المللی آینده پژوهی، دین و صلح جهانی را نام برد.

محمد حسین طاهری آکردی به غیر از تحصیل تدریس زبان‌های عربی و انگلیسی هم را انجام داده است و تقریبا مکالمه و درک مطالب آنها را آموزش دیده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمدصادق دارایی

بیوگرافی حجت الاسلام شهید محمد اصلانی

بیوگرافی حجت الاسلام سجاد جهانگیری

آموختن ابزارها و مهارت های پژوهشی مثل: تایپ، ویندوز و برنامه های کاربردی زیر نظر آن، فن ویراستاری، صفحه آرایی و مثل آن از قبیل مواردی می باشند که برای انجام بهتر پژوهش صورت داده است.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

سال‌های فعالیت

محمد حسین طاهری به همراه تدریس به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی هم انجام داده است.
ایشان در سال ۱۳۸۰ توانست مدرک لیسانس در رشته الهیات و معارف اسلامی را دریافت کند. همچنین در سال ۸۵ توانست مدرک فوق لیسانس خود را در رشته دین شناسی به پایان برساند.
وی در سال ۸۹ توانست مدرک دکترا در رشته ادیان و عرفان از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم را دریافت نماید.

دبیر تازه ستاد امر به معروف و نهی از منکر چه کسی می باشد؟

در تاریخ ششم خرداد ماه سال جاری، آیت الله کاظم صدیقی مدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی را دبیر این ستاد نمود.

مراسم معرفی حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی به عنوان دبیر تازه ستاد امر به معروف و تجلیل از سعی و کوشش های ایشان
سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی دبیر اسبق این ستاد در روز یکشنبه هفتم خرداد ماه سال جاری با حاضر شدن حجت الاسلام صدیقی و مسئولین ستاد امر به معروف و نهی از منکر برپا گردید.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

ورود به حوزه علمیه

حجت الاسلام دکتر محمد حسین طاهری آکردی در سال ۱۳۶۸ با دقت به علاقه‌مندی که به علوم دینی داشته است پا به حوزه گذاشته است و در طول زمان تحصیلات خود و خارج استاد هایی نامدار از جمله آیات اعظام سبحانی، صادق لاریجانی، نوری همدانی، خسروشاهی، قاروبی کسب فیض کردند.

او به غیر از مدرک درس خارج تحصیلات حوزوی مدرک دکترای ادیان و عرفان گرایش ادیان ابراهیمی ب نشان پایان نامه «مقیاس تطبیقی نهاد کلیسا در مسیحیت کاتولیک با بنیاد روحانیت درشعیه» هستند.

پیچ صفحه شخصی محمد حسین طاهری آکردی با نام لاتینش در دسترس عموم قرار دارد.

دکتر محمد حسین طاهری علاوه بر تحصیلات حوزوی به تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی هم پرداخته است.
ایشان در سال ۸۰ توانست مدرک لیسانس خود را در رشته الهیات و معارف اسلامی را دریافت نماید و همچنین در سال ۸۵ توانست مدرک فوق لیسانس در رشته دین شناسی را اخذ نماید.

ایشان در سال ۸۹ هم توانست مدرک دکترا در رشته ادیان وعرفان از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم را دریافت کند.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

کتاب و تالیف دکتر محمد حسین طاهری آکردی

حجت الاسلام محمد حسین طاهری آکردی تا به حال بیشتر از ۵ کتاب و تقریبا سی مقاله تالیف نموده است
و در چند همایش بین‌المللی داخلی و خارجی به عنوان مولف مقاله و یا داور مشارکت نموده است. او بیش از ده پایان نامه در مقطع فوق لیسانس و دکترا را به عنوان راهنما و مشاور زیر نظر داشته که لیست آنها در سایت وجود دارد.

بیوگرافی محمدحسین طاهری آکردی و همسر و فرزندان +عکس و سوابق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو