آزمون تشخیص تفاوت: فقط ریزبین ترین ها می توانند 2 تفاوت این تصویر را تشخیص دهند

آزمون تشخیص تفاوت: فقط ریزبین ترین ها می توانند 2 تفاوت این تصویر را تشخیص دهند


منبع: خبرنما

3

1402/3/9

10:33


آزمون تشخیص تفاوت: آیا می توانید دو تفاوت تصویر را شناسایی کنید؟ اگر بتوانید همه تفاوت ها را در 5 ثانیه تشخیص دهید، از 93 درصد مردم باهوش تر هستید…

آزمون تشخیص تفاوت: فقط ریزبین ترین ها می توانند 2 تفاوت این تصویر را تشخیص دهند

آزمون تشخیص تفاوت: آیا می توانید دو تفاوت تصویر را شناسایی کنید؟ اگر بتوانید همه تفاوت ها را در 5 ثانیه تشخیص دهید، از 93 درصد مردم باهوش تر هستید.

داشتن هوش و دقت بالا فقط به معنای حل سریع معادلات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد که هر یک موضوع پیچیده ای است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت دقت و هوش خود هستید، پیشنهاد می کنیم تست هایی مانند آزمون تشخیص تفاوت را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کند.

این فعالیت را می توان به تنهایی یا به صورت گروهی انجام داد و برای بهبود چابکی ذهنی و عملکرد کلی مغز، می توان آن را در برنامه های روزانه گنجاند.

آزمون تشخیص تفاوت

تفاوت ها را تشخیص دهید

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا دو عکس کنار هم از سبزیجات مختلف مانند چغندر، هویج، تربچه، گوجه فرنگی و سیب زمینی را نشان می دهد. اگرچه به نظر می رسد هر دو عکس بسیار شبیه به هم هستند، اما 2 تفاوت بین آنها وجود دارد و چالش پیش روی شما این است که این تفاوت ها را در 5 ثانیه تشخیص دهید.

بهترین راه برای حل آزمون تشخیص تفاوت، تمرکز بر روی تصاویر است. آیا می توانید هر دو تفاوت را شناسایی کنید؟

.

.

.

.

تصویر را دوباره بررسی کنید.

تفاوت ها را تشخیص دهید

.

.

.

.

افرادی که مهارت های بینایی خوبی دارند می توانند تفاوت ها را در محدوده زمانی مشخص کنند. آزمون تشخیص تفاوت تفکر انتقادی را تحریک می کند، که برای بهبود توانایی های شناختی مفید است و همچنین به عنوان یک تمرین عالی مغز نیز عمل می کند.

پاسخ

زمان شما به پایان رسیده است. آیا کنجکاو هستید که تفاوت بین این دو عکس را بدانید؟

برای دیدن تفاوت ها به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون تشخیص تفاوت

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو