اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت ؛ نباید دیگه بازی میکردم [+ویدیو]

منبع: فیگار

5

1402/3/9

14:12


مهران احمدی درمورد حضورش در پایتخت اعتراف کرد این کار او حسابی جنجالی شد. برای تماشای ویدیوی اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت همراه باشید.

اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت ؛ نباید دیگه بازی میکردم [+ویدیو]

مهران احمدی درمورد حضورش در پایتخت اعتراف کرد این کار او حسابی جنجالی شد. برای تماشای ویدیوی اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت همراه باشید.

افشاگری مهران احمدی درمورد پایتخت این روزها خبر ساز شده است. صحبتهای مهران احمدی درباره پایتخت این روزها باعث تعجب طرفداران این سریال شده است. اعتراف جالب بازیگر پایتخت در مورد سریال دیدنی است. توجه شما را به اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت جلب می‌کنیم.

ببینید: توهین هادی چوپان به مخالفانش!

اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت ؛ نباید دیگه بازی میکردم

مصاحبه غوغایی مهران احمدی در باره پایتتخت

اعتراف جنجالی مهران احمدی درباره پایتخت

به تازگی مهران احمدی درباره حضورش در پایتخت 6 مصاحبه جنحالی کرده است. حرف های او تعجب کاربران مجازی را برانیگیخت. مهران احمدی گفت:

من اون تصمیمی که در پایتخت سه گرفتم باید روش میموندم. اما اصرار سه ساعته آقای تنابنده باعث شد. مجری میگه یادمه یک پست گذاشتین و ابراز پشیمونی کردین.

مهران احمدی افزود:

بله صد درصد به شدت یکی از پشیمونی های زندگی من بازگشت به پایتخت 6 بود نه تنها در کار حرفه ای بلکه در کل زندگی بزرگ‌ترین پشیمونی بود که هیچ کاریش نمیتونم بکنم

مجری می‌پرسه به عنوان مخاطب در مورد ادامه پایتخت چه نظری دارین؟ مهران احمدی گفت:

به عنوان مخاطب نه. معلومه که پایتخت تموم شداه وقتی که خشایار الوند فوت کرد پایتخت تموم شده. خشایار الوند مهره موثری در پایتخت بود. اینم که میگن ما خودمون بلدیم اینا همش حرفه.

ویدیو مصاحبه مهران احمدی درباره پایتخت 6

در زیر ویدئو اعتراف مهران احمدی مشاهده می‌کنید:

مهران احمدی در روز 1 اسفند 1352 در تهران متولد شد ، وی بازیگر سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیلی خود را در لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد گرفته است، از کار در رستوران شروع کرد تا اینکه با نقش شکیب در آوای باران معروف شده است.

بعد از سریال آوای باران، مهران احمدی با نقش بهبود در سریال پایتخت به نحو تاثیرگذاری خوش درخشید، او در پایتخت دو، سه و شش ایفای نقش کرده است. اوج هنرنمایی او در چند قسمت آخر فصل ششم پایتخت بود.

ببینید: رضا پهلوی به ایران آمد یا با بدل رضا پهلوی مواجهیم؟! + [ویدئوی اظهارات عجیب رضا پهلوی]

مهران احمدی دوستدار محیط زیست است و در این مورد گفته است:

یکبار در جنگل بخاطر آشغال هایی که مردم ریخته بودند گریه ام گرفت، خانمم بارها سر همین حساسیت های زیادی درباره محیط زیست به من گفته دیگر شورش را درآوردی …

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو