بیوگرافی مهشید آهنگرانی ؛ دختر کارگردان ایرانی مقیم کانادا

منبع: فیگار

9

1402/3/9

10:46


پس از اینکه برخی از خبرگزاری‌های خارجی، اخباری را مبنی بر مهشید آهنگرانی به انتشار رساندند، در ادامه به بیوگرافی مهشید آهنگرانی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی مهشید آهنگرانی ؛ دختر کارگردان ایرانی مقیم کانادا

پس از اینکه برخی از خبرگزاری‌های خارجی، اخباری را مبنی بر مهشید آهنگرانی به انتشار رساندند، در ادامه به بیوگرافی مهشید آهنگرانی خواهیم پرداخت.

مهشید آهنگرانی که اخیراً اخبار زیادی را حول محور خودش می‌بیند، حواشی زیادی را به همراه داشته که در ادامه به زندگینامه مهشید آهنگرانی خواهیم پرداخت و درباره زندگی مهشید آهنگرانی مطالبی را خواهیم گفت.

زندگی نامه جنجالی مهشید آهنگرانی مملو از پستی بلندی‌های عجیبی بوده که در ادامه به تمامی آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیوگرافی مهشید آهنگرانی

دختر کارگردان ایرانی مقیم کانادا

زندگینامه مهشید آهنگرانی

مهشید آهنگرانی مجری طرح و تهیه کننده ایرانی است که سابقه تهیه کنندگی آثاری همچون بندربند و ۱۹ را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در آثاری نظیر پوپک و مش ماشاالله، دختری با کفش های کتانی، گربه آوازخوان، خماری و شهر موش ها ۲ به عنوان بازیگر حضور داشته است.

این تهیه‌کننده سینما، دختر منیژه حکمت، از کارگردانان شناخته شده ایرانی، و خواهر پگاه آهنگرانی، بازیگر و مستندساز، است و فیلم‌های زیادی را در کارنامه‌اش دارد. از جمله تهیه‌کنندگی دو فلیم «بندربند» و «۱۹» که با کارگردانی مادرش، منیژه حکمت، در ایران ساخته شده‌اند.

درباره زندگی مهشید آهنگرانی

بیوگرافی مهشید آهنگرانی

زندگی نامه جنجالی مهشید آهنگرانی

مهشید آهنگرانی، یکی از تهیه‌کنددگانی است که چند سالی را در کانادا بوده و در سال 2005 به عنوان پناهنده در آنجا زندگی کرده است. او از آن زمان تاکنون به ایران سفر نکرده است.

او دختر منیژه حکمت است. منیژه حکمت متولد ۱۳۴۱ در اراک، از تهیه‌کنندگان و کارگردانان ایرانی است. اولین فیلم وی فیلم زندان زنان بود و پس از آن فیلم سه زن و لالایی را ساخت.

دختران منیژه حکمت، پگاه و مهشید آهنگرانی نیز بازیگر و مستندساز ایرانی است. منیژه حکمت، صبح روز ۳ مرداد ۱۳۹۵ پس از چند روز بستری در بیمارستان پارس، تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت و این عمل با موفقیت انجام شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو