ببینید: توهین هادی چوپان به مخالفانش!

منبع: فیگار

3

1402/3/9

14:05


به تازگی توهین هادی چوپان به مخالفانش جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس توهین هادی چوپان به مخالفان خود می‌پردازیم.

ببینید: توهین هادی چوپان به مخالفانش!

به تازگی توهین هادی چوپان به مخالفانش جنجال به پا کرد. در ادامه می‌توانید عکس توهین هادی چوپان به مخالفان خود می‌پردازیم.

به تازگی هادی چوپان با انتشار یک پست اینستاگرام به مخالفان خود توهین کرد. در ادامه همراه ما بمانید تا پست اینستاگرام توهین هادی چوپان به مخالفان خود را مشاهده کنید. هادی چوپان متولد 4 مهر 1366 در استان فارس، بدنساز حرفه ای است. او تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و از کارگری و گچ کاری وارد بدنسازی شد و حالا بعنوان «گرگ ایرانی» در مسابقات مستر المپیا شناخته می‌شود و دو فرزند هم دارد.

توهین هادی چوپان به مخالفانش

عکس شوکه آور هادی چوپان با خط چشم و رژ لب

عکس توهین هادی چوپان به مخالفان

در روزهای گذشته مهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش اندام مصاحبه عجیبی را علیه هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا ۲۰۲۲ انجام داد. به گزارش وقت صبح، او در بخشی از این مصاحبه اعلام کرد که به نظر او مسابقات مستر المپیا اصلا ورزش نیست و تنها هدف این رقابت‌ها فروش محصولات دارویی و ورزشی خودشان است. حالا در اقدامی عجیب هادی چوپان با این پیام خطاب به منتقدان اش تاکید کرده تا وقتی من پادشاه هستم خفه شوید

شوخی هادی چوپان با قهرمان بدنسازی زنان [+عکس]

هادی چوپان (Hadi Choopan) روز 26 سپتامبر 1987 در روستای «ابنو» از شهرستان «سپیدان» استان فارس در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد. از سال 1379 وقتی هنوز کودک 13 ساله بود در کنار برادر بزرگترش حسن ورزش بدنسازی را شروع کرد تا اینکه از 15 سالگی از باشگاه پارس بصورت حرفه ای ادامه داد.

از نوجوانی کنار دست برادرش گچ کاری می کرد تا اینکه اولین بار در سال 1385 وقتی 19 ساله بود به مقام قهرمانی بزرگسالان استان فارس دست پیدا کرد. او همزمان توانست به طلای کشوری هم دست یابد و نگاه ها را به سمت خود جلب کند. او با بیش از 100 کیلوگرم وزن و قد 169 سانتی متر علاقه زیادی به رونی کلمن دارد. از سال 1381 تا 1386 به مدت پنج سال زیر نظر استاد «جمشید اوجی» کار کرد تا اینکه سه سال بدون مربی بود سپس زیر نظر علی نعمتی تمرینات خود را پی گرفت

عکس توهین هادی چوپان به مخالفان

در ادامه می‌توانید پست اینستاگرام توهین هادی چوپان به مخالفان خود را ببینید:

توهین هادی چوپان به مخالفانش

پست اینستاگرام توهین هادی چوپان به مخالفان خود

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو