تست بینایی گیلاس پنهان: تنها 1 درصد از مردم می توانند گیلاس را در بین میوه ها و سبزیجات پیدا کنند

تست بینایی گیلاس پنهان: تنها 1 درصد از مردم می توانند گیلاس را در بین میوه ها و سبزیجات پیدا کنند


منبع: خبرنما

6

1402/3/9

15:29


تصویر بالا یک آزمون سرگرم کننده برای آزمایش قدرت بینایی چشمان شما است. چالش این است: آیا می توانید گیلاس مخفی شده در بین میوه ها و سبزیجات پیدا کنید؟

تست بینایی گیلاس پنهان: تنها 1 درصد از مردم می توانند گیلاس را در بین میوه ها و سبزیجات پیدا کنند

تست بینایی گیلاس پنهان: آیا می خواهید بدانید چشمان تیزبینی دارید؟ پس این آزمون بینایی را انجام دهید. ادعا شده است تنها 1 درصد از مردم می توانند گیلاس را در 15 ثانیه بین میوه ها و سبزیجات تشخیص دهند.

معماها و بازی های فکری یکی از سرگرم کننده ترین و هیجان انگیزترین راه ها برای آزمایش مهارت های بینایی و هوش شما هستند. با انجام تست بینایی گیلاس پنهان می توانید هم بینایی خود را به چالش بکشید و هم سرگرم شوید. آیا آماده اید تا بینایی خود را به چالش بکشید پس بیایید شروع کنیم.

تست بینایی گیلاس پنهان

گیلاس را پیدا کنید

تصویر بالا یک آزمون سرگرم کننده برای آزمایش قدرت بینایی چشمان شما است. چالش این است: آیا می توانید گیلاس مخفی شده در بین میوه ها و سبزیجات پیدا کنید؟ در تصویر میوه ها و سبزیجات مختلفی مانند گوجه فرنگی، گلابی، پرتقال، گوجه، هویج، فلفل دلمه ای، خربزه، سیب سبز و کدو تنبل وجود دارد. با این حال، گیلاس در میان این میوه ها و سبزیجات به خوبی پنهان شده است.

زمان را فراموش نکنید، شما باید تست بینایی گیلاس پنهان را در عرض 15 ثانیه یا کمتر حل کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

15 ثانیه شما تمام شده است. اگر تشخیص گیلاس برای‌تان سخت است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

گیلاس هم رنگ گوجه فرنگی است و در سمت چپ وسط تصویر قرار دارد. برای راحتی شما، میوه قرمز را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

جواب تست بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی گیلاس پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو