اگه مدعی که چشات مثل عقابه زودی اختلاف تصاویر و بگو | تست هوش

6

1402/3/9

11:09


اگه مدعی که چشات مثل عقابه زودی اختلاف تصاویر و بگو | تست هوش

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

برای یک چالش آماده اید؟ ببینید آیا می توانید تفاوت بین این دو عکس را تشخیص دهید - به این راحتی که به نظر می رسد نیست! آیا شما در انجام وظیفه هستید؟

آیا آماده اید که چشمان تیزبین و رفلکس های خود را آزمایش کنید؟ بازی روز ما در مورد یافتن سه تفاوت بین دو عکس در کمتر از پانزده ثانیه است.

این تصاویر یک زن و شوهر را با گربه خانگی مورد علاقه خود به تصویر می کشد، با برخی تغییرات ظریف بین آنها. آیا می توانید همه آنها را به سرعت تشخیص دهید؟

ما تضمین می کنیم که این بازی چشم شما را برای جزئیات به چالش می کشد و سرعت واکنش شما را آزمایش می کند. این برای افراد در هر سنی مناسب است، بنابراین خانواده و دوستان خود را دور هم جمع کنید و از بازی کردن با هم لذت ببرید!

آیا می توانید سه تفاوت را تشخیص دهید؟

آیا اماده چالش هستید؟ آیا به مهارت های مشاهده خود اطمینان دارید؟ اگر چنین است، این فرصت عالی برای آزمایش چشمان نابغه شماست!

در این تصویر می توانید یک زوج و گربه شان را ببینید. وظیفه شما شناسایی سه تفاوت ظریف بین آنهاست. می توانید همه آنها را پیدا کنید؟

ببینید مغز شما چه تعداد از این تفاوت ها را می تواند تشخیص دهد و فراموش نکنید که نتایج را با ما به اشتراک بگذارید!

تشخیص تفاوت در این تصویر زوج و گربه ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما با کمی تمرین و چند نکته، می‌توانید هر سه تفاوت را به راحتی تشخیص دهید.

حتما وقت بگذارید و تصویر را از نزدیک مشاهده کنید. به جزئیات، مانند خز گربه، یقه و افسار توجه کنید. لباس و لوازم جانبی زوج؛ رنگ ها و طرح های لباس هایشان؛ و حتی پس زمینه

و فراموش نکنید که از زمان خود عاقلانه استفاده کنید - فقط 15 ثانیه فرصت دارید! هنگامی که یک تفاوت را پیدا کردید، پیدا کردن دیگران آسان تر خواهد بود.

با عزم راسخ و یک چشم تیزبین، می‌توانید در کمترین زمان به این نقطه تفاوت بازی کنید! آیا 3 تفاوت بین این دو عکس را متوجه شده اید؟ خود را به چالش بکشید تا همه آنها را پیدا کنید!

تبریک به همه کسانی که توانستند در کمتر از 15 ثانیه سه تفاوت بین دو عکس یک زوج با گربه خود را تشخیص دهند!

تست هوش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو