تماشای ویدیوی بزرگترین ترقه پیازی دنیا

منبع: فیگار

6

1402/3/9

11:02


به تازگی، ویدئویی مبنی بر ویدیوی بزرگترین ترقه پیازی دنیا در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که بازخوردهای فراوانی داشته است.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر ویدیوی بزرگترین ترقه پیازی دنیا در فضای رسانه و شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که بازخوردهای فراوانی داشته است.

به تازگی، توسط یکی از بلاگرهای محبوب یوتیوب، فیلم ترقه بزرگ پیازی منتشر شده که بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان کلیپ یوتیوب بزرگ ترین ترقه دنیا با خودش به همراه داشته است.

ویدیوی ترکیدن بزرگ ترقه پیازی بازتاب خود را در یوتیوب پیدا کرد و پس از آن، برخی از رسانه‌های داخلی کشور با قرار دادن این ویدئو در رسانه‌های اجتمعای خود، به وایرال شدن آن کمک شایانی کردند.

ویدیوی بزرگترین ترقه پیازی دنیا

فیلم ترقه بزرگ پیازی

ویدیوی بزرگترین ترقه پیازی دنیا

فیلم ترقه بزرگ پیازی

در این ویدئو که توسط پرشین زون، یکی از یوتیوب‌های معروف یوتیوب فارسی ضبط شده، می‌بینیم که او در حال ترکاندن یکی از بزرگ‌ترین ترقه‌های دنیا است و این کار را انجام می‌دهد.

او در ابتدای این ویدئو گفت:

این ویدئو فقط برای سرگرمی است. تمامی اقدامات انجام شده در این ویدئو،در مکان امن و تجهیزات ایمنی است و توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود.

همچنین او گوشزد کرد که هیچکس در این ویدئو آسیب ندیده است.

ویدیوی ترکیدن بزرگ ترقه پیازی

در ادامه می‌توانید کلیپ یوتیوب بزرگ ترین ترقه دنیا را ببینید:

(ویدیو یا عکس)

این ترقه‌هایی که در این ویدئو بود، متشکل شده از سه جهار هزار ترقه پیازی کوچک بوده که چیزی بالای یک میلیون نیم هزینه برداشته است. ترقه، یک ماده منفجره کوچک است که در درجه اول با هدف تولید صدایی بلند و مهیب، به ویژه به شکل انفجاری شدید، به کار برده می‌شود.

از ترقه معمولا در جشن‌ها یا بعضی از مناسبت‌های خاص یا به منظور سرگرمی استفاده می‌گردد، هرگونه نورافشانی و جلوه های بصری در ترقه نیز با همین هدف در آن گنجانده می‌شود. ترقه‌ها فیوز دارند و در یک محفظه کاغذی سنگین پیچیده شده‌اند تا مواد منفجره را در خود جای دهند. منشا ترقه همچون مواد آتش بازی به چین باستان برمی‌گردد. یکی از قدیمی‌ترین ترقه‌های ایران، ترقه پیازی است که خطر کمی دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو